Patat met appelmoes heb ik ook nooit begrepenquote:Op zondag 7 augustus 2022 01:05 schreef usagi414 het volgende:
Ik heb vandaag iets schokkends ontdekt over Frans. Hij doet overal appelmoes bij.
Zelfs bij de babi pangang
In Emstersdam. Anders rijmt het niet meer.quote:
Eens. Vinzzent schijnt nu boos te zijn op Samantha Steenwijk, maar dat geheel terzijdequote:
Simpel gestaged, en we doen wat met de melodie. Het is moeilijk om dit nummer echt goed te doen, maar het is heel makkelijk fout te doen. Beter dan Loekz is niet zo moeilijkquote:Op zondag 7 augustus 2022 01:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In Emstersdam. Anders rijmt het niet meer.
Marianne Weber belt dan nog wel 3x per week met Sieneke.quote:Op zondag 7 augustus 2022 01:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Eens. Vinzzent schijnt nu boos te zijn op Samantha Steenwijk, maar dat geheel terzijde
Vergelijkbaar, verwacht ik.quote:Op zondag 7 augustus 2022 01:09 schreef NailQueen het volgende:
Had Vinzzent het beter gedaan dan Sieneke?
Volgende week 2015, daarna zitten we direct voor de allereerst editie. Dat zou op zich wel een moment zijn om weer iets tussendoor te schuiven. Of NSF 2010 dan zo'n goede keus is, daarentegen...quote:Op zondag 7 augustus 2022 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer gaan we NSF 2010 terugkijken?
Ik zou dan gaan voor NSF 1998 of 1992quote:Op zondag 7 augustus 2022 01:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Volgende week 2015, daarna zitten we direct voor de allereerst editie. Dat zou op zich wel een moment zijn om weer iets tussendoor te schuiven. Of NSF 2010 dan zo'n goede keus is, daarentegen...
Ik bel helemaal niemand 3x per weekquote:Op zondag 7 augustus 2022 01:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Marianne Weber belt dan nog wel 3x per week met Sieneke.
Omdat het zo geliefd is op het fourm kon ik het niet latenquote:Op zondag 7 augustus 2022 01:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
om er nog stiekem een tussendoor te schuiven.
geen zorgen, 't is ok
Ah, dan was ik net op tijd wegquote:Op zondag 7 augustus 2022 01:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
om er nog stiekem een tussendoor te schuiven.
geen zorgen, 't is ok
Niet alleen een sterk jaar maar, afgezien van Rusland, ook gewoon een bazen top 10!quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:35 schreef molloot200 het volgende:
Omg volgende week 2015Dan ben ik misschien wel aanwezig want geen vakantiedingen en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |