2005, pure televote, in een jaar dat het songfestival in Nederland totaal niet leefde. Diaspora heeft dan een enorme invloed. Marokko zou het ook geweldig hebben gedaan als ze meededen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:19 schreef NailQueen het volgende:
Wow wacht even... 12 punten naar Turkije?
Hij is inmiddels onderweg naar Ierland denk ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
* Stuurt Michael Ben David naar Estland
Ik was ondertussen wat san remo optredens aan het kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:33 schreef Sableheart het volgende:
Griekenland gaat het lastig krijgen, @:NailQueen . Ze zijn een goede subtopper, maar liggen consequent een punt of 20 achter op de echte top.
Dan kan je beter in een land zitten dat wel een Aldi reclame uitzend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:40 schreef Meridiaan het volgende:
Muten maar. Ik kan steeds minder dit soort tenenkrommende stukken hebben.
Dan ben je er op het goede moment weer bij, griekenland pakte zojuist de gedeelde leiding.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was ondertussen wat san remo optredens aan het kijken
Ik vroeg me ook al af waarom ik dit nog aan hebquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:40 schreef Meridiaan het volgende:
Muten maar. Ik kan steeds minder dit soort tenenkrommende stukken hebben.
Zou de Nutella in de aanbieding zijn in Sloveniė?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan kan je beter in een land zitten dat wel een Aldi reclame uitzend.
Ik weet niet eens meer wat hun inzending wasquote:
Die Reüniejongens!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat hun inzending was
rustig duet over dat ze het niet meer geloven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh die natnekken! Dan snap ik nog steeds niet waarom ze zo hoog staan, maar weet ik in elk geval dat ik het niet terecht vindquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die Reüniejongens!
Geen idee hoe het liedje ging
The war is not over. Ze hebben het helaas fout.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan ook nog amper in de top 3 staan. Uiteindelijk maar 14x van de 39quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:56 schreef Sableheart het volgende:
Van 20 punten achter naar 30 punten voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |