Treffende vergelijking.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:24 schreef raptorix het volgende:
VD dat is toch wel een beetje vergane glorie, VG dat is zeg maar de Hyves van het Fok Forum!
Maar ik ben er nog steedsquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:24 schreef raptorix het volgende:
VD dat is toch wel een beetje vergane glorie, VG dat is zeg maar de Hyves van het Fok Forum!
Schijt aan Werkman.quote:
Hij had eerder geen zin meer in julliequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Schijt aan Werkman.
Die heeft tenminste toegegeven dat zijn act hier uitgewerkt was en heeft de eer aan zichzelf gehouden.
Dankquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:00 schreef AlphaReturns het volgende:
@:vogeltjesdans
Wat een user, VD, de ronde tafel waar @:Plompzakker ook deel van uitmaakte
Helaas is de man uitgegroeid tot een WAPPIE
Klacht zie boven
Gelukkig heeft je moeder minder hekel aan mij dan aan jouquote:
Betaal dan wel eens klaploperquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig heeft je moeder minder hekel aan mij dan aan jou
is @Werkman vertrokken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Schijt aan Werkman.
Die heeft tenminste toegegeven dat zijn act hier uitgewerkt was en heeft de eer aan zichzelf gehouden.
Zodra ze wat beter pijpt is dat misschien een optie.quote:
Misschien moet je het even voordoen, jij pijpt als de bestequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zodra ze wat beter pijpt is dat misschien een optie.
Ceci n'est pas une pipequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:50 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Misschien moet je het even voordoen, jij pijpt als de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |