Moet ik eerst nog 2.5 uur voor rijden. Dus doe maar voorzichtig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:13 schreef NailQueen het volgende:
Jullie kunnen me straks wegdragen bij Italie.
Dat het vaak een zwaar overgewaardeerd land zou wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Weten jullie nog dat Australie nog maar 1 keer zou meedoen? Little did we know.
Of Europa juist dichter bij elkaar heeft gebrachtquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:17 schreef NailQueen het volgende:
Ironisch genoeg dat, 7 jaar later, het land waar dit nummer vandaan komt, de wereld nog verder uit elkaar heeft gedrijft
Ja okequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of Europa juist dichter bij elkaar heeft gebracht
Volgens mij sprak de presentator in 2014 een paar woorden Chinees.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:19 schreef Sableheart het volgende:
Was het niet het jaar er voor waar ze zo cringe China aan het ophemelen waren?
Dit zijn San Remo praktijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:20 schreef molloot200 het volgende:
Het klopt niet dat na 20 minuten lied 1 nog niet is ingestart.
In de eerste paar jaar zouden we nu al zeker op een kwart van de totale show (inclusief puntentelling) zitten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:20 schreef molloot200 het volgende:
Het klopt niet dat na 20 minuten lied 1 nog niet is ingestart.
Hier hoor je nog beter dat het gewoon een goed nummer is.quote:
Moest ik eerst ook heel erg aan wennen weet ik nog. Nu ben ik eraan gewend en vind ik het wel een tof nummer.quote:
Eigen is het wel ja. Het nummer is ook niet slecht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vind het wel mooi. Tof als iemand een eigen stemgeluid heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |