Vind jij het wel weer voor apfelstrudels?quote:
Ik zou geen nee (nee nee) zeggen tegen een apfelstrudel met kaneelijs hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Vind jij het wel weer voor apfelstrudels?
Die fietsen er altijd in wat mij betreftquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Vind jij het wel weer voor apfelstrudels?
Klinkt als een goede combi die ik mogelijk nog nooit heb gehadquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou geen nee (nee nee) zeggen tegen een apfelstrudel met kaneelijs hoor.
Ze zijn ook lekker, maar ik associeer ze toch meer met de winter dan met de zomer. In een bedrijfskantine heb ik ook wel eens koude apfelstrudel als toetje gehad. Op die manier zou het eigenlijk best prima ook in de zomer kunnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die fietsen er altijd in wat mij betreft
Ook geen appeltaart met kaneelijs?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt als een goede combi die ik mogelijk nog nooit heb gehadWel strudel met vanille-ijs natuurlijk. En kaneelijs met warme kersen. Maar strudel en kaneelijs samen heb ik geloof ik nog nooit gehad
Dat misschien welquote:
De laatste keer dat ik me herinner waren de gestoorde peertjes met kaneelijs met kerst vorig jaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat misschien welMijn kaneelijsconsumptie staat de afgelopen jaren wel op een heel laag pitje
Mee eens. Ik heb er eigenlijk ook wel zin inquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou geen nee (nee nee) zeggen tegen een apfelstrudel met kaneelijs hoor.
Smaken gestoorde peertjes duidelijk anders dan psychisch stabiele peertjes, of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:51 schreef Dave het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik me herinner waren de gestoorde peertjes met kaneelijs met kerst vorig jaar.
Heb je vaak te stellen met fruit dat psychisch niet helemaal honderd is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:51 schreef Dave het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik me herinner waren de gestoorde peertjes met kaneelijs met kerst vorig jaar.
Ik vind dat wel een goede oplossing. Hoef je er zelf niet uit of op te wachten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:20 schreef Cyan9 het volgende:
Is het raar dat ik een boeket bloemen heb laten bezorgen bij iemand waar ik vanavond nog op visite ga?
Nee, dan kan diegene jouw bedanken voor de bloemenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:20 schreef Cyan9 het volgende:
Is het raar dat ik een boeket bloemen heb laten bezorgen bij iemand waar ik vanavond nog op visite ga?
Ik ben een lui mens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een goede oplossing. Hoef je er zelf niet uit of op te wachten.
Ga je onverwacht tòch op bezoek, terwijl dat eerst niet het plan was?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:20 schreef Cyan9 het volgende:
Is @Cyan9 vriend de paus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, dan kan diegene jouw bedanken voor de bloemen
Met je ene dikke vinger zul je bedoelen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:16 schreef Dave het volgende:
Met m’n dikke vingers heb ik kennelijk de letter boven de f aangetikt, excuus.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:53 schreef NailQueen het volgende:
Even een besefmomentje en misschien een beetje cliche, maar ik vind het mooi dat ondanks de esf-pauze* dit forum, en dan vooral de SC, nog gewoon lekker actief is
*ook wel bekend als de Post-Eurovision Depression, maar laat ik niet overdrijven.
OH JA JOH?quote:
Nee! Was onlangs de ontvanger op die manier, leuk juist!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:20 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens mij had ik dat het laatst in Parijs. Of was dat een coupe mokka-ijs?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat misschien welMijn kaneelijsconsumptie staat de afgelopen jaren wel op een heel laag pitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |