Nou moet ik weer naar de tandarts toe en ik wil eigenlijk weten wat hij nu gaat doen, iemand enig idee?
quote:Heb ik inderdaad ook wel eens last van, het heeft in 1 geval zelf een paar maanden geduurd voordat ik er weer wat hards mee kon doorbijten.... Als er een oplossing voor is dan hoor ik het ook graag..
Op donderdag 6 februari 2003 09:02 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Afgelopen maandag ben ik bij de tandarts geweest, om twee gaatjes te vullen. Nou dat deed goed zeer enfin, na een uur stond ik weer buiten. Nu drie dagen na het vullen heb ik nog steeds pijn op de onderste kies, en ik kan er niks mee door bijten en dat is erg vervelend.Nou moet ik weer naar de tandarts toe en ik wil eigenlijk weten wat hij nu gaat doen, iemand enig idee?
quote:Dit hoop ik dus echt niet, nog eens.
Op donderdag 6 februari 2003 09:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
het lijkt erop dat hij je wortelkanaal vergeten is. dus ik denk dat die vullig eruti wordt geboord, en dat de tandarts met een klein dun staafje in je wortelkanaal gaat zitten vroeten.dit kan best pijnlijk zijn.
quote:Een wortelkanaal behandeling is heeeeel wat anders dan gewoon ff een gaatje vullen(dan is de kies ontstokken), en volgens mij had jij het toch echt daarover. Gewoon gevoeligheid na 't boren/vullen?
Op donderdag 6 februari 2003 09:07 schreef Rooiegrapjas het volgende:[..]
Dit hoop ik dus echt niet, nog eens.
quote:Ja, als ik mijn tanden opelkaar doen doet dat zeer, harde dingen kan ik niet door bijten, zoals vlees aardappels. Het trekt door naar mijn nek, het is ook onder in mijn gebit. Het lijkt ook als ik mijn tanden opeen doe, dat ik rechts voel dat deze niet opeen zitten en links wel.
Op donderdag 6 februari 2003 09:09 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
Een wortelkanaal behandeling is heeeeel wat anders dan gewoon ff een gaatje vullen(dan is de kies ontstokken), en volgens mij had jij het toch echt daarover. Gewoon gevoeligheid na 't boren/vullen?
quote:Maar je bent wel gelijk van de pijn af....ff doorbijten zal ik maar zeggen
Op donderdag 6 februari 2003 09:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
het lijkt erop dat hij je wortelkanaal vergeten is. dus ik denk dat die vullig eruti wordt geboord, en dat de tandarts met een klein dun staafje in je wortelkanaal gaat zitten vroeten.dit kan best pijnlijk zijn.
quote:* Bastard knuffelt rooiegrapjas nog eens stevig
Op donderdag 6 februari 2003 09:13 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Dank je wel
Heb je witte vullingen?
Ow ja en een dikke van ons!
quote:ja .. . zit jezelf niet zo op te naaien over iets dat je niet weet .. . . gewoon afwachten dus . . .. je zit spoken te jagen !
Nou moet ik weer naar de tandarts toe en ik wil eigenlijk weten wat hij nu gaat doen, iemand enig idee?
quote:het zijn inderdaad witte vullingen
Op donderdag 6 februari 2003 09:17 schreef Knuffie het volgende:
Kan het niet zijn dat je gewoon gevoelig bent?
Anders vraag je of de tandarts een foto'tje neemt van je wortels.Heb je witte vullingen?
Ow ja en een dikke
van ons!
quote:Dan hebben ze waarschijnlijk diep geboord, en ja.....witte vullingen zijn nou eenmaal gevoeliger..
Op donderdag 6 februari 2003 10:21 schreef Rooiegrapjas het volgende:
het zijn inderdaad witte vullingen
quote:Dat zou heel goed kunnen...
Op donderdag 6 februari 2003 11:20 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Ik hoop dat ze alleen maar een stukje af hoeven te halen, dat de vulling dus te hoog zit.
quote:Dan ga ik daarvan uit en anders ga ik naar mijn oude tandarts in Veendam. Die was goed en zei niet ik ben er niet helemaal bij vandaag, wat deze dus zei, bij de controle.
Op donderdag 6 februari 2003 11:21 schreef Knuffie het volgende:[..]
Dat zou heel goed kunnen...
quote:Die had helemaal niet in mijn mond mogen kijken..
Op donderdag 6 februari 2003 11:22 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Dan ga ik daarvan uit en anders ga ik naar mijn oude tandarts in Veendam. Die was goed en zei niet ik ben er niet helemaal bij vandaag, wat deze dus zei, bij de controle.
quote:Die smiley doet 't 'm!
Op donderdag 6 februari 2003 11:27 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Dat had ie al gedaan moest nog foto's maken en daarna mog bastard nog. De arme jongen,,,,,
Maar euh ontopic, ik heb alles wit laten maken, en ik heb aan alle 4 de kanten die gevoeligheid...
Drink al meer dan 4 jaar niet normaal warme en koude dranken meer...spoelen met lekker koud water water na het tandenpoetsen? Wat is dat..?
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 11:33 schreef Knuffie het volgende:[..]
Die smiley doet 't 'm!
![]()
Maar euh ontopic, ik heb alles wit laten maken, en ik heb aan alle 4 de kanten die gevoeligheid...
![]()
Dat wit heb ik dus al en dat warm koud heb ik ookalmijn hele leven, warm gaat beter dan koud in ieder geval.
Ben blij dat ik niet de enige ben...... Stomme tanden ook
Drink al meer dan 4 jaar niet normaal warme en koude dranken meer...spoelen met lekker koud water water na het tandenpoetsen? Wat is dat..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |