SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je niet het OM?quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:22 schreef Kanaroe het volgende:
Terechte klacht!
Ik kreeg gisteren een SMSje van een of andere "Mo" die het "zo'n leuk gesprek vond vandaag" en " leuk om je te leren kennen"
Huh? Ik had met niemand gepraat, fuk of "Mo", gek
Ik ben zo'n loser die z'n boodschappen in de Lidl doet. Als ik een relaqtie zou beginnen met een vrouw die daar ook komt ben ik de helft van een wel heel triest stel dus laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 7 augustus 2022 16:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb ik vaak met vrouwen in de supermarkt, schijt irritant.
Rot op vrouw, je ziet toch dat ik het druk heb.
Als het een leuk iemand is miste je die eigenlijk al die tijd niet en als het geen leuk iemand is heb je ineens iets waar niet op zat te wachten.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:22 schreef Kanaroe het volgende:
Terechte klacht!
Ik kreeg gisteren een SMSje van een of andere "Mo" die het "zo'n leuk gesprek vond vandaag" en " leuk om je te leren kennen"
Smsquote:Op zondag 7 augustus 2022 16:22 schreef Kanaroe het volgende:
Terechte klacht!
quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb ik vaak met vrouwen in de supermarkt, schijt irritant.
Rot op vrouw, je ziet toch dat ik het druk heb.
Lekker nihilistischquote:Op zondag 7 augustus 2022 16:51 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als het een leuk iemand is miste je die eigenlijk al die tijd niet en als het geen leuk iemand is heb je ineens iets waar niet op zat te wachten.
Das een beetje hoe ik er over denk
quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:22 schreef Kanaroe het volgende:
Terechte klacht!
Adorablequote:Op zondag 7 augustus 2022 17:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Jawel hoor, dat was nadat ik je gedrogeerd had..."
gr gr Mo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |