Dat maak jij mee met vegans? Really?quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die dwingen jou idd al jaren om hun producten te kopen, vallen je lastig in restuaurants omdat je hun vlees moet en zal eten.
Vegans suck.
Ik woon in activisme bolwerk Amsterdam, wat denk je zelf?quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat maak jij mee met vegans? Really?
Dat zal waarschijnlijk in de werkelijkheid zijn dat Heatwave langs wat meer vega tentjes loopt dan je inderdaad in Schubbekutteveen tegenkomt, want ik kan me toch niet voorstellen dat als Heatwave zijn biefstukje in een prima tentje loopt te eten hij continu bestookt wordt door demonstranten.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh vertel. Wanneer heeft een vegan jou ooit onder schot gehouden om een broccoli te kopen? Dat is namelijk dwang. Een product op de markt brengen is niet dwingen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die dwingen jou idd al jaren om hun producten te kopen, vallen je lastig in restuaurants omdat je hun vlees moet en zal eten.
Vegans suck.
1 naam:quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:40 schreef Intint het volgende:
[..]
Oh vertel. Wanneer heeft een vegan jou ooit onder schot gehouden om een broccoli te kopen? Dat is namelijk dwang. Een product op de markt brengen is niet dwingen.
‘Vegans suck’. Jep, veel verder zal je argumentatie niet reiken denk ik.
Waarschijnlijk heeft hij dat ooit op een filmpje gezien op internet en gaat hij er nu vanuit dat iedereen die van mening is dat we wel wat minder vlees mogen eten ook zo is.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende tactiek om continu een extremist op social media aan te halen en dat als norm neer te zetten.quote:
Dat is toch die oliedomme en pijnlijk niet grappige comedian? Triest hoor dat jij je beeldvorming via zo een Aussie-redneck laat verlopen. Echter niet geheel onverrassend.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 naam:
Isaac Butterfield, al het bewijs dat je nodig hebt om vegans tot op het bot te haten.
Australische comedian: EXTREMIST!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende tactiek om continu een extremist op social media aan te halen en dat als norm neer te zetten.
Geen idee wie dat is, maar zal wel één of andere YT-schreeuwer zijn. Die jij blijkbaar enorm belangrijk vindt als je daar jouw hele mening op baseert... Voor mij heeft deze persoon echter geen enkele betekenis.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 naam:
Isaac Butterfield, al het bewijs dat je nodig hebt om vegans tot op het bot te haten.
Hij trekt volle zalen, gaat de hele wereld over, maar hij is niet grappigquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:44 schreef Intint het volgende:
[..]
Dat is toch die oliedomme en pijnlijk niet grappige comedian? Triest hoor dat jij je beeldvorming via zo een Aussie-redneck laat verlopen. Echter niet geheel onverrassend.
Ik beweer niet dat het mijn hele mening is, wel heeft hij hele mooie video's van acrivisten die mensen onder bloed smeuren in een supermarkt, mensen bedreigen bij de BurgerKing, Veganteacher, Vegan gains, allemaal VOORBEELDEN van de actisten waar ik het over heb.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar zal wel één of andere YT-schreeuwer zijn. Die jij blijkbaar enorm belangrijk vindt als je daar jouw hele mening op baseert... Voor mij heeft deze persoon echter geen enkele betekenis.
Vanuit die logica: De toppers trekken ook volle zalen. Dus ze maken goede muziek?quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij trekt volle zalen, gaat de hele wereld over, maar hij is niet grappig.
Aussie-redneck, wat laten mensen zich toch altijd makkelijk kennen.
dan moet die gast nog heel wat filmpjes makenquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:48 schreef Tijger_m het volgende:
Heel Amsterdam vegan scheelt weer een hele stapel veeboeren, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |