abonnement Unibet Coolblue
pi_205566620
It's ya girl brybry met een nieuw toppa.

Per toeval trotse eigenaar geworden van twee Sphinx kittens vorig jaar, inmiddels zijn ze beide een jaar.
Grappige beestjes , zeker als je net als mij geen kattenliefhebber bent want het gedrag is meer te vergelijken met een aap.

Maargoed,beide katten hebben een duidelijke voorkeur. Mevrouw 1 is een echte diva en trekt meer naar mijn dochter en mevrouw 2 is mijn trouwe assistent.
De andere kat die weer eens de benen neemt: Mijn assistent haalt haar weer terug.
Kinderen die niet luisteren en/of er is iets aan de hand: Mijn assistent laat het me weten
Eigenlijk is dus meer een hond/aap want ze luistert top en doet vanalles op commando.

Maar nu, ze is laatst gesteriliseerd en sindsdien word ik er helemaal gestoord van. 8)7 Ik heb gewoon geen rust meer. Ze is zo demanding en eist echt haar aandacht op....Even rustig op de bank zitten is er niet meer bij. Doe ik de deur dicht dan blijft ze net zo lang miauwen of krabben totdat ik een keer opendoe.

Wat kan ik hier mee?!
pi_205567010
Mijn ma had 2 sphinxjes, die waren ook heel speels, een krabboom vonden ze erg leuk en een hangmat.
Maar ik herken zo'n gedrags verandering niet. Die sphinxen van m'n ma, corrigeerden elkaar ook. 1 was wel de leider, maar het was ook een team.

[ Bericht 42% gewijzigd door christmastsunami op 06-08-2022 19:45:32 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')