Wel voor sfancta?quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:05 schreef Sfancta het volgende:
Na een lange tijd van verplichte afwezigheid, heb ik veel buiten gezeten. Helemaal gek gemaakt door wespen, en heb voor deze te weren een flink aantal Moreno-pads in brand gestoken. Het heeft wel geholpen.
Klacht: Geen tas kunnen zetten nu.
Bonusklacht: Wespen en Chinese hoornaars houden niet van Moreno dark roast.
TS zijn gimmic waarin hij denkt grappig te zijn met steeds dezelfde herhaalmeuk maar de plank finaal misslaat en overkomt als een totaal mongoolquote:
Deze act niet kennenquote:
SPOILER: Ben je nieuw in KLB ofzo?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Deze act niet kennenik ben al lid sinds 2011 en wist dit ook nietSPOILER: Ben je nieuw in KLB ofzo?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ib4:
KLB mod die niet weet wat Moreno-pads zijn
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
doe eens even wat juist is dan als klb mod en flikker deze onzin op slot of verhuis het naar het afvoerputje van fok, het ONZ forumquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik ben al lid sinds 2011 en wist dit ook niet
ib4:
Die Senseo-act is pas van dit (en vorig?) jaar ofzo, dus dat had je idd wel kunnen/moeten wetenquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben al lid sinds 2011 en wist dit ook niet
ib4:
In Wolfheze was de azijn in de aanbiedingquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:33 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
doe eens even wat juist is dan als klb mod en flikker deze onzin op slot of verhuis het naar het afvoerputje van fok, het ONZ forum
Dit is geen act.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die Senseo-act is pas van dit (en vorig?) jaar ofzo, dus dat had je idd wel kunnen/moeten weten
Ik zal jouw eens naar het afvoerputje van FOK! (laten) verhuizenquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:33 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
doe eens even wat juist is dan als klb mod en flikker deze onzin op slot of verhuis het naar het afvoerputje van fok, het ONZ forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door capuchon_jongen op 07-08-2022 20:56:34 ]Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:
SPOILER: gr gr de baristaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu al naast je schoenen lopen? je hebt geen banrechten als modquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zal jouw eens naar het afvoerputje van FOK! verhuizen
Neem het vooral serieus opquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:54 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
nu al naast je schoenen lopen? je hebt geen banrechten als mod
Wat ben je toch een zeikzakquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:54 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
nu al naast je schoenen lopen? je hebt geen banrechten als mod
quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:29 schreef Scuidward het volgende:
Blijk ik meer met wespen gemeen te hebben dan dat ik dacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |