abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 23:26:18 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205561460
quote:
OM eist in drillrapzaak straffen tot vier jaar voor wapenbezit

AMSTERDAM - In een drillrapzaak bij de rechtbank in Amsterdam heeft de officier van justitie vrijdag celstraffen tot vier jaar, waarvan een half jaar voorwaardelijk, geëist tegen drie verdachten. De Amsterdammers van 19 en 24 jaar namen in februari dit jaar een kalasjnikov, drie pistolen en munitie mee naar een parkeerplaats in het Amsterdamse Bos, waar ze die avond rond middernacht werden gecontroleerd door een surveillerende agent.



De kalasjnikov is volgens het Openbaar Ministerie ook te zien in een vorig jaar uitgebrachte drillrapvideo, waarin twee van de drie verdachten zouden figureren en vuurwapengeweld verheerlijken. Daarmee maakten ze zich volgens het OM schuldig aan wapenbezit en opruiing. Ook droegen zij in de clip emblemen en kleding van de politie.

De drillrappers zijn aangehouden in de nacht van 1 op 2 februari in het bos. Toen ze zich moesten identificeren werd het de agent snel duidelijk dat de inzittenden Fenno R. (19) en Adam A. (19) onderwerp zijn van een politieonderzoek naar de wapens die in hun drillrapvideo zijn te zien. De verdachten probeerden te vluchten. David A. (24) werd direct aangehouden, R. werd door een politiehont in de bosjes opgespoord. Adam A. meldde zich de volgende dag bij de politie. Dezelfde nacht al vond de politie in de bosjes een tas met een kalasjnikov en munitie. De volgende ochtend ontdekte de politie de pistolen. Tijdens huiszoekingen is nog meer munitie gevonden.

R. zweeg tijdens de zitting. Het enige wat hij zei is dat hij het zwaar heeft in de gevangenis en graag volgens het jeugdstrafrecht wil worden berecht. :') Tegen hem eiste de officier van justitie een celstraf van vier jaar, waarvan een half jaar voorwaardelijk. Adam A. heeft onlangs bij de politie verklaard dat hij de kalasjnikov twee weken diende te bewaren voor een ander :+ „Puur uit stoerdoenerij” nam hij het wapen mee om het te kunnen showen tijdens het chillen met zijn vrienden. Ook tegen hem eiste de officier vier jaar cel, waarvan zes maanden voorwaardelijk.

Tegen David A., die zich tijdens de zitting eveneens beriep op zijn zwijgrecht, is een celstraf geëist van drie jaar, waarvan zes maanden voorwaardelijk.

De rechtbank doet uitspraak op 19 augustus.

https://www.telegraaf.nl/(...)jaar-voor-wapenbezit
Wat een misselijk verschijnsel is dit :r Heel goed dat er van die flinke straffen worden uitgedeeld. Hopelijk helpt dat een beetje.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 23:29:10 #2
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205561487
Kneusjes die hun prioriteiten verkeerd stellen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205561502
Over 4 jaar heeft hij genoeg trucjes geleerd om zich aan te kunnen sluiten bij de mocromaffia.
You need to be cold to be queen.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 23:51:54 #4
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205561643
quote:
De kalasjnikov is volgens het Openbaar Ministerie ook te zien in een vorig jaar uitgebrachte drillrapvideo, waarin twee van de drie verdachten zouden figureren en vuurwapengeweld verheerlijken.
quote:
Adam A. heeft onlangs bij de politie verklaard dat hij de kalasjnikov twee weken diende te bewaren voor een ander :+ „Puur uit stoerdoenerij” nam hij het wapen mee om het te kunnen showen tijdens het chillen met zijn vrienden.
Slechte leugenaar :')
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 00:14:26 #5
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205561720
Goed bezig, dit is geen muziek, niet voor normale mensen iig.. Hard aanpakken diegene die denken stoer te zijn met een moordwapen.
pi_205562993
Kijk die dikke op die foto :')
Drillrap, nu snap ik hem.
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 12:46:20 #7
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_205563941
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 10:04 schreef Murdera het volgende:
Kijk die dikke op die foto :')
Drillrap, nu snap ik hem.
Sta je dan met je flikkerstasje.
Wat een intrieste bende ook.
  Moderator zaterdag 6 augustus 2022 @ 13:13:34 #8
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205564095
Zouden jonge jongens die foto zien en denken dat de ultieme stoerheid is?
pi_205564135
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 12:46 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Sta je dan met je flikkerstasje.
Wat een intrieste bende ook.
Die is nodig om hun drilpuddingkjes in te bewaren.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205564170
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 13:13 schreef Momo het volgende:
Zouden jonge jongens die foto zien en denken dat de ultieme stoerheid is?
Ja, ben bang van wel. En dan voornamelijk die met vaak dezelfde achtergrond...

Zo is dit zooitje kneusjes ook aan het idee gekomen door naar hun Amerikaanse "idolen" te kijken.

Man man, wat een stel IQ loze figuren. En dit is de toekomst voor onze samenleving???

:') gdv
pi_205564246
Zijn dit weer die sneue mannetjes van drillrapclubje 73 De Pijp? Daar zitten ook van die dikkertjes tussen. Drillrap, volgens mij willen ze elkander vooral graag van achteren drillen...
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 16:17:14 #12
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205565074
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 13:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zijn dit weer die sneue mannetjes van drillrapclubje 73 De Pijp? Daar zitten ook van die dikkertjes tussen. Drillrap, volgens mij willen ze elkander vooral graag van achteren drillen...
#Dikrap
#Dickrap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')