Ik zal eens nadenken over een geschikte plek voor onze koe. We hebben nog 4 slaapkamers zonder kleden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:57 schreef flipsen het volgende:
* flipsen huilt voor de voor niets overleden en gefileerde koe
Marktplaats.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zal eens nadenken over een geschikte plek voor onze koe. We hebben nog 4 slaapkamers zonder kleden.
Jee, wat een mooi en leuk en bijzonder kleed hebben jullie gevonden!👍🏼 En dat op mp! van een particulier?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:27 schreef Seven. het volgende:
Geen koe meer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hocker staat trouwens gewoon op het grote kleed dus alleen nog een minikleedje onder de stoel tegen krassen.
Eerst vierendelenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:36 schreef Candaasje het volgende:
Gaaf kleed!
Ik ben geen fan van de kussens.
Maar het kleed is tof![]()
Ik zou de koe begraven![]()
We kwamen 'm per ongeluk tegen. Ik had nog nooit van het merk gehoord maar stond wel in de advertentie. De nieuwprijs is dus 1200 euro, het kleed is 3 jaar oud volgens de verkoopster.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:56 schreef Cathmar het volgende:
Prachtig kleed! Goed gevonden op MP, of wist je welk merk je zocht of zo?
Ik zoek altijd op zo goed als nieuw en gebruikt, was idd van een particulier. Ik ben wel fan van Marktplaats, we verkopen zelf ook regelmatig. Gratis afhalen ploffen we altijd op facebook.quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jee, wat een mooi en leuk en bijzonder kleed hebben jullie gevonden!👍🏼 En dat op mp! van een particulier?
#nieuwsgierig.
Oh jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
Je had nog vier slaapkamers zonder kleed
Op het certificaat stond dat de koe een lang stressloos leven heeft gehad totdat ze werd aangereden door een veganist.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:57 schreef flipsen het volgende:
* flipsen huilt voor de voor niets overleden en gefileerde koe
Restanten van trap tegels ? Van die halve maantjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:02 schreef manny het volgende:
#durftevragen wat is er gaande op de trap ? een soort stickers / losgerukt duckttape ?
Absoluut nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:18 schreef yinu het volgende:
Nice! Mooie update. Is de to-do-lijst nu af?
Op de klusjeslijst staat nog het renoveren van de traptreden. Deze tape zat onder de halve maantjesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:02 schreef manny het volgende:
#durftevragen wat is er gaande op de trap ? een soort stickers / losgerukt duckttape ?
Nee, hopelijk kunnen we dat gewoon met antislip verf doen. De trap naar beneden heeft van die donkergrijze antislip strips. Die zijn wel heel effectief.quote:
Volgens mij hebben we voor de breedte tussen de lijstjes een blokje van Colin gebruiktquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:01 schreef Claudia_x het volgende:
Heel mooi geworden, de glaspartij! En props voor je lijstjesophangskills.
Lijkt me best ideaal dat je de kleine vanaf het balkon in de gaten kunt houden als-ie naar de speeltuin gaat.
Yes, die staat bovenop de kast.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:13 schreef yinu het volgende:
Goed bezig! Het lijkt me wel spannend om zo'n kleintje helemaal op zolder te laten slapen inderdaad, maar dat went vast... Gebruik je dan nog wel een babyfoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |