abonnement bol.com Coolblue
pi_205563258
Hallo,

Wie kan mij vertellen hoe ik deze onderkast eruit krijg?(maakt plaats voor inbouw vaatwasser) merk is keller.. Heb de schroeven eruit gehaald en zit nog muurvast!
De stellingpoten ook geen beweging in.
pi_205563283
Heb je een foto?
En ook de schroeven in je aanrechtblad eruit gehaald? Kun je voelen waar ie nkg vast zit (boven of zijkant)?
pi_205563314
Hoe kan ik foto erbij doen? Denk dat het probleem in de stellings poten zit
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 11:01:10 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205563367
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 10:53 schreef Zara40 het volgende:
Hoe kan ik foto erbij doen? Denk dat het probleem in de stellings poten zit
Hier uploaden.

https://postimages.org/
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 11:31:37 #5
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205563547
Waarschijnlijk het blad
pi_205563599
Welke schroeven heb je precies losgedraaid? Zo'n kastje zit meestal vast aan:
- de bovenkant: schroeven van onder in het blad.
- de achterkant: beugel met draadeind tegen de muur, moer in de kast.
- de zijkanten: geschroefd in de zijwand van de andere onderkasten. Let ook op dat dit van de andere kant kan gebeuren, goede kans dat je dus juist in de kasten links en/of rechts naast dit kastje moet zijn. Mogelijk moet je daar ook inbouwapparatuur verwijderen, als die er zit. Let op dat deze schroeven ook verstopt kunnen zitten achter scharnieren of ladegeleiders, als de installateur het een beetje fraai heeft willen maken. ;)

Verder zou je de stelpoten ook in moeten kunnen draaien, vaak is dit ook nodig om het kastje te verwijderen zeker als er vloerafwerking voor de poten ligt. Als de keuken is geplaatst op een goed geėgaliseerde vloer heb je echter kans dat de poten bij installatie niet verdraaid zijn en dan kan indraaien behoorlijk wat kracht kosten.

Op de "standaard" hoogte is het pootje precies ingedraaid tot die 2 plastic bultjes tegen de buis rusten. Verder indraaien kost even een hoop kracht, daarbij breken die bultjes af. Vervolgens zou je het gewoon verder in moeten kunnen draaien.
pi_205578633
Kijk ook even na of er onder de scharnieren geen schroeven zitten gedraaid.
pi_205590075
Is het nog gelukt @Zara40 ?
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')