abonnement Unibet Coolblue
pi_205581968
Jammer Kaatje, maar ik snap dat dit m niet wordt.
Alsof hij het erom doet, het zo onaantrekkelijk mogelijk maken? Zo'n gevoel krijg ik erbij.
pi_205581975
En Candaasje, ik hoop dat je snel iets anders hebt of betere werktijden, minder werken een optie?
pi_205581977
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:41 schreef Syrena het volgende:
Klinkt als voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten 8)7 Ik zou ook vriendelijk bedanken denk ik.
Dat idee had ik ook. Hij begon ook dat ze veel mensen hadden gesproken (ik kan via werk.nl zien dat het incl. mezelf 4 zijn) en dat er na mij nog iemand kwam. Toen had ik meteen al het idee "ik mag blij zijn dat ze me willen"
We have far more in common than that which devides us..
pi_205581983
Oh en Tele, wat een kloten situatie zo :*
pi_205581988
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank voor het duimen allen. Ik weet nog niet of ik het geworden ben want nu is er nog een kandidaat.

Alleen, ik ga het zelf niet doen. Er kwamen opeens allemaal dingen ter sprake die nieuw waren. De functie was 32 uur met een bepaald salaris. Hij wil dat het 40 uur is (tegen dat salaris). Met moeite wilde hij naar 36 uur, maar dan wel voor minder salaris. En zeker niet vrij op vrijdag maar hooguit woensdagmiddag.
Thuiswerken totaal niet (ook niet tijdens lockdown). Zorgen dat de keuken op orde is, dat alle bureaus om 17 uur netjes opgeruimd en schoon zijn.

Morgen heb ik ergens anders een gesprek dus jullie mogen toch verder duimen.

En vergat nog dat er wel een schoonmaakster komt, maar dat is maar 1x per week een paar uur, en die doet dan ook de wc maar die moest ook bijgehouden worden
Klinkt alsof de sollicitatiecommissie andere spelregels had dan deze directeur (was het toch?) had bedacht. Jammer dat het opeens zo 180 graden is gedraaid, maar beter dat je er nu achter komt.

*duimduimduim voor morgen*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205581991
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:43 schreef Blues het volgende:
Jammer Kaatje, maar ik snap dat dit m niet wordt.
Alsof hij het erom doet, het zo onaantrekkelijk mogelijk maken? Zo'n gevoel krijg ik erbij.
Dan hadden ze me niet hoeven uitnodigen voor dit gesprek. "We hebben iemand gevonden waar we verder mee gaan" was genoeg geweest.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205581997
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Klinkt alsof de sollicitatiecommissie andere spelregels had dan deze directeur (was het toch?) had bedacht. Jammer dat het opeens zo 180 graden is gedraaid, maar beter dat je er nu achter komt.

*duimduimduim voor morgen*
Ja, want de commissie (oa zoon van de directeur) zat ook best moeilijk te kijken en probeerde ook dingen "te verzachten"
We have far more in common than that which devides us..
pi_205581999
En ik werkte 4 uurtjes van 10-14, ging daarbij op de fiets.
Was gezellig, mezelf op een laag pitje gehouden en toch met een goed gevoel naar huis.
Andere coll die paar dagen eerder ziek werd, werkt ook nog maar 3x5.

Voelt goed zo!
Woensdag werk ik van 13-17
Vrijdag nog ff bedenken. Maar wel 4 uur. Niet meer.

*O*
pi_205582003
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank voor het duimen allen. Ik weet nog niet of ik het geworden ben want nu is er nog een kandidaat.

Alleen, ik ga het zelf niet doen. Er kwamen opeens allemaal dingen ter sprake die nieuw waren. De functie was 32 uur met een bepaald salaris. Hij wil dat het 40 uur is (tegen dat salaris). Met moeite wilde hij naar 36 uur, maar dan wel voor minder salaris. En zeker niet vrij op vrijdag maar hooguit woensdagmiddag.
Thuiswerken totaal niet (ook niet tijdens lockdown). Zorgen dat de keuken op orde is, dat alle bureaus om 17 uur netjes opgeruimd en schoon zijn.

Morgen heb ik ergens anders een gesprek dus jullie mogen toch verder duimen.

En vergat nog dat er wel een schoonmaakster komt, maar dat is maar 1x per week een paar uur, en die doet dan ook de wc maar die moest ook bijgehouden worden
Hahaha. Niet doen hoor. Wat een idioterie.
Spoilers!
pi_205582013
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:47 schreef Blues het volgende:
En ik werkte 4 uurtjes van 10-14, ging daarbij op de fiets.
Was gezellig, mezelf op een laag pitje gehouden en toch met een goed gevoel naar huis.
Andere coll die paar dagen eerder ziek werd, werkt ook nog maar 3x5.

Voelt goed zo!
Woensdag werk ik van 13-17
Vrijdag nog ff bedenken. Maar wel 4 uur. Niet meer.

*O*
Da's heel fijn nieuws en je bent niet gesloopt? Moest vandaag aan je denken, hoe het zou gaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205582032
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da's heel fijn nieuws en je bent niet gesloopt? Moest vandaag aan je denken, hoe het zou gaan.
Nee niet gesloopt, wel gewoon 'lekker moe' ;)
pi_205582119
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee niet gesloopt, wel gewoon 'lekker moe' ;)
Fijn! *O*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_205582327
Nou ja, Kaatje: wat een rare kerel zeg! Bekijk het dan dan maar met zijn bedenksels.
Daarvoor ben je te goed.
Ging het goed met de cv ketel?

En lekker @Blues: het geeft vertrouwen als vandaag goed ging met aangepaste uren.
pi_205582398
@Kaatje1 wat jammer dat ze nu ineens een heel andere baan aanbieden. Ik hoop dat je andere sollicitaties wat opleveren. Wat zijn het rare mensen daar :(
pi_205582554
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:47 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 wat jammer dat ze nu ineens een heel andere baan aanbieden. Ik hoop dat je andere sollicitaties wat opleveren. Wat zijn het rare mensen daar :(
Ik kreeg de indruk dat het inhoudelijke werk minder werd en het "huishoudelijke" groter werd. Het is natuurlijk nooit erg om een vies aanrecht even schoon te maken. Maar wanneer ze "keuken schoon en gevuld houden" noemen in een sollicitatiegesprek heb ik toch echt mijn bedenkingen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205582564
Wat vervelend kaatje dat het ineens zo anders is als eerder gezegd.
Maar wel fijn dat ze het er nu bij zeggen zodat je nog nee kunt zeggen en niet dadelijk begonnen bent en er ineens allemaal poets klusjes en zo bij krijgt. Dat ze lekker verder zoeken naar iemand die wel manusje van alles wil zijn..
pi_205582592
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg de indruk dat het inhoudelijke werk minder werd en het "huishoudelijke" groter werd. Het is natuurlijk nooit erg om een vies aanrecht even schoon te maken. Maar wanneer ze "keuken schoon en gevuld houden" noemen in een sollicitatiegesprek heb ik toch echt mijn bedenkingen.
Nouja, als "keuken schoon en gevuld houden" betekent dat je op kosten van het bedrijf een schoonmaker en een boodschappen dienst mag inhuren? Maar dat zal wel niet O-)
pi_205582648
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Nouja, als "keuken schoon en gevuld houden" betekent dat je op kosten van het bedrijf een schoonmaker en een boodschappen dienst mag inhuren? Maar dat zal wel niet O-)
Over boodschappen weet ik niet, maar de schoonmaakster komt 1x per week om alles goed schoon te houden. De "secretaresse" moet dat de rest van de dagen doen, zodat het netjes en schoon is wanneer er klanten komen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205582877
Hahaha, wat een rare manier om iemand zo op een gesprek te krijgen, Kaatje. Pas op het gesprek alle overige niet-secretaresse taken op je bordje gooien en dan ook nog eens de uren omhoog en thuiswerken altijd uitgesloten. Nah, dat lijkt me niets. :N

@Tele6 wat toch een stilstaande moeilijke situatie voor B. Dit kan toch nooit houdbaar zijn voor hem. Maar dat dacht ik vorig jaar ook al. En toen koos jij voor jezelf en je eigen welzijn. A beseft misschien ooit ind e verre toekomst wat een bijzonder iemand hij had. Want als hij zo door gaat dan kan dat toch niet anders dan uitlopen op een breuk. Dit is voor B toch niet te doen joh.

@Candaasje doe je voorzichtig :* Ik weet hoe moe je kan zijn na een drukke nacht en jouw nachten lijken me veel drukker dan die van mij. Je reactievermogen is dan ook net zo slecht als iemand die teveel gedronken heeft, maar na een nachtdienst mag je wel auto rijden en na een paar glaasjes drank niet. Er is wel eens een verpleegkundige terug gekeerd naar het ziekenhuis na een nachtdienst. In een ambulance :{ Moest wel gniffelen om Cat's opmerking over een camper. We hebben twee artsen die met een eigen camper komen als ze nachtdienst hebben en slapen dan daar in. Je hebt ze ook al best klein :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205582936
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank voor het duimen allen. Ik weet nog niet of ik het geworden ben want nu is er nog een kandidaat.

Alleen, ik ga het zelf niet doen. Er kwamen opeens allemaal dingen ter sprake die nieuw waren. De functie was 32 uur met een bepaald salaris. Hij wil dat het 40 uur is (tegen dat salaris). Met moeite wilde hij naar 36 uur, maar dan wel voor minder salaris. En zeker niet vrij op vrijdag maar hooguit woensdagmiddag.
Thuiswerken totaal niet (ook niet tijdens lockdown). Zorgen dat de keuken op orde is, dat alle bureaus om 17 uur netjes opgeruimd en schoon zijn.

Morgen heb ik ergens anders een gesprek dus jullie mogen toch verder duimen.

En vergat nog dat er wel een schoonmaakster komt, maar dat is maar 1x per week een paar uur, en die doet dan ook de wc maar die moest ook bijgehouden worden
Huh? Ze zochten een ervaren office manager en die moet nu dan schoonmaken!?
Ik duim alvast voor morgen!
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:19:46 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205583234
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:52 schreef Yinny het volgende:
@:tele6 Veel wijsheid gewenst, dit is een situatie waar alleen verliezers zijn😔
@:candaasje succes met gesprek en met je verdere carrière plannen

Na 23 jaar bij zelfde werkgever ga ik nu opleiding leraar Engels doen per 1 september. Hopelijk over 2 jaar dan ergens betaald in dienst rest van opleiding afmaken...nu eerst studie en part time werken, in tweede helft schooljaar komen daar nog stagedagen bij. Geen flauw idee hoe ik dat ga doen met nog een 6jarige kind erbij
Wat tof, heel veel succes! *O* :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:23:13 #222
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205583271
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank voor het duimen allen. Ik weet nog niet of ik het geworden ben want nu is er nog een kandidaat.

Alleen, ik ga het zelf niet doen. Er kwamen opeens allemaal dingen ter sprake die nieuw waren. De functie was 32 uur met een bepaald salaris. Hij wil dat het 40 uur is (tegen dat salaris). Met moeite wilde hij naar 36 uur, maar dan wel voor minder salaris. En zeker niet vrij op vrijdag maar hooguit woensdagmiddag.
Thuiswerken totaal niet (ook niet tijdens lockdown). Zorgen dat de keuken op orde is, dat alle bureaus om 17 uur netjes opgeruimd en schoon zijn.

Morgen heb ik ergens anders een gesprek dus jullie mogen toch verder duimen.

En vergat nog dat er wel een schoonmaakster komt, maar dat is maar 1x per week een paar uur, en die doet dan ook de wc maar die moest ook bijgehouden worden
Tss, dat is ook bizar zeg. Snap dat je ervoor bedankt :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:23:57 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205583275
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat idee had ik ook. Hij begon ook dat ze veel mensen hadden gesproken (ik kan via werk.nl zien dat het incl. mezelf 4 zijn) en dat er na mij nog iemand kwam. Toen had ik meteen al het idee "ik mag blij zijn dat ze me willen"
Ze mogen blij zijn dat jij in eerste instantie wou..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205583282
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:46 schreef Yinny het volgende:

Huh? Ze zochten een ervaren office manager en die moet nu dan schoonmaken!?
Ik duim alvast voor morgen!
Ik zag jouw nieuwe opleiding helemaal over het hoofd, wat leuk!
Wat doe je nu eigenlijk?

Succes, gaat vast lukken & goedkomen ^O^
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 augustus 2022 @ 20:25:31 #225
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205583290
Tele :*
Balen Kaatje -O-. Morgen zal ik weer meeduimen.

Moeders is weer thuis. Mijn pasta viel in de smaak :9. Na vroeg op en weinig gegeten te hebben ging dat er wel in ;). Ik ben inmiddels ook weer thuis. Slechts nog een enkel kledingstuk en mijn tandenborstel moesten mee aangezien ik het meeste gisteren al had thuisgebracht. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')