abonnement Unibet Coolblue
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 5 augustus 2022 @ 20:41:57 #51
491163 Viesdik
pi_205559854
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat je het zo ver het absurde in trekt dat je met Rusland moet gaan vergelijken zegt al genoeg, namelijk dat het hier wel reuze mee valt. Daarnaast is iemand een platform ontnemen niet hetzelfde als iemand beperken in zijn vrijheid tot meningsuiting. Zo lang je geen strafbare feiten pleegt, word je niet opgepakt wegens een foute mening.
Met de eerste schakel wordt de ketting gesmeed.
De eerste gecensureerde toespraak, de eerste verboden gedachte, de eerste ontzegde vrijheid, ketent ons allemaal onherroepelijk.
De eerste keer dat de vrijheid van iemand wordt vertrapt, zullen we allemaal beschadigd zijn (misschien wel onherstelbaar)
pi_205559883
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:32 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Het is geen censuur. Twitter bepaalt zelf wie en wat ze toestaan op hun platform.
[..]

https://www.encyclo.nl/begrip/censuur

Ik lees hier meer definities waarbij het geen vereiste is dat de handeling door de staat gepleegd moet worden. Dat zou namelijk ook nergens op slaan.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 5 augustus 2022 @ 20:44:30 #53
491163 Viesdik
pi_205559889
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:36 schreef Nattekat het volgende:
Dat je het zo ver het absurde in trekt dat je met Rusland moet gaan vergelijken zegt al genoeg, namelijk dat het hier wel reuze mee valt.
ik weet trouwens totaal niet waar je op doelt
pi_205559977
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:43 schreef Akathisia het volgende:

[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/censuur

Ik lees hier meer definities waarbij het geen vereiste is dat de handeling door de staat gepleegd moet worden. Dat zou namelijk ook nergens op slaan.
Het zou juist nergens op slaan dat als ik een website maak en dan niet mag bepalen wie of wat daar zijn mening verkondigt.
pi_205560037
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:52 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Het zou juist nergens op slaan dat als ik een website maak en dan niet mag bepalen wie of wat daar zijn mening verkondigt.
Je bent dan ook gewoon vrij om te censureren op je eigen website. Of dat in alle gevallen wenselijk zou zijn is een tweede.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205560046
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:58 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Je bent dan ook gewoon vrij om te censureren op je eigen website. Of dat in alle gevallen wenselijk zou zijn is een tweede.
Het is alleen censuur zodra het door de staat of de kerk wordt gedaan.
pi_205560074
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:59 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Het is alleen censuur zodra het door de staat of de kerk wordt gedaan.
Dat is dus onzin, zoals ik je adhv tal van andere definities liet zien. Maar stel ik laat je in die waan, hoe zou je het omschrijven wanneer een persoon, organisatie of bedrijf pre en/of -post-publicatie verandering eist, of simpelweg bepaalde informatie weghaalt?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 21:12:25 #58
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_205560181
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:32 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Het is geen censuur. Twitter bepaalt zelf wie en wat ze toestaan op hun platform.
[..]

De user waar ik op reageerde was degene die aangaf dat censuur terecht is wanneer het "for the greater good" is.

Los daarvan is het feit dat Twitter zo'n enorme invloed heeft, dat het te betwisten is of zo'n onderneming wel zoveel invloed mag blijven houden op het bepalen welke content ze wel/niet toelaten. Maar goed, das een moeilijke discussie aangezien mainstream media ook veel eenzijdige invloed heeft (FOX, CNN, etc)
Krekker is de bom!
pi_205560205
Wappiebron, derhalve schopje BNW.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 21:45:56 #60
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_205560558
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:41 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Met de eerste schakel wordt de ketting gesmeed.
De eerste gecensureerde toespraak, de eerste verboden gedachte, de eerste ontzegde vrijheid, ketent ons allemaal onherroepelijk.
De eerste keer dat de vrijheid van iemand wordt vertrapt, zullen we allemaal beschadigd zijn (misschien wel onherstelbaar)
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_205560974
Dus stel het aantal hoerenlopers was sinds corona behoorlijk toegenomen, dan was vaccinatie ook de oorzaak?
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 5 augustus 2022 @ 22:33:43 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205561066
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 18:39 schreef -XOR- het volgende:
Bron: Blckbx. Niet gelezen.
Dit dus. Opgesodemieterd met deze bullshit
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205561287
Welke titels en kwalificaties heeft deze meneer Shapira eigenlijk allemaal? Het werd mij niet duidelijk in het artikel. Misschien moeten ze het wat vaker benoemen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205561304


Hier kunnen we niet tegenop jongens. Het is bewezen. Apenpokken komt door het coronavaccin. Ik ben om.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205561316
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 23:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]

Hier kunnen we niet tegenop jongens. Het is bewezen. Apenpokken komt door het coronavaccin. Ik ben om.
Oei, en het hep op Twitter gestaan.
You need to be cold to be queen.
pi_205561353
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 18:36 schreef Viesdik het volgende:
Vorige week heeft Twitter prof. Shapira gecensureerd en hem gedwongen een bericht te verwijderen waarin stond: "Apenpokken gevallen waren jarenlang zeldzaam. Gedurende de laatste jaren werd één enkel geval gedocumenteerd in Israël. Het is algemeen bekend dat mRNA-vaccins het natuurlijke immuunsysteem aantasten. Een uitbraak van apenpokken na massale vaccinatie tegen COVID: *is geen toeval."
Ja, gevallen van apenpokken waren zeldzaam. Wat suggereert dat de R0 in de algemene populatie kleiner dan 1 was. Een R0<1 betekent nog niet dat de R0 in bepaalde groepen van de samenleving niet hoger dan 1 kan zijn.
We weten dat de meeste besmettingen onder homo's plaatsvinden, en we weten uit het verleden (HIV) dat voor ziektes die tijdens sexueel contact overgedragen kunnen worden, de R0 onder homo's hoger kan liggen dan de R0 van de totale bevolking.

Hij negeert dat en komt met een hypothese die enkel gebaseerd is op het feit dat de uitbraak plaatsvindt na een periode waarin velen gevaccineerd zijn. Heeft hij enig bewijs dat vooral gevaccineerden besmet raken, of dat de vaccinatiegraad onder homo's veel hoger is dan onder de rest van de bevolking? Vallen de meeste besmettingen in de leeftijdsgroepen met de hoogste vaccinatiegraad (ik betwijfel het)?

Voor de claim dat de mRNA vaccins het immuunsysteem zouden aantasten is er volgens mij ook geen enkel bewijs.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_205561470
Heeft de arts in kwestie al gepoogd de antisemitisme-kaart te gebruiken? of iets met: 'het censuren van mijn mening, kan zomaar een opstap zijn naar een volgende pogrom'. Hij zou toch van de gevoeligheden moeten weten.
pi_205561513
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 23:08 schreef crystal_meth het volgende:
Voor de claim dat de mRNA vaccins het immuunsysteem zouden aantasten is er volgens mij ook geen enkel bewijs.
Het veelvoudig toepassen van vaccins doet dat, mogelijk. (Is imo ook aannemelijk).

quote:
Frequent Boosters Spur Warning on Immune Response

Repeat booster doses every four months could eventually weaken the immune response and tire out people, according to the European Medicines Agency. Instead, countries should leave more time between booster programs and tie them to the onset of the cold season in each hemisphere, following the blueprint set out by influenza vaccination strategies, the agency said.

https://www.bloomberg.com(...)mune-system-ema-says
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 23:33:19 #69
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205561528
Die leugenachtige jood moet noet liegen en dan banned twitter hem ook niet
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 23:37:45 #70
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_205561563
Gefrustreerd dat zijn eigen vaccin het niet is geworden, slaat meneer nu als een volleerde wappie met de grootste onzin om zich heen om de andere vaccins te proberen in diskrediet te brengen.

Next.
pi_205562911
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Terecht censuur. Zodra uitspraken een gevaar gaan vormen voor de volksgezondheid is er wel een gegronde reden om iemand het platform te ontzeggen, het collectieve belang gaat boven het individuele belang.
Jan lul fok! Mod weet t wel ff beter dan een vooraanstaande wetenschapper hoor!

:')
;)
pi_205562921
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 23:33 schreef corehype het volgende:
Die leugenachtige jood moet noet liegen en dan banned twitter hem ook niet
Natuurlijk, mocromongol moet t weer over het jodendom hebben
pi_205562975
Nou ja je kan wel degelijk stellen dat een vaccin tegen de alfa variant nu toch echt onzinnig is geworden als men straks in september weer een “booster” ronde doen aan mensen die dit willen.

Het virus is inmiddels dusdanig gemuteerd dat dit geen bijzondere extra bescherming geeft.
Sowieso van Pfizer is dit bij begin dit jaar al aangetoond in de praktijk niets te doen tegen de omikron versie waar over zoveel om te doen was.

Moderna wel, maar dat wou men niet geven aan iedereen onder de 45.
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 10:06:55 #74
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205563014
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 09:55 schreef Murdera het volgende:

[..]
Natuurlijk, mocromongol moet t weer over het jodendom hebben
ik ben gene mocro jij haakneus
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205563041
Toch wel grappig dat wappies opeens zijn gaan geloven in een wetenschapper die vaccins ontwikkelt.
pi_205563059
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 23:31 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Het veelvoudig toepassen van vaccins doet dat, mogelijk. (Is imo ook aannemelijk).
[..]

Dat artikel heeft een edit note onderaan:
quote:
Changes headline and first two sentences to clarify EMA is referring to the immune response not immune system
Dat suggereert dat ze kritiek gekregen hebben omdat het artikel misleidend was. Het gaat om de immuunrespons tegen het covid virus, niet over de werking van het immuunsysteem tegen andere virussen.

"could eventually weaken the immune response" lijkt me nog steeds misleidend, een booster shot zal de immuunrespons niet verzwakken, maar het effect van een booster is vaak sterker wanneer er meer tijd verlopen is sinds de vorige shot, dus een "vroege booster" levert een zwakkere respons dan een "late booster". Daarom, en omdat de immuniteit enkele weken na de shot zal pieken maar daarna weer begint te dalen, raden ze aan om niet zo vaak mogelijk te boosten, maar een booster schema te kiezen waarbij de immuniteit piekt in de periode waarin normaal de meeste besmettingen plaatsvinden (het traditionele griepseizoen). Dat meer mensen zullen afhaken als ze te vaak een booster moeten halen (ik gok dat "tire out people" daarover gaat) is nog een reden om voor een langere tijdsperiode tussen de shots te kiezen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 10:21:36 #77
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205563096
Ik ben inmiddels overleden
pi_205563153
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 10:14 schreef crystal_meth het volgende:
Dat suggereert dat ze kritiek gekregen hebben omdat het artikel misleidend was. Het gaat om de immuunrespons tegen het covid virus, niet over de werking van het immuunsysteem tegen andere virussen.

"could eventually weaken the immune response" lijkt me nog steeds misleidend, een booster shot zal de immuunrespons niet verzwakken,...
Staat er ook dat het specifiek het immuunrespons tegen covid betreft? Anders veranderd het gebruik van ' immune response' weinig, daar de sterkte van de respons iets kan impliceren over de werking van het immuunsysteem. Ik meen me overigens wel te herinneren dat er meerdere artikelen te vinden zijn over het negatieve effect van het continu onder druk zetten van het immuunsysteem, los van covid vaccins in het bijzonder.

quote:
...maar het effect van een booster is vaak sterker wanneer er meer tijd verlopen is sinds de vorige shot, dus een "vroege booster" levert een zwakkere respons dan een "late booster". Daarom, en omdat de immuniteit enkele weken na de shot zal pieken maar daarna weer begint te dalen, raden ze aan om niet zo vaak mogelijk te boosten, maar een booster schema te kiezen waarbij de immuniteit piekt in de periode waarin normaal de meeste besmettingen plaatsvinden (het traditionele griepseizoen).
Klopt, daarom heb ik het altijd achterlijk gevonden dat we vaccinatierondes in de lente/aanvang zomer deden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Akathisia op 06-08-2022 12:25:43 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205563160
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 18:48 schreef Viesdik het volgende:

[..]
wat is er precies BNW?
Informatie is niet mainstream. Misschien over 6 maanden.
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 10:40:21 #80
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205563236
Heb even gegoegeld, maar zie verder nergens een artikel over wat exact de link nu zou zijn tussen apenpokken en het Pfizer vaccin volgens Shmuel Shapira. Alleen maar een sarcastische opmerking van Shmuel Shapira,
pi_205563405
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 10:06 schreef corehype het volgende:

[..]
ik ben gene mocro jij haakneus
ik ben geen haakneus, fin!
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 6 augustus 2022 @ 11:18:24 #82
491163 Viesdik
pi_205563475
quote:
84s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 22:33 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit dus. Opgesodemieterd met deze bullshit
Heej kijk Jantje, die zijn nou nuttige idioten. Zetten op hun twitterprofiel een prikje en Oekraïne vlag.
Een verloren werkloze gevaccineerde veganistische anti-Rusland schaap :')
Ze doen alles wat de overheid van ze wilt, omdat ze niet in staat zijn zelf na te denken.
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 12:16:39 #83
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205563812
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 11:18 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Heej kijk Jantje, die zijn nou nuttige idioten. Zetten op hun twitterprofiel een prikje en Oekraïne vlag.
Een verloren werkloze gevaccineerde veganistische anti-Rusland schaap :')
Ze doen alles wat de overheid van ze wilt, omdat ze niet in staat zijn zelf na te denken.
Jij natuurlijk wel, met je PhD in Wetenschapsfilosofie
pi_205564016
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 11:18 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Heej kijk Jantje, die zijn nou nuttige idioten. Zetten op hun twitterprofiel een prikje en Oekraïne vlag.
Een verloren werkloze gevaccineerde veganistische anti-Rusland schaap :')
Ze doen alles wat de overheid van ze wilt, omdat ze niet in staat zijn zelf na te denken.
Ga eerst maar eens oefenen op bijvoeglijk naamwoorden. Daarna kijken we wel verder.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 14:23:13 #85
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205564474
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 11:18 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Heej kijk Jantje, die zijn nou nuttige idioten. Zetten op hun twitterprofiel een prikje en Oekraïne vlag.
Een verloren werkloze gevaccineerde veganistische anti-Rusland schaap :')
Ze doen alles wat de overheid van ze wilt, omdat ze niet in staat zijn zelf na te denken.
Waarom zou je uberhaupt pro-shithole Rusland willen zijn
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205565244
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:06 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Het is bewezen dat mensen het bestaan van concentratiekampen ontkennen zelfs als ze er naast eentje staan met bewijs.

Met of zonder wetenschap kan ik je toch niet overtuigen. Je moet in staat zijn jezelf te overtuigen. Ga en kan ik niet voor je doen
De domme ironie van deze post is werkelijk om je vingers bij af te likken.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 6 augustus 2022 @ 16:59:10 #87
491163 Viesdik
pi_205565372
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 16:43 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
De domme ironie van deze post is werkelijk om je vingers bij af te likken.
Ook jij komt er nog een keer achter
pi_205566264
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 10:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Het virus is inmiddels dusdanig gemuteerd dat dit geen bijzondere extra bescherming geeft.
Bron?

Boosters improve diminished protection against Omicron infection after basic COVID-19 vaccination or previous infection
pi_205566302
quote:
Bron? Omikron lijkt niet eens meer op alfa, zeker de ba.2 en 5 variant.
https://nos.nl/artikel/24(...)booster-noodzakelijk

Was ook nog een bericht begin 2022 waar nog eens verder benadrukt werd dat Pfizer nauwelijks effectief was.
Maar lastiger te vinden om de een of andere reden of ik gebruik de verkeerde Google termen ofzo.
pi_205566391
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 18:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Bron? Omikron lijkt niet eens meer op alfa, zeker de ba.2 en 5 variant.
https://nos.nl/artikel/24(...)booster-noodzakelijk

Was ook nog een bericht begin 2022 waar nog eens verder benadrukt werd dat Pfizer nauwelijks effectief was.
Maar lastiger te vinden om de een of andere reden of ik gebruik de verkeerde Google termen ofzo.
Uit je eigen link:
"Het AstraZeneca-vaccin geeft geen bescherming tegen infectie door de omikronvariant, het Pfizer-vaccin nog een beetje. Dat heeft Jaap van Dissel, hoofd infectieziektebestrijding van het RIVM, gezegd in de Tweede Kamer. Een boosterprik kan de bescherming weer opwaarderen naar 75 procent."

Zie ook het RIVM onderzoek. Er is weinig discussie mogelijk dat een booster extra bescherming biedt tegen Omicron.
pi_205566408
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 18:23 schreef Naqin het volgende:

[..]
Uit je eigen link:
"Het AstraZeneca-vaccin geeft geen bescherming tegen infectie door de omikronvariant, het Pfizer-vaccin nog een beetje. Dat heeft Jaap van Dissel, hoofd infectieziektebestrijding van het RIVM, gezegd in de Tweede Kamer. Een boosterprik kan de bescherming weer opwaarderen naar 75 procent."

Zie ook het RIVM onderzoek. Er is weinig discussie mogelijk dat een booster extra bescherming biedt tegen Omicron.
Wat ik zei achteraan, dit werd later nog eens verder naar beneden gezet.
Pfizer heeft misschien 60% effectiviteit.
In de wereld van vaccins is dat net niet 0.
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 18:26:28 #92
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205566415
Kan deze wappietroep naar NBW?
pi_205566599
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 18:39 schreef -XOR- het volgende:
Bron: Blckbx. Niet gelezen.
:|W
Mag die wappiebron hier zomaar worden gedeeld? Lijkt mij dat dit in BNW hoort.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205566717
Kijk, ooit kan natuurlijk de dag aanbreken dat Blckbx toevallig iets post dat klopt, maar tot nu toe is het nog niet gelukt. Deze 'topwetenschapper' levert letterlijk geen onderbouwing voor de link met apenpokken (en ik heb nog oprecht geprobeerd te zoeken). Op die manier kun je iedere nieuwe virusuitbraak in de toekomst linken aan Covid vaccins. Iets met correlatie en causatie.

Schopje naar BNW zou dus op zijn plaats zijn ja..
pi_205566788
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 18:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Pfizer heeft misschien 60% effectiviteit.
In de wereld van vaccins is dat net niet 0.
Onzin. Dat men een ondergrens van ongeveer 50% hanteert bij het ontwikkelen van vaccins betekent niet dat 60% dan ineens bijna 0 is :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205567128
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 19:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Onzin. Dat men een ondergrens van ongeveer 50% hanteert bij het ontwikkelen van vaccins betekent niet dat 60% dan ineens bijna 0 is :')
De gerenommeerde wetenschapper uit Israël is het in ieder geval daarover niet eens.
pi_205568519
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 19:04 schreef Naqin het volgende:
Kijk, ooit kan natuurlijk de dag aanbreken dat Blckbx toevallig iets post dat klopt, maar tot nu toe is het nog niet gelukt. Deze 'topwetenschapper' levert letterlijk geen onderbouwing voor de link met apenpokken (en ik heb nog oprecht geprobeerd te zoeken). Op die manier kun je iedere nieuwe virusuitbraak in de toekomst linken aan Covid vaccins. Iets met correlatie en causatie.

Schopje naar BNW zou dus op zijn plaats zijn ja..
Hij zegt blijkbaar alleen dat de werking van immuunsysteem door de (meerdere) vaccinaties wordt verminderd en dat dat dus kan leiden tot uitbraken van meerdere virussen.

Hij zegt niet dat de vaccinaties direct gelinkt zijn aan het apenpokken virus. Alleen dat hij een verband ziet tussen een uitbraak als deze en een grote hoeveelheid mensen met een verslechterd immuunsysteem.
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 22:12:20 #98
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_205568641
Waar rook is is vuur.

Injecties helpen niet tegen corona. Een mondkapje en afstand houden wel.
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_205569300
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 22:00 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Hij zegt blijkbaar alleen dat de werking van immuunsysteem door de (meerdere) vaccinaties wordt verminderd en dat dat dus kan leiden tot uitbraken van meerdere virussen.

Hij zegt niet dat de vaccinaties direct gelinkt zijn aan het apenpokken virus. Alleen dat hij een verband ziet tussen een uitbraak als deze en een grote hoeveelheid mensen met een verslechterd immuunsysteem.
Zou kunnen, het is lastig te bepalen wat hij nu precies beweert aan de hand van een paar zinnetjes op Twitter. Maar dan zal hij eerst moeten aantonen dat er überhaupt sprake is van een verslechterd immuunsysteem, dat heeft hij niet gedaan. En apenpokken zou het enige virus zijn dat profiteert van dat algemeen slechte immuunsysteem? Moet hij dan ook nog zien te verklaren.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 6 augustus 2022 @ 23:01:41 #100
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205569326
Ik vond het al een twijfelachtig topic maar de ts helpt hem zelf ook nog eens om zeep, slotje.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')