Jep. En zeer onhandig uiteraard. Zo ongeveer alles uit de stereotype Duitse keuken heb ik wel op jaquote:Op zondag 7 augustus 2022 17:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je nog een onhandig broodje bockwurst gegeten? Dat hoort er voor mij ook bij
Jep! Heerlijk weekje weg weer even. Het geeft me toch weer even lekker energie in het leven of zoquote:Op zondag 7 augustus 2022 17:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Verder wel leuk gehad?
Wij zijn ook weer onderweg na een lekke band van de trailer
Je had je droomvacature toch gevonden? Hoe is dat nog afgelopen?quote:Op zondag 7 augustus 2022 17:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jep! Heerlijk weekje weg weer even. Het geeft me toch weer even lekker energie in het leven of zoIk had een tijdje dat ik me afvroeg wat, en waarom ik nou precies mee bezig was in het leven
Moest ik niet toch doorstuderen, ben ik niet te vroeg afgestudeerd, wat moeten bedrijven met een 21-jarig jochie? Maar deze vakanties en goede gesprekken met vrienden en familie laten me toch wel beseffen dat ik voor mijzelf de goede keuze heb gemaakt zo. Nu nog hopen dat er een bedrijf is dat dit 21-jarig jochie wil aannemen
Ik ben trots op jequote:Op zondag 7 augustus 2022 17:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jep. En zeer onhandig uiteraard. Zo ongeveer alles uit de stereotype Duitse keuken heb ik wel op ja![]()
Knap geïmproviseerdquote:Op zondag 7 augustus 2022 17:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gelukkig een leegloper.
Maar we stonden in zo’n inham (ik weet even geen ander woord) bij een Baustelle met langsrazend verkeer![]()
Bloedheet en de krik weigerde dienst.
ADAC gebeld, maar meneer Sjors zag hout en attributen liggen bij de Baustelle en daarmee lukte het![]()
Nu ben ik steeds bang dat die andere ook eraan gaat
Nog geen reactiequote:Op zondag 7 augustus 2022 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je had je droomvacature toch gevonden? Hoe is dat nog afgelopen?
Is wel spannend dan inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2022 17:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog geen reactieDus dat is nog wel spannend ja
Er zijn er vast genoeg, vooral in deze tijd.quote:Op zondag 7 augustus 2022 17:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jep! Heerlijk weekje weg weer even. Het geeft me toch weer even lekker energie in het leven of zoIk had een tijdje dat ik me afvroeg wat, en waarom ik nou precies mee bezig was in het leven
Moest ik niet toch doorstuderen, ben ik niet te vroeg afgestudeerd, wat moeten bedrijven met een 21-jarig jochie? Maar deze vakanties en goede gesprekken met vrienden en familie laten me toch wel beseffen dat ik voor mijzelf de goede keuze heb gemaakt zo. Nu nog hopen dat er een bedrijf is dat dit 21-jarig jochie wil aannemen
Er zat allemaal ijzerdraad aan de band. We weten niet of dat er al in zat en eruit is gekomen of dat we daar overheen zijn gereden en dat het eruit is gekomenquote:Op zondag 7 augustus 2022 17:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Knap geïmproviseerdHet kan geen kwaad de andere band goed in de gaten te houden. Als daar geen vreemde bulten of droogtescheurtjes in zitten gaat ie het vast wel houden
Je bent niet de eerste 12-jarige die klaar is met studeren hèquote:Op zondag 7 augustus 2022 17:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Haha 12.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:27 schreef Meke het volgende:
Je bent niet de eerste 12-jarige die klaar is met studeren hè
quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste 12-jarige die klaar is met studeren hè![]()
Inmiddels een uur verder. Ben je er, zit je lekker te nassen of een derde optie?quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er zat allemaal ijzerdraad aan de band. We weten niet of dat er al in zat en eruit is gekomen of dat we daar overheen zijn gereden en dat het eruit is gekomen![]()
We hebben alles laten controleren vooraf, ook de banden en bandenspanning.
Ennieweej. We moeten nog een uur naar het overnachtingshotel en ik heb HONGER
Sterkte ermee! Hopelijk herstelt je zicht nog meerquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Gaat langzaam de goede kant op, maar herstel duurt nog wel even. Over 2 weken check bij de chirurg. Zie nog niet geheel scherp met m'n ene oog, maar tot 3 maanden na de operatie kan het zicht nog veranderen, dus ze raden aan daar op te wachten met het laten aanmeten van nieuwe brilleglazen.
Weet je zeker dat je lángs de Baustelle reed en niet erover?quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er zat allemaal ijzerdraad aan de band. We weten niet of dat er al in zat en eruit is gekomen of dat we daar overheen zijn gereden en dat het eruit is gekomen![]()
We hebben alles laten controleren vooraf, ook de banden en bandenspanning.
Ennieweej. We moeten nog een uur naar het overnachtingshotel en ik heb HONGER
quote:
Ja had het wel gezien voor ik hem verstuurde, maar vond hem te leuk om aan te passenquote:
Herkenbaar. Welke keus je ook maakt omdat het toch spannend is zo’n moment in je leven. Hier hopen we met je mee op een mooie kansquote:Op zondag 7 augustus 2022 17:54 schreef molloot200 het volgende:
Maar thuis met al die vrije tijd die ik nu heb zit ik alle keuzes die ik heb gemaakt 4039292 keer te overdenken dus die dagen er tussenuit waren wel goed voor mijn gemoedstoestand
Dat ben ik zelf ook heel hard aan het lerenquote:
Thanks!quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Herkenbaar. Welke keus je ook maakt omdat het toch spannend is zo’n moment in je leven. Hier hopen we met je mee op een mooie kans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
We waren er om half 8. We hebben heerlijk genast en ook al gedoesjt inmiddelsquote:Op zondag 7 augustus 2022 19:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Inmiddels een uur verder. Ben je er, zit je lekker te nassen of een derde optie?
Mooi! Dan is de vakantie nu echt begonnenquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
We waren er om half 8. We hebben heerlijk genast en ook al gedoesjt inmiddels
Geniet van je tripquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
We waren er om half 8. We hebben heerlijk genast en ook al gedoesjt inmiddels
De belangrijkste keus in mijn "carrière" tot nu toe heb ik gemaakt toen ik 30 was (5 jaar geleden) door te solliciteren bij mijn huidige baan; iets totaal anders dan wat ik daarvoor deed. Maar daarvoor heb ik een aantal aardige en een aantal 'stomme' keuzes gemaakt (achteraf gezien, op 't moment zelf leek het een goed idee). Maar wie zegt waar ik zonder die 'stomme' keuzes was geweest. Soms kunnen teleurstellingen ook leiden tot iets leuksquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Thanks!
Ja, ergens voelt het wel een beetje als een heel belangrijk moment, aan de andere kant besef ik ook dat ik "maar" 21 ben en best ook wel ergens mag gaan proeven wat dan uiteindelijk helemaal niet mijn ding blijkt te zijn zeg maarHet is met m'n 21 jaar ook niet zo dat ik over 2 jaar als iets niks blijkt te zijn, weer heel oud ben of zo
Softijsquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had vandaag sinds lange tijd weer eens een softijsje
Helaas was ie er wel een beetje met het syndroom van Downop het horentje gedaan. dit is een verwijzing naar Ronald Goedemondt
Wat een mafkees, zo moet je het helemaal niet uitspreken.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterkte ermee! Hopelijk herstelt je zicht nog meer.
[..]
Weet je zeker dat je lángs de Baustelle reed en niet erover?
Maar geen leuk begin van jullie vakantie, vanaf nu wordt het alleen maar beter
Waar gaan jullie varen? (Tenminste ik neem aan dat de trailer voor de boot is, of jullie moeten een paard hebben waar ik nog niets van wist)
quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi! Dan is de vakantie nu echt begonnen![]()
Dank!quote:
Oh ja, dat ken ik wel. Ik haal te weinig softijs dat ik daar op let.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
De belangrijkste keus in mijn "carrière" tot nu toe heb ik gemaakt toen ik 30 was (5 jaar geleden) door te solliciteren bij mijn huidige baan; iets totaal anders dan wat ik daarvoor deed. Maar daarvoor heb ik een aantal aardige en een aantal 'stomme' keuzes gemaakt (achteraf gezien, op 't moment zelf leek het een goed idee). Maar wie zegt waar ik zonder die 'stomme' keuzes was geweest. Soms kunnen teleurstellingen ook leiden tot iets leuks
[..]
SoftijsLaatst hadden ze in Duitsland nog softijs met harde chocolade dip (die dippen ze warm en stolt dan op het ijsje) dat zie je in Nederland bijna nergens meer
![]()
Ja, je moet de chocolade warm houden denk ik. Hoewel ik ook uit Duitsland zo'n fles voor op je eigen ijs heb meegenomen en dat hoef je niet warm op je ijs te gieten... Maar het zal vast met de prijs te maken hebben. Discodip vind ik dan nog wel leuk maar gewoon hagelslag vind ik weer zo gewoonquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ik wel. Ik haal te weinig softijs dat ik daar op let.Zal wel weer meer kosten dan die spikkeltjes, dus te duur om te verkopen.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwend ben je gewoon.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, je moet de chocolade warm houden denk ik. Hoewel ik ook uit Duitsland zo'n fles voor op je eigen ijs heb meegenomen en dat hoef je niet warm op je ijs te gieten... Maar het zal vast met de prijs te maken hebben. Discodip vind ik dan nog wel leuk maar gewoon hagelslag vind ik weer zo gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |