Wat een steek onder water dit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:55 schreef TLC het volgende:
Was medecrimineel Quicy P. ook op zijn feestje ?
quote:
quote:Hij vertelde ‘geraakt’ te zijn door de eis, maar besefte dat hij zélf de verkeerde keuzes heeft gemaakt. ,,Zoals Johan Cruijff altijd zei: elk nadeel heb zijn voordeel. Deze vervelende ervaring zal ik meenemen om wat goeds te doen voor de maatschappij.”
Lekker op stap in de seksclub in IJmuiden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:35 schreef RamboDirk het volgende:
Weer een gekleurde jongen die ondanks zijn maatschappelijke status toch uiteindelijk het foute pad kiest.
Geen poll?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:29 schreef RamboDirk het volgende:
Barry van Galen is ook ex-international. Verder heb ik niks te melden in dit topic.
quote:David Mendes da Silva moet 6 ton aan ‘cokeverdiensten’ terugbetalen
Voormalig profvoetballer David Mendes da Silva (42), die een gevangenisstraf uitzit voor cocaïnehandel, moet de Staat 604.885,86 euro betalen. Dat geld zou hij met zijn criminele zaken hebben verdiend.
De ex-voetballer werd in de zomer van 2023 veroordeeld tot een gevangenisstraf van zeven jaar. De rechter achtte bewezen dat de Barendrechter een ‘leidinggevende en sturende rol’ had bij de invoer van twee partijen – 74 en 105 kilo – cocaïne.
Na die veroordeling ging het Openbaar Ministerie (OM) nog achter de verdiensten van de oud-Spartaan aan. De aanklager rekende uit dat Mendes da Silva 652.262,11 euro zou moeten afstaan. Die berekening werd gemaakt op basis van informatie uit gekraakte chats, verklaringen en schattingen.
De ex-international betoogde tijdens de behandeling van de ontnemingszaak dat het OM zijn vermeende verdiensten opblies. Hij zei aanzienlijk minder te hebben verdiend. „Ik ging te werk als een amateur.”
De rechter oordeelt nu dat Mendes da Silva zo’n 50.000 euro minder moet overmaken dan justitie had gevraagd. Dit vanwege onduidelijkheid over een partij van 60 kilo cocaïne.
https://www.ad.nl/voetbal(...)rugbetalen~a636db63/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |