Nee, je moet voor de Koning gaanquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:22 schreef NailQueen het volgende:
Het zal wat zijn geweest als Mark Rutte de trofee in 2021 had uitgereikt/
Ik geloof niet dat ze de trofee van teflon maken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:22 schreef NailQueen het volgende:
Het zal wat zijn geweest als Mark Rutte de trofee in 2021 had uitgereikt/
quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze de trofee van teflon maken.
Moest ze wel volgend jaar wat monsters uit Finland verslaanquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:24 schreef NailQueen het volgende:
Een Griekse Godin die het songfestival naar de next level tilde
Vinzzent bedoel je dan.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Klopt, mijn fout.
Ik zei toch dat ik de voorrondes niet zo vaak gekeken had? Dan moet ik ook niet proberen iets uit het hoofd te doen.
Ik dat dat Helena een Griekse koningin was, geen godin. Anders hadden er geen Olympiers aan de kant van Troje gestaan.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:24 schreef NailQueen het volgende:
Een Griekse Godin die het songfestival naar de next level tilde
Als dat niet gebeurd was dan was Oekraïne een vazalstaat geweest van Rusland, alleen niet platgebombardeerdquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die president werd toch een paar jaar later weggejaagd
Was dat de sha-la-lie debacle of de john de mol debacle?quote:
Hij hoorde bij de sha-la-lie mensen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was dat de sha-la-lie debacle of de john de mol debacle?
Oja ook met Maelousquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij hoorde bij de sha-la-lie mensen.
Helena was inderdaad een Griekse koningin, de vrouw van Agamemnon.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik dat dat Helena een Griekse koningin was, geen godin. Anders hadden er geen Olympiers aan de kant van Troje gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |