Nee, ik heb letterlijk opgezocht of "consenseren" bestond en iets was dat ik niet kende, maar het bestaat niet en je bedoelde werkelijk "condenseren".quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:47 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Je wist best waar ik het over had maar wou even populair doen hier.
Oud huis met energielabel F of zo?quote:
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:48 schreef MissHobje het volgende:
Het was rond 13..25.5 maar inmiddels 26.5 te warm Bluh.
En mijn 2 balkons geven veel hitte af..zou het helpen af en toe een emmer water erover te knallen?
Oud huurkrot, met label Cquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Oud huis met energielabel F of zo?
Wat een drama... en in de winter gaat de warmte net zo hard naar buitenquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Oud huurkrot, met label CAl vraag ik me af wie de huisbaas daarvoor heeft omgekocht want het pand is zo lek als een mandje.
Paar uurtjes geleden heb ik weer wat plaatjes gemaakt met een warmte camera
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat heb ik net gedaan, dacht van baat het niet dan schaadt het nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:48 schreef MissHobje het volgende:
Het was rond 13..25.5 maar inmiddels 26.5 te warm Bluh.
En mijn 2 balkons geven veel hitte af..zou het helpen af en toe een emmer water erover te knallen?
Oh wowquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Oud huurkrot, met label CAl vraag ik me af wie de huisbaas daarvoor heeft omgekocht want het pand is zo lek als een mandje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets lijkt me wel gaaf om van mijn huis te zienquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flir bij Amazon bestellen, fotoshootje doen en dan retour zenden op kosten van Bezosquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me wel gaaf om van mijn huis te zien
quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:27 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Flir bij Amazon bestellen, fotoshootje doen en dan retour zenden op kosten van Bezos
Hoe gaat dat in de winter danquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:44 schreef DoubleDip het volgende:
Inmiddels 32.5 met ventilator aan en de boel open. Ben benieuwd of we dit keer nog onder de 32 komen.
Dan stel ik de thermostaat zo in dat het nooit kouder wordt dan 16 graden. Anders bevriezen de leidingen enzo, is ook geen pretje mocht het echt gaan vriezen dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |