abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8306872
Afgelopen maandag ben ik bij de tandarts geweest, om twee gaatjes te vullen. Nou dat deed goed zeer enfin, na een uur stond ik weer buiten. Nu drie dagen na het vullen heb ik nog steeds pijn op de onderste kies, en ik kan er niks mee door bijten en dat is erg vervelend.

Nou moet ik weer naar de tandarts toe en ik wil eigenlijk weten wat hij nu gaat doen, iemand enig idee?

twee dochters
pi_8306890
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:02 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Afgelopen maandag ben ik bij de tandarts geweest, om twee gaatjes te vullen. Nou dat deed goed zeer enfin, na een uur stond ik weer buiten. Nu drie dagen na het vullen heb ik nog steeds pijn op de onderste kies, en ik kan er niks mee door bijten en dat is erg vervelend.

Nou moet ik weer naar de tandarts toe en ik wil eigenlijk weten wat hij nu gaat doen, iemand enig idee?

Heb ik inderdaad ook wel eens last van, het heeft in 1 geval zelf een paar maanden geduurd voordat ik er weer wat hards mee kon doorbijten.... Als er een oplossing voor is dan hoor ik het ook graag..
But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
  donderdag 6 februari 2003 @ 09:05:30 #3
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_8306907
Misschien vult ie ze op nieuw...
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_8306908
het lijkt erop dat hij je wortelkanaal vergeten is. dus ik denk dat die vullig eruti wordt geboord, en dat de tandarts met een klein dun staafje in je wortelkanaal gaat zitten vroeten.dit kan best pijnlijk zijn.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_8306926
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
het lijkt erop dat hij je wortelkanaal vergeten is. dus ik denk dat die vullig eruti wordt geboord, en dat de tandarts met een klein dun staafje in je wortelkanaal gaat zitten vroeten.dit kan best pijnlijk zijn.
Dit hoop ik dus echt niet, nog eens.
twee dochters
pi_8306958
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:07 schreef Rooiegrapjas het volgende:

[..]

Dit hoop ik dus echt niet, nog eens.

Een wortelkanaal behandeling is heeeeel wat anders dan gewoon ff een gaatje vullen(dan is de kies ontstokken), en volgens mij had jij het toch echt daarover. Gewoon gevoeligheid na 't boren/vullen?
But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_8306995
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:09 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Een wortelkanaal behandeling is heeeeel wat anders dan gewoon ff een gaatje vullen(dan is de kies ontstokken), en volgens mij had jij het toch echt daarover. Gewoon gevoeligheid na 't boren/vullen?

Ja, als ik mijn tanden opelkaar doen doet dat zeer, harde dingen kan ik niet door bijten, zoals vlees aardappels. Het trekt door naar mijn nek, het is ook onder in mijn gebit. Het lijkt ook als ik mijn tanden opeen doe, dat ik rechts voel dat deze niet opeen zitten en links wel.
twee dochters
  donderdag 6 februari 2003 @ 09:13:06 #8
23441 F1-dude
POWDER SNOW RULEZ
pi_8307011
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
Maar je bent wel gelijk van de pijn af....ff doorbijten zal ik maar zeggen
Tip of the day: Don't eat yellow snow.
pi_8307026
Dank je wel
twee dochters
  † In Memoriam † donderdag 6 februari 2003 @ 09:15:15 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_8307048
ik heb ook eens vreselijke kiespijn gehad. de tandarts kon zelfs met een rontgenfoto niks vinden. toen bleek dat mijn oude amalgaamvullingen boven en onder samen stroom maakten. de tandarts heeft toen een vulling eruitgeboord en vervangen door zo'n moderne witte. pijn over !
  donderdag 6 februari 2003 @ 09:16:25 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8307062
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:13 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Dank je wel
* Bastard knuffelt rooiegrapjas nog eens stevig
The truth was in here.
pi_8307082
Kan het niet zijn dat je gewoon gevoelig bent?
Anders vraag je of de tandarts een foto'tje neemt van je wortels.

Heb je witte vullingen?

Ow ja en een dikke van ons!

pi_8307084
quote:
ja .. . zit jezelf niet zo op te naaien over iets dat je niet weet .. . . gewoon afwachten dus . . .. je zit spoken te jagen !
Religion : Mankind's worst invention !
pi_8307927
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:17 schreef Knuffie het volgende:
Kan het niet zijn dat je gewoon gevoelig bent?
Anders vraag je of de tandarts een foto'tje neemt van je wortels.

Heb je witte vullingen?

Ow ja en een dikke van ons!

het zijn inderdaad witte vullingen
twee dochters
pi_8308271
Ik zal het wel zien vanmiddag om 14.30 als ik weer op de stoel lig.
Daarna hou ik jullie wel op de hoogte.
twee dochters
pi_8308560
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 10:21 schreef Rooiegrapjas het volgende:
het zijn inderdaad witte vullingen
Dan hebben ze waarschijnlijk diep geboord, en ja.....witte vullingen zijn nou eenmaal gevoeliger..
pi_8308883
Ik hoop dat ze alleen maar een stukje af hoeven te halen, dat de vulling dus te hoog zit.
twee dochters
pi_8308895
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 11:20 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Ik hoop dat ze alleen maar een stukje af hoeven te halen, dat de vulling dus te hoog zit.
Dat zou heel goed kunnen...

pi_8308923
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 11:21 schreef Knuffie het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen...

Dan ga ik daarvan uit en anders ga ik naar mijn oude tandarts in Veendam. Die was goed en zei niet ik ben er niet helemaal bij vandaag, wat deze dus zei, bij de controle.
twee dochters
pi_8308951
Precies de reden waarom ik eens 1,5 jaar niet bij de tandarts ben geweest. Gelukkig heb ik een goed gebit, maar 1 gaatje vullen was genoeg om te zorgen dat die beste kerel me een tijd niet te zien kreeg. Persoonlijk ga ik liever naar de kaakchirurg.. daarvan weet ik tenminste zeker dat ie weet waar ie mee bezig is. (en daar kom ik tenminste zonder pijn vandaan)
(Un)masking for the greater good.
pi_8308992
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 11:22 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Dan ga ik daarvan uit en anders ga ik naar mijn oude tandarts in Veendam. Die was goed en zei niet ik ben er niet helemaal bij vandaag, wat deze dus zei, bij de controle.
Die had helemaal niet in mijn mond mogen kijken..
pi_8309013
Dat had ie al gedaan moest nog foto's maken en daarna mog bastard nog. De arme jongen,,,,,
twee dochters
pi_8309120
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 11:27 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Dat had ie al gedaan moest nog foto's maken en daarna mog bastard nog. De arme jongen,,,,,
Die smiley doet 't 'm!

Maar euh ontopic, ik heb alles wit laten maken, en ik heb aan alle 4 de kanten die gevoeligheid...

Drink al meer dan 4 jaar niet normaal warme en koude dranken meer...spoelen met lekker koud water water na het tandenpoetsen? Wat is dat..?

pi_8309194
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 11:33 schreef Knuffie het volgende:

[..]

Die smiley doet 't 'm!

Maar euh ontopic, ik heb alles wit laten maken, en ik heb aan alle 4 de kanten die gevoeligheid...

Dat wit heb ik dus al en dat warm koud heb ik ookalmijn hele leven, warm gaat beter dan koud in ieder geval.
Ben blij dat ik niet de enige ben...... Stomme tanden ook

Drink al meer dan 4 jaar niet normaal warme en koude dranken meer...spoelen met lekker koud water water na het tandenpoetsen? Wat is dat..?

twee dochters
pi_8312735
Ik ben net geweest, godzijdank viel alles mee en hij heeft er een mm afgeslepen en het voelt 100% beter aan, al zeg ik hetzelf.
Ik ben nu weer blij
twee dochters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')