jawel, de boete is net zo hoog als de resterende termijnen, dus bij een lease bedrag van 400 euro en nog 3 jaar te gaan is de boete 14.400 euroquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:22 schreef Malavita het volgende:
En kan je niet tussentijds van dat leasecontract af? Wellicht met een boete oid?
Bij telefoonabonnementen alleen het deel dat voor de aflossing op de telefoon zelf is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:26 schreef raptorix het volgende:
Sterker nog zelfs je Telefoon Abbo of Creditcard ruimte wordt er vanaf gehaald.
Ja bij mijn ouders moesten destijds wel tijdelijk hun creditcard opzeggen omdat die heel dicht tegen de grens aan zaten, overigens zelf nog nooit zo een ding gehadquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij telefoonabonnementen alleen het deel dat voor de aflossing op de telefoon zelf is.
Als jij je telefoon zelf betaalt en een abonnement van ¤ 50 per maand alleen voor de aansluiting zelf hebt dan wordt het niet meegenomen, want dat is geen krediet.
Als je een abonnement van ¤ 15 hebt en ¤ 25 voor de aflossing van de telefoon dan telt die ¤ 25 wel mee.
Creditcard meestal alleen als je niet maandelijks volledig aflost, maar ook als je dat wel doet kan de verhouding inkomen/krediet dusdanig zijn dat ze willen dat je het opzegt.
Toen wij ons vorige huis kochten bracht ik een substantieel bedrag in, had ik nog een krediet dat al jaren op 0 stond en had ik de mogelijkheid tot roodstand en moest ik beiden opgeven omdat mijn inkomen behoorlijk beperkt is.
Mijn man mocht zijn roodstand en creditcard gewoon houden want hij heeft een prima inkomen.
Dat zelfs de onderwaterstand van zijn huis met mijn vermogen werd weggepoetst telde niet mee.
Men kijkt primair naar het inkomen vs de mogelijkheid tot krediet.
Ik heb een kaart die aan die van mijn man gekoppeld is, wel de lusten, niet de lastenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja bij mijn ouders moesten destijds wel tijdelijk hun creditcard opzeggen omdat die heel dicht tegen de grens aan zaten, overigens zelf nog nooit zo een ding gehad
Ja ik had hem eigenlijk maar 1 keer nodig, dat ging om verificatie bij een Microsoft dienst maar dat heeft zich toen vanzelf opgelost.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een kaart die aan die van mijn man gekoppeld is, wel de lusten, niet de lasten![]()
Ik gebruik hem vrijwel nooit, toevallig 2 weken geleden om een hotel te boeken, en waarschijnlijk volgende week weer, maar hij weet het wel altijd.
Over het algemeen kun je in NL prima zonder, als je niet op de pof leeft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja ik had hem eigenlijk maar 1 keer nodig, dat ging om verificatie bij een Microsoft dienst maar dat heeft zich toen vanzelf opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |