Oh echt ? Ik weet echt niets van de F1quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Had hij vooruitziende blik dat het in 2023 zou gebeuren
Volgend jaar is er een GP in Las Vegasquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh echt ? Ik weet echt niets van de F1
Er zit heel veel context in het conflict in Oekraine, waar de meesten hier (inclusief ikzelf) zich niet of nauwelijks bewust van zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:11 schreef sportfreak het volgende:
Oh ja, het jaar van de revolutie in Oekraļne, na deze beelden weet ik het weer.
Gelukkig niet. Jouw nummer 1 moet nog komen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:15 schreef NailQueen het volgende:
Zo dat was een korte douchebeurt
Is Helena al geweest? Heb ik Helena gemist?
Nu je favoriet Duitsland. En die hadden wel iets hoger mogen eindigen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:15 schreef NailQueen het volgende:
Zo dat was een korte douchebeurt
Is Helena al geweest? Heb ik Helena gemist?
Dit is een nummer dat ik nu al vergeten benquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:16 schreef H_T het volgende:
Het Duitse intro klonk een heel stuk boeiender dan de rest van het nummer tot nu toe
Geluksvogelquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:17 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dit is een nummer dat ik nu al vergeten ben
Deze 'klopt' meer dan de andere Balkanbeats van de avondquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:24 schreef Sableheart het volgende:
Moet toegeven, na de reeks die we zojuist gehad hebben, springt deze er wel erg in positieve zin uit. Een rustig nummer voor het contrast er vlak voor, en daarvoor een reeks nummers die hetzelfde proberen te doen, maar veel minder zijn.
Portugalquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:54 schreef NailQueen het volgende:
Allora
Ik moet me nog even douchen dus waar zijn jullie nu?
Zoals ze zelf zingt: "Anything for you 'cause you're the one I love"quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Blij dat je er op tijd voor was?
Je hebt er de leeftijd voor dat je weet waar je het moet halen.quote:
Hele voorradenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je hebt er de leeftijd voor dat je weet waar je het moet halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |