abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:28:03 #281
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205578935
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag 27 graden, rest van de week 29. -O- op dag van inpakken 31 en op dag van vertrek regen. |:)
Zoek lekker een buitenbad op in de buurt *O* Of een waterval *O*
Hopelijk kun je wel een beetje slapen en koelt het 's nachts wel af...

Over zegeningen tellen gesproken, ik ga de airco ook wel weer regelmatig liefdevol aankijken deze week verwacht ik. Beste investering die we ooit hebben gedaan.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_205578969
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag 27 graden, rest van de week 29. -O- op dag van inpakken 31 en op dag van vertrek regen. |:)
Dat is pittig ja, zo warm als je moet pakken :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:40:23 #283
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205579054
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:11 schreef Yesse het volgende:

[..]
Ja, ik ben zelf alleen TOTAAL niet van het kamperen maar iedereen om me heen met kleine kinderen koopt caravans/vouwwagens/tenten :+ Ik heb zelf toch nog de illusie dat we een goede draagrugzak kopen en toch gewoon huisjes/hotels blijven doen :P En dan afwisselen met vakantieparken zodat hij ook nog wat te doen heeft :+ Maar dat moet blijken. Mijn eigen 'nostalgie' is gelukkig nog wel mogelijk (Centerparcs) :+
Kamperen is juist heerlijk. Tentje, slaapzak, hangmat, veel meer heb je niet nodig.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:42:18 #284
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205579071
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:17 schreef Arizona het volgende:

[..]
Wij zijn qua kamperen nooit verder gegaan dan stacaravans hoor :) . Ik vind een camping met kinderen wel heel leuk qua sfeer. Zeker in de zuidelijke landen, dan leef je echt zo lekker veel buiten.
Maar wij huurden dan dus een stacaravan met douche, overdekte veranda en airco enzo :+ .

Centerparcs deden wij inderdaad ook veel toen Aridochter nog jonger was, later werd het meer Landal. Ik vind de zwembaden van CP echt fantastisch, maar de laatste keren waren de standaard huisjes gewoon niet meer van fatsoenlijke kwaliteit en de luxere huisjes vonden we dan weer te duur :')
Ja, wacht, nee, sorry, maar dan kampeer je niet hoor. :{w
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:43:10 #285
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205579080
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:17 schreef Arizona het volgende:

[..]
Wij zijn qua kamperen nooit verder gegaan dan stacaravans hoor :) . Ik vind een camping met kinderen wel heel leuk qua sfeer. Zeker in de zuidelijke landen, dan leef je echt zo lekker veel buiten.
Maar wij huurden dan dus een stacaravan met douche, overdekte veranda en airco enzo :+ .

Centerparcs deden wij inderdaad ook veel toen Aridochter nog jonger was, later werd het meer Landal. Ik vind de zwembaden van CP echt fantastisch, maar de laatste keren waren de standaard huisjes gewoon niet meer van fatsoenlijke kwaliteit en de luxere huisjes vonden we dan weer te duur :')
Ja, CP is nu behoorlijk aan het vernieuwen. En nu moet ik eerlijk zijn dat de huisjes nooit heel luxe zijn geweest. Maar de laatste jaren zijn sommige parken (zonder vernieuwing) wel echt aan vervanging toe. Wij gaan nog steeds elk jaar een weekend samen dus dat blijft er sowieso in. Ik vind het ook wel jammer dat het aanbod voor kinderen wel wat is versoberd de laatste jaren. Nu hadden wij het ook wel heel luxe;

Toen ik kind was, was het activiteitenprogramma van CP nog in ontwikkeling, dus je kon voor een bepaald bedrag onbeperkt meedoen aan activiteiten. Gevolg? Zodra we aankwamen was ik me aan het inlezen en bedacht ik wat ik allemaal wanneer wilde doen. Dan ging ik me zodra de infobalie openging voor inschrijvingen direct inschrijven voor alles wat ik had bedacht. Dan werd het echt maandag abseilen, dinsdag klimmen, woensdag 'computeren' (dat was toen nog een heel ding), donderdag raften in het zwembad en was er een kinderdisco. En dan in de middagen ging ik dan zwemmen. Tegenwoordig is elke activiteit ¤ 15,- dus zul je minder snel je kind voor alles (laten) inschrijven en is het aanbod toch wel iets verminderd ook.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:43:18 #286
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205579081
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
Regen? Wat is dat? :P
Dat is nat. Een soort van koude douche. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:43:44 #287
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205579082
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:42 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ja, wacht, nee, sorry, maar dan kampeer je niet hoor. :{w
Welles, het was op een camping!

Gelukkig maar dat iedereen andere vakantiewensen heeft. Anders werd het veel te druk op de tentenvelden! (Of in de luxe stacaravans :P )
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:44:06 #288
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205579087
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:31 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Dat is pittig ja, zo warm als je moet pakken :{
Boven de 25 is sowieso te warm voor mij. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:48:22 #289
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205579131
quote:
17s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:40 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Kamperen is juist heerlijk. Tentje, slaapzak, hangmat, veel meer heb je niet nodig.
Ik heb zo'n hekel aan tenten, slaapzakken en opblaasmatrassen.. :X Ooit wilde man mij overhalen "dat het echt wel mee viel" dus wij op de camping bij zijn ouders in Nederland een nachtje in een tent geslapen. Ik kwam er drijfnat, koud en stijf uit en heb 3 dagen last gehad van rugpijn. En overdag was het weer veel te warm in de tent. Met alle luxe spullen die ik meeneem op vakantie (veel foto/film spullen vinden we leuk, bijbehorende laptop om beelden te kunnen bewaren, ipad zodat we iets anders dan buitenlandse tv hebben etc.) zou ik ook gek worden van de stress die dat met zich meebrengt "of alles er nog wel ligt". Nee. Ik ben een luxepaardje die dan wel niet gewend is aan 5 sterren hotels maar krakkemikkige CP huisjes maar kamperen gaat me te ver :+

Schoonouders gaan trouwens al 40 jaar naar de camping en staan daar dus tegenwoordig 6-8 weken op dezelfde plek. Dat alleen al zou ik niet trekken, vakantie is voor mij niet tot rust komen (van rustig aan doen word ik onrustig) maar nieuwe dingen ontdekken. :@
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_205579133
quote:
6s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:27 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Fixed.
Leugens!
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:53:49 #291
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205579174
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:43 schreef Yesse het volgende:

[..]
Ja, CP is nu behoorlijk aan het vernieuwen. En nu moet ik eerlijk zijn dat de huisjes nooit heel luxe zijn geweest. Maar de laatste jaren zijn sommige parken (zonder vernieuwing) wel echt aan vervanging toe. Wij gaan nog steeds elk jaar een weekend samen dus dat blijft er sowieso in. Ik vind het ook wel jammer dat het aanbod voor kinderen wel wat is versoberd de laatste jaren. Nu hadden wij het ook wel heel luxe;

Toen ik kind was, was het activiteitenprogramma van CP nog in ontwikkeling, dus je kon voor een bepaald bedrag onbeperkt meedoen aan activiteiten. Gevolg? Zodra we aankwamen was ik me aan het inlezen en bedacht ik wat ik allemaal wanneer wilde doen. Dan ging ik me zodra de infobalie openging voor inschrijvingen direct inschrijven voor alles wat ik had bedacht. Dan werd het echt maandag abseilen, dinsdag klimmen, woensdag 'computeren' (dat was toen nog een heel ding), donderdag raften in het zwembad en was er een kinderdisco. En dan in de middagen ging ik dan zwemmen. Tegenwoordig is elke activiteit ¤ 15,- dus zul je minder snel je kind voor alles (laten) inschrijven en is het aanbod toch wel iets verminderd ook.
De huisjes waren nooit echt luxe nee, maar de laatste paar keren dat wij waren, was het echt vochtig en klam en muf in het huisje. Dat was in het Meerdal, de Huttenheugte en Port Zelande. Na 3x hadden we zoiets van, nu niet meer. Maar ik hou nog steeds wel erg van de CP-sfeer, ik heb er goede herinneringen aan uit mijn jeugd en dus uit de tijd dat dochter nog klein was.

Aridochter wilde alleen maar meedoen aan minidisco (gratis :P ) en dingen die met koken of bakken te maken hadden, dus dat was geen grootverbruiker van de activiteiten.
Ikzelf ging als kind ook met mijn ouders naar Sporthuis Centrum :P zoals CP toen nog heette maar toen hadden ze nog niet heel veel voor kinderen. Wel knutselen enzo in het Kinderhofje, daar ging ik altijd wel naartoe. En we gingen altijd met de huifkar, dat vond ik ook leuk :D .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_205579176
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:42 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ja, wacht, nee, sorry, maar dan kampeer je niet hoor. :{w
Glamperen.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:55:03 #293
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205579181
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:43 schreef Arizona het volgende:

[..]
Welles, het was op een camping!

Gelukkig maar dat iedereen andere vakantiewensen heeft. Anders werd het veel te druk op de tentenvelden! (Of in de luxe stacaravans :P )
Tentenveld doet me dan denken aan zo'n grote commerciële camping, daar moet ik ook niks van hebben.
Als ik ergens allergisch voor ben (wat kamperen betreft) dan is het wel voor kruisende scheerlijnen. :X

Kamperen doe je het best met weinig volk om je heen, een goede camping is er een waar je je buren niet ziet. (liefst ook niet hoort) :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:58:02 #294
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205579205
Lunchwandeltijd *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:58:22 #295
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205579206
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:48 schreef Yesse het volgende:

[..]
Ik heb zo'n hekel aan tenten, slaapzakken en opblaasmatrassen.. :X Ooit wilde man mij overhalen "dat het echt wel mee viel" dus wij op de camping bij zijn ouders in Nederland een nachtje in een tent geslapen. Ik kwam er drijfnat, koud en stijf uit en heb 3 dagen last gehad van rugpijn. En overdag was het weer veel te warm in de tent. Met alle luxe spullen die ik meeneem op vakantie (veel foto/film spullen vinden we leuk, bijbehorende laptop om beelden te kunnen bewaren, ipad zodat we iets anders dan buitenlandse tv hebben etc.) zou ik ook gek worden van de stress die dat met zich meebrengt "of alles er nog wel ligt". Nee. Ik ben een luxepaardje die dan wel niet gewend is aan 5 sterren hotels maar krakkemikkige CP huisjes maar kamperen gaat me te ver :+

Schoonouders gaan trouwens al 40 jaar naar de camping en staan daar dus tegenwoordig 6-8 weken op dezelfde plek. Dat alleen al zou ik niet trekken, vakantie is voor mij niet tot rust komen (van rustig aan doen word ik onrustig) maar nieuwe dingen ontdekken. :@
Ja, dat soort spullen heb ik allemaal niet, dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken.
En drijfnat de tent uit, dan ga ik me afvragen of manlief hem wel goed had opgezet. :@

Zes tot acht weken op dezelfde plek staan hoeft voor mij dan ook niet. Tot rust komen wel, lekker met een boek in de hangmat af en toe, maar ook gewoon de omgeving verkennen en de stadjes bekijken natuurlijk. O+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_205579218
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:55 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Tentenveld doet me dan denken aan zo'n grote commerciële camping, daar moet ik ook niks van hebben.
Als ik ergens allergisch voor ben (wat kamperen betreft) dan is het wel voor kruisende scheerlijnen. :X

Kamperen doe je het best met weinig volk om je heen, een goede camping is er een waar je je buren niet ziet. (liefst ook niet hoort) :+
Kamperen wel gedaan toen ik jong was, maar nu moet ik er niet meer aan denken :{w
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_205579236
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:58 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ja, dat soort spullen heb ik allemaal niet, dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken.
En drijfnat de tent uit, dan ga ik me afvragen of manlief hem wel goed had opgezet. :@

Zes tot acht weken op dezelfde plek staan hoeft voor mij dan ook niet. Tot rust komen wel, lekker met een boek in de hangmat af en toe, maar ook gewoon de omgeving verkennen en de stadjes bekijken natuurlijk. O+
Mooi :) Ik ben ook niet van het kamperen, maar zo klinkt het best goed te doen!
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 12:03:06 #298
446930 crew  ESF1Gamer
pi_205579244
Met Silke voor controle naar de dierenarts geweest. Nu is Silke boos op me

#kattenperikelen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:13:39 #299
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205579355
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Met Silke voor controle naar de dierenarts geweest. Nu is Silke boos op me

#kattenperikelen
Eerlijk is eerlijk, ik zou ook niet blij zijn als je mij voor controle naar een dierenarts zou brengen. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:32:28 #300
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_205579499
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Met Silke voor controle naar de dierenarts geweest. Nu is Silke boos op me

#kattenperikelen
Dat is ook niet de manier om Internationale Kattendag te vieren.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_205579596
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Met Silke voor controle naar de dierenarts geweest. Nu is Silke boos op me

#kattenperikelen
Die trekt wel weer bij :P
Was alles goed?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')