Maar dan moet ik dus wel wat schreeuwen, met 4′33″ hoef ik in principe helemaal niks te doen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 02:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kende het niet dus moest het even opzoeken.![]()
Dit duurt wel bijna 7 minuten. Dan heb ik een betere oplossing. Gewoon Aina Mun Pitää uit 2015 doen. Duurt maar anderhaf minuut en je hoeft alleen maar wat te schreeuwen
Het is een karaoke. Met een beetje gezang moet je de 7 minuten toch wel vol krijgen?quote:Op zondag 7 augustus 2022 03:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan moet ik dus wel wat schreeuwen, met 4′33″ hoef ik in principe helemaal niks te doen.![]()
En 4′33″ zou altijd exact 4 minuten en 33 seconden moeten duren, vandaar de naam. Ik weet niet waar je een 7 minuten versie hebt gevonden, maar dat moet haast wel een amateur zijn. Wie doet er nu 7 minuten over een klusje van 4 minuten en 33 seconden?
quote:Op zondag 7 augustus 2022 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen op deze stralende zondag
Prima weer voor apfelstrudelquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]aus Deutschland!
Das Wetter: 16 Gradund Sonne.
Kijk, hier heb je wat aan
Und Sahnequote:
Ja idd, zitten we dan met deze TT. Wie heeft die bedacht eigenlijk?quote:
Ik dacht niet dat ie zo lang mee zou gaanquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja idd, zitten we dan met deze TT. Wie heeft die bedacht eigenlijk?
De film of de serie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:58 schreef Fascination het volgende:
Jeetje, wel een beetje geforceerd hippe dialogen. #ANNE+
Ik denk dat deze bij mij echt ergens in de laagste regionen zou staan als ik een ranking zou maken van alle Nederlandse ESF nummers ooitquote:Op zondag 7 augustus 2022 02:09 schreef NailQueen het volgende:
Kunnen we deze alsje-alsje-alsjeblieft bij de karaoke doen?![]()
De film had ik het over.quote:
Ik vind dit ook Corry Konings-muziek. Maar het heeft veel fans op de één of andere manier.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze bij mij echt ergens in de laagste regionen zou staan als ik een ranking zou maken van alle Nederlandse ESF nummers ooit
Wat is hier mis mee?quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze bij mij echt ergens in de laagste regionen zou staan als ik een ranking zou maken van alle Nederlandse ESF nummers ooit
Oja zag later ook dat die gister op tv wasquote:
Gaat langzaam de goede kant op, maar herstel duurt nog wel even. Over 2 weken check bij de chirurg. Zie nog niet geheel scherp met m'n ene oog, maar tot 3 maanden na de operatie kan het zicht nog veranderen, dus ze raden aan daar op te wachten met het laten aanmeten van nieuwe brilleglazen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met je ene dikke vinger zul je bedoelen!
Hoe gaat het nu met je? Weer helemaal hersteld?
Sterkte Dave!quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Gaat langzaam de goede kant op, maar herstel duurt nog wel even. Over 2 weken check bij de chirurg. Zie nog niet geheel scherp met m'n ene oog, maar tot 3 maanden na de operatie kan het zicht nog veranderen, dus ze raden aan daar op te wachten met het laten aanmeten van nieuwe brilleglazen.
Tonijn kan ik er ook wel weer eens op doen binnenkort.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:16 schreef H_T het volgende:
Het kostte me nogal wat moeite om me er toe te zetten, maar ik heb net toch ruim een uur gewandeldNu de rest van de dag vrij weinig doen en tonijnpizza als avondmaal in het vooruitzicht
Dit was genoeg geweest.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:52 schreef Em31 het volgende:
Frank de Boer, Bart Nolles, de Viaplay voorbeschouwing van het voetbal word je nog niet echt blij van.
Ik denk een beetje wat Fred zegt.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind dit ook Corry Konings-muziek. Maar het heeft veel fans op de één of andere manier.
Nouquote:Op zondag 7 augustus 2022 16:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk een beetje wat Fred zegt.
[..]
Heb je nog een onhandig broodje bockwurst gegeten? Dat hoort er voor mij ook bijquote:Op zondag 7 augustus 2022 16:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weer terug onderweg naar ons land. Weg uit dit slechte ESF-land, boeoeoeoe
F1 bij Viaplay word ik ook niet vrolijk van.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:52 schreef Em31 het volgende:
Frank de Boer, Bart Nolles, de Viaplay voorbeschouwing van het voetbal word je nog niet echt blij van.
Verder wel leuk gehad?quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weer terug onderweg naar ons land. Weg uit dit slechte ESF-land, boeoeoeoe
Oeiquote:Op zondag 7 augustus 2022 17:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Verder wel leuk gehad?
Wij zijn ook weer onderweg na een lekke band van de trailer
Gelukkig een leegloper.quote:Op zondag 7 augustus 2022 17:17 schreef H_T het volgende:
[..]
OeiLangzame leegloper of echt een klapband?
Heb daar eerlijk gezegd niet zo’n last van, maar ik vond dat overdrevene van Olav Mol nooit zo en deed bij Jack Plooij het geluid uit, dus misschien maakt het me daarom niet echt uit.quote:Op zondag 7 augustus 2022 17:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
F1 bij Viaplay word ik ook niet vrolijk van.
Bart Nolles moest ik googelen![]()
Zo heeft iedereen z’n voorkeurenquote:Op zondag 7 augustus 2022 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb daar eerlijk gezegd niet zo’n last van, maar ik vond dat overdrevene van Olav Mol nooit zo en deed bij Jack Plooij het geluid uit, dus misschien maakt het me daarom niet echt uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |