abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 12:13:44 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_205563802
Ik heb vorig jaar een leasecontract afgesloten met een looptijd van 4 jaar. Ik wist dat je hiermee een minder hoge hypotheek kan krijgen, maar aangezien ik graag een auto wilde heb ik het toch gedaan. Gisteren ontdekte ik dus hoeveel minder hypotheek je kan krijgen, en dat is nog best veel. Een stel wat samen 60k verdient kan zonder leaseauto ongeveer 270k hypotheek krijgen.
Met een leaseauto is dit 180k :')

Niet dat ik nou dit jaar al een huis wil ofzo (ik huur nu), maar nu moet ik dus nog 3 jaar wachten voordat ik een huis kan kopen :')
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 12:17:11 #2
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_205563814
Jup
pi_205563837
En kan je niet tussentijds van dat leasecontract af? Wellicht met een boete oid?
pi_205563856
Sterker nog zelfs je Telefoon Abbo of Creditcard ruimte wordt er vanaf gehaald.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205563906
Maak je geen zorgen, het lijkt nu even een ontzettend obstakel, maar onze economie is uiteindelijk wel zo ingericht dat er altijd nieuwe manieren komen om jezelf in de schulden te steken.
-nee-
pi_205563959
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 12:22 schreef Malavita het volgende:
En kan je niet tussentijds van dat leasecontract af? Wellicht met een boete oid?
jawel, de boete is net zo hoog als de resterende termijnen, dus bij een lease bedrag van 400 euro en nog 3 jaar te gaan is de boete 14.400 euro
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 12:59:55 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205564020
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 12:26 schreef raptorix het volgende:
Sterker nog zelfs je Telefoon Abbo of Creditcard ruimte wordt er vanaf gehaald.
Bij telefoonabonnementen alleen het deel dat voor de aflossing op de telefoon zelf is.
Als jij je telefoon zelf betaalt en een abonnement van ¤ 50 per maand alleen voor de aansluiting zelf hebt dan wordt het niet meegenomen, want dat is geen krediet.
Als je een abonnement van ¤ 15 hebt en ¤ 25 voor de aflossing van de telefoon dan telt die ¤ 25 wel mee.

Creditcard meestal alleen als je niet maandelijks volledig aflost, maar ook als je dat wel doet kan de verhouding inkomen/krediet dusdanig zijn dat ze willen dat je het opzegt.

Toen wij ons vorige huis kochten bracht ik een substantieel bedrag in, had ik nog een krediet dat al jaren op 0 stond en had ik de mogelijkheid tot roodstand en moest ik beiden opgeven omdat mijn inkomen behoorlijk beperkt is.
Mijn man mocht zijn roodstand en creditcard gewoon houden want hij heeft een prima inkomen.
Dat zelfs de onderwaterstand van zijn huis met mijn vermogen werd weggepoetst telde niet mee.

Men kijkt primair naar het inkomen vs de mogelijkheid tot krediet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205564031
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 12:59 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bij telefoonabonnementen alleen het deel dat voor de aflossing op de telefoon zelf is.
Als jij je telefoon zelf betaalt en een abonnement van ¤ 50 per maand alleen voor de aansluiting zelf hebt dan wordt het niet meegenomen, want dat is geen krediet.
Als je een abonnement van ¤ 15 hebt en ¤ 25 voor de aflossing van de telefoon dan telt die ¤ 25 wel mee.

Creditcard meestal alleen als je niet maandelijks volledig aflost, maar ook als je dat wel doet kan de verhouding inkomen/krediet dusdanig zijn dat ze willen dat je het opzegt.

Toen wij ons vorige huis kochten bracht ik een substantieel bedrag in, had ik nog een krediet dat al jaren op 0 stond en had ik de mogelijkheid tot roodstand en moest ik beiden opgeven omdat mijn inkomen behoorlijk beperkt is.
Mijn man mocht zijn roodstand en creditcard gewoon houden want hij heeft een prima inkomen.
Dat zelfs de onderwaterstand van zijn huis met mijn vermogen werd weggepoetst telde niet mee.

Men kijkt primair naar het inkomen vs de mogelijkheid tot krediet.
Ja bij mijn ouders moesten destijds wel tijdelijk hun creditcard opzeggen omdat die heel dicht tegen de grens aan zaten, overigens zelf nog nooit zo een ding gehad :+
pi_205564041
lol private lease zeker?

nergens last gehad terwijl ik dikke tesla via werk lease
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 13:03:59 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205564049
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 13:01 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja bij mijn ouders moesten destijds wel tijdelijk hun creditcard opzeggen omdat die heel dicht tegen de grens aan zaten, overigens zelf nog nooit zo een ding gehad :+
Ik heb een kaart die aan die van mijn man gekoppeld is, wel de lusten, niet de lasten :D :')

Ik gebruik hem vrijwel nooit, toevallig 2 weken geleden om een hotel te boeken, en waarschijnlijk volgende week weer, maar hij weet het wel altijd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205564058
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 13:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik heb een kaart die aan die van mijn man gekoppeld is, wel de lusten, niet de lasten :D :')

Ik gebruik hem vrijwel nooit, toevallig 2 weken geleden om een hotel te boeken, en waarschijnlijk volgende week weer, maar hij weet het wel altijd.
Ja ik had hem eigenlijk maar 1 keer nodig, dat ging om verificatie bij een Microsoft dienst maar dat heeft zich toen vanzelf opgelost.
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 13:06:18 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205564064
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 13:05 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja ik had hem eigenlijk maar 1 keer nodig, dat ging om verificatie bij een Microsoft dienst maar dat heeft zich toen vanzelf opgelost.
Over het algemeen kun je in NL prima zonder, als je niet op de pof leeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205564074
Ik wist dat het veel was, maar zoveel :o
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 13:14:50 #14
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_205564104
Ja, daarom hier niet voor gekozen en maar een redelijk goedkope auto gekocht.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator zaterdag 6 augustus 2022 @ 13:16:31 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205564117
Tja, TS, dat krijg je er van als je niet met geld kunt omgaan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205576503
Gast je kan dit jaar nog 100k belastingvrij krijgen van je ouders, waar maak je je druk om.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')