Eens, het slaat nergens op, maar toch doen ze hetquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als dit je hele punt is, waarom het dan in het extreme trekken dat de "originele organisatoren, de holebi's" niet meer welkom zijn op de Amsterdam Pride? Dat slaat echt nergens op.
Grappig, je weet best waar ik op doel. Maar vooruit: waarom trek jij het hier in dit topic in het extreme door te stellen dat de "originele organisatoren, de holebi's" niet meer welkom zijn op de Amsterdam Pride? Dat slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, het slaat nergens op, maar toch doen ze het.
Dat kan, maar dan moeten we de Pride wel verbieden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:09 schreef Speedfight het volgende:
Kunnen we niet gewoon kappen met al dat gejank
niet verbieden maar negeren, anders krijgen ze weer wat om over te jankenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan moeten we de Pride wel verbieden.
Dat heb ik wel genoeg duidelijk gemaakt inmiddels, Roze leeuw is niet meer welkom. Dat jij het daar mee eens bent, en ja, dat mag gewoon, wil niet zeggen dat ik van mening verander.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Grappig, je weet best waar ik op doel. Maar vooruit: waarom trek jij het hier in dit topic in het extreme door te stellen dat de "originele organisatoren, de holebi's" niet meer welkom zijn op de Amsterdam Pride? Dat slaat echt nergens op.
Of je bij je mening blijft, of dat die verandert is niet echt relevant voor wat ik vraag. Maar goed, dit gebeurt ook niet voor het eerst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik wel genoeg duidelijk gemaakt inmiddels, Roze leeuw is niet meer welkom. Dat jij het daar mee eens bent, en ja, dat mag gewoon, wil niet zeggen dat ik van mening verander.
quote:
Nou hier in een bijdrage van de voorzitterquote:
quote:Georganiseerd door extreemlinkse LHBT+-activisten, is de PRIDE verworden tot een oversekst inclusiviteitsfeest. Mensen met genderdisforie, die volgens de medische wetenschap met een geestelijke aandoening te kampen hebben, behoren tegenwoordig ook tot de ‘LHBT+-community’. Dit terwijl transgenders met een veel groter probleem te kampen hebben, dat niet van sociaalmaatschappelijke, maar van psychomedische aard is. Niet iets om belachelijk te maken, maar wel van een totaal andere orde. De voormalige Gay Pride mag dan ook niet zo meer genoemd worden, omdat het niet inclusief genoeg zou zijn. Voor transgenders lost dit echter niets op.
Sowieso, De Roze Leeuw is niet de organisator van de Pride en nooit geweest. En hun gedachtegoed was ook al nooit welkom.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als dit je hele punt is, waarom het dan in het extreme trekken dat de "originele organisatoren, de holebi's" niet meer welkom zijn op de Amsterdam Pride? Dat slaat echt nergens op.
Dat is het wel, ik heb je vraag netjes beantwoord, maar je accepteert het antwoord gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Of je bij je mening blijft, of dat die verandert is niet echt relevant voor wat ik vraag. Maar goed, dit gebeurt ook niet voor het eerst.
Veelzeggend, dat kennelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[..]
Nou hier in een bijdrage van de voorzitter
https://www.dagelijksesta(...)nieuwe-wereldreligie
Transgenders horen daar kennelijk niet.
[..]
Inderdaad een "andere mening" die zeer in strijd is met de uitgangspunten van de organisatie. Ongeacht welke geaardheid ze hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het wel, ik heb je vraag netjes beantwoord, maar je accepteert het antwoord gewoon niet.
Deze "homo's" zijn niet welkom op de pride omdat ze een andere mening hebben, dat is gewoon een feit. Dat jij het rechtvaardig vindt staat daar los van. Ook al staat de organisatie in hun recht, dan nog is de uitkomst hetzelfde.
Inclusiviteit zoals men het opdraagt en invult, aldus. Hypocrisie ten topquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad een "andere mening" die zeer in strijd is met de uitgangspunten van de organisatie. Ongeacht welke geaardheid ze hebben.
De Pride organisatie denkt er kennelijk heel anders over en het gros van de bezoekers ook. De Roze Leeuw is vrij om zijn eigen gayfeestje te organiseren waar transgenders niet welkom zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Veelzeggend, dat kennelijk.
Verder is er geen woord aan gelogen dat gender geen moer te maken heeft met seksuele voorkeur. Dat woke en pride alles seksualiseert is iets anders, en precies datgene waar rl tegen ageert.
RL stelt nochtans nergens dat mensen niet welkom zijn. Enkel dat het verworden is tot over geseksualiseerd circus waar thans ook zaken bij betrokken worden die niets met seksualiteit of voorkeur te maken hebben, vanuit die giftige woke agenda die sowieso seksualiteit tot allesbepalend identitair concept heeft verheven en maar alles bij elkaar flikkert om zo inclusief mogelijk naar buiten te treden. Afgezien natuurlijk van homo's (!) die een andere mening hebben dan de woke opperpaus van dat feestquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De Pride organisatie denkt er kennelijk heel anders over en het gros van de bezoekers ook. De Roze Leeuw is vrij om zijn eigen gayfeestje te organiseren waar transgenders niet welkom zijn.
Ja daar kan dus enkel uit worden geconcludeerd dat die elementen er niet zouden moeten zijn op de Pride. Wat dus in strijd is met de uitgangspunten van de Pride.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
RL stelt nochtans nergens dat mensen niet welkom zijn. Enkel dat het verworden is tot over geseksualiseerd circus waar thans ook zaken bij betrokken worden die niets met seksualiteit of voorkeur te maken hebben, vanuit die giftige woke agenda die sowieso seksualiteit tot allesbepalend identitair concept heeft verheven en maar alles bij elkaar flikkert om zo inclusief mogelijk naar buiten te treden. Afgezien natuurlijk van homo's (!) die een andere mening hebben dan de woke opperpaus van dat feest
Ja, ik had al gelijk, je hoeft het niet te bevestigenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad een "andere mening" die zeer in strijd is met de uitgangspunten van de organisatie. Ongeacht welke geaardheid ze hebben.
Uhm nee, die verbinding wordt geheel niet gelegd enkel door naar transgenders te verwijzen, dat lees jij er weer in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja daar kan dus enkel uit worden geconcludeerd dat die elementen er niet zouden moeten zijn. Wat dus in strijd is met de uitgangspunten van de Pride.
En dank voor de bevestiging dat de uitgangspunten van RL volledig in strijd zijn met waar de Pride voor wil staan. Dus niet zo raar dat ze daarmee niet welkom zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik had al gelijk, je hoeft het niet te bevestigen.
Mooie overwinning hoor, je hebt homo's weten buiten te sluiten van de gay parade.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En dank voor de bevestiging dat de uitgangspunten van RL volledig in strijd zijn met waar de Pride voor wil staan. Dus niet zo raar dat ze daarmee niet welkom zijn.
Nogal woke als mensen het recht hebben mee te doen aan een privaat evenement slechts op basis van hun geaardheid en niet op basis van de geschiktheid van wat ze uitkramen aldaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooie overwinning hoor, je hebt homo's weten buiten te sluiten van de gay parade.
Welke gay parade?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooie overwinning hoor, je hebt homo's weten buiten te sluiten van de gay parade.
Allesquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm nee, die verbinding wordt geheel niet gelegd enkel door naar transgenders te verwijzen, dat lees jij er weer in.
Maar vertel: wat heeft gender uberhaupt met seksualiteit te maken?
Hang er nogal vanaf. Als je zegt dat gender een ander woord voor sekse is dan ja. Als het om het Engelse woord gaat dan niet, dat is simpelweg een religie.quote:
De gays achter de Pride ziet kennelijk een win-win situatie om de krachten te bundelen met Transgenders. Dat is verder aan hen om te onderbouwen want ik zit niet bij die organisatie. Maar het is duidelijk een belangrijke waarde van ze geworden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm nee, die verbinding wordt geheel niet gelegd enkel door naar transgenders te verwijzen, dat lees jij er weer in.
Maar vertel: wat heeft gender uberhaupt met seksualiteit te maken?
Ik eis dan ook niet dat enige organisatie mij een podium geeft voor mijn meningen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hexagon, om je eigen redenatie te gebruiken, waarom denk jij als hetero een mening te kunnen ventileren over een gay event? Is dat niet heel erg incorrect in jou wereldbeeld, is zoiets als een redneck die een mening ventileert over Emancipatie, toch?
![]()
Ik denk dat de vijf bestuursleden hier wel weer bovenop komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh vast, en ik ook wel hoor. Mijn acceptatiefeest is het niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat de vijf bestuursleden hier wel weer bovenop komen.
Ik snap de Roze Leeuw ook wel, als ze geen stelling nemen raken ze vast hun donateurs kwijt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh vast, en ik ook wel hoor. Mijn acceptatiefeest is het niet.
Maar ik snap Roze leeuw wel in dit geval.
De tweede groep was ook niet welkom.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:42 schreef VEM2012 het volgende:
Roze Leeuw komt alleen op voor homo’s lesbiennes en bisexuelen. Je had ook een pro-Palestina groepje (je weet wel, waar ze homofielen het liefst aan hun ballen ophangen).
En op de gay parade is de eerste groep niet welkom.
Iedereen die dat verdedigt is gewoon knettergek.
Maar je ventileert wel een mening over een discussie waar jij geen partij in bent.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik eis dan ook niet dat enige organisatie mij een podium geeft voor mijn meningen.
Dat is natuurlijk gewoon prima, dit is een discussieforumquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Maar je ventileert wel een mening over een discussie waar jij geen partij in bent.
Klopt, gelukkig geeft dit subforums geen bans als niet bij de club schijnt te horen, maar toch je mening geeftquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon prima, dit is een discussieforum.
Ik ben ook geen LGBTQ+ lid, maar ik heb ook een mening en die geef ik dan gewoon. Welkom op FOK!.
Gender betekent sexe volgens Google translate...quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hang er nogal vanaf. Als je zegt dat gender een ander woord voor sekse is dan ja. Als het om het Engelse woord gaat dan niet, dat is simpelweg een religie.
Het niet is dat hij van mij niet mag, maar eerder dat hij daarmee ingaat tegen zijn eigen Wokeheidquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon prima, dit is een discussieforum.
Ik ben ook geen LGBTQ+ lid, maar ik heb ook een mening en die geef ik dan gewoon. Welkom op FOK!.
Ja dat doe ik wel vaker inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Maar je ventileert wel een mening over een discussie waar jij geen partij in bent.
Hoe past dat in je politiek correcte denken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dat doe ik wel vaker inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |