Waarom? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:03 schreef Zipportal het volgende:
Stoeptegels met schoonmaakazijn op Aletha.
Ik heb kpn en digitenne met eredivisie, maar kwaliteit bij digitenne is uiteraard wat lagerquote:
Pauperquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hier scoort Luuk nu ook. Streampie loopt achter.
Maar waarom dan ESPN 2 antigenot?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb kpn en digitenne met eredivisie, maar kwaliteit bij digitenne is uiteraard wat lager
Omdat KPN ESPN1 aanbiedt, dus daar is de beeldkwaliteit hogerquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar waarom dan ESPN 2 antigenot?
Wordt Ten Hag vandaag nog ontslagen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:04 schreef Zipportal het volgende:
Ik zie NU de tussenstand van Man Ut.d![]()
![]()
HAG OUT.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:04 schreef Zipportal het volgende:
Ik zie NU de tussenstand van Man Ut.d![]()
![]()
Zal niet veel schelen denkquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wordt Ten Hag vandaag nog ontslagen?
Volgende week gegarandeerd de volle buit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wordt Ten Hag vandaag nog ontslagen?
Dit zei je ook over Bosz na 1 pot tegen Liefering (ik zal het nooit vergeten)quote:
Makkelie heeft geen hitte nodig om warrig te fluitenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
De arbiter heeft last van de hitte.
Onze jongens ook geloof ik, tamme boel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
De arbiter heeft last van de hitte.
Oh ik wou net gaan meekijken, maar laat maar dan.quote:
Of Milan - Udinesequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had beter gekozen voor Brentford - Manu
Doe niet zo raar. Dat is Viaplay.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had beter gekozen voor Brentford - Manu
Top 3 aanvallenGenotquote:
Idd valt me ook mee. Voor eredivisie wel goede toevoeging.quote:
Ach ja, veel lelijker kan toch nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:19 schreef Paul het volgende:
Dost botst met de paal en is beetje block out en veel pijn 😯😯😯
Daar kun je in de Eredivisie nog heel ver mee komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Utrecht heeft weer wat van die dravers voorin zonder rendement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |