abonnement Unibet Coolblue
  Tettenkoning vrijdag 5 augustus 2022 @ 13:55:25 #1
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205556691


Hier het grote cheater verzameltopic c_/

Wie o wie is eigenlijk een vreemdganger?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205556721
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 13:09 schreef Epistaxiophobia het volgende: Je moet juist scheiden vanwege de kinderen. Je wilt toch niet je kleine meid bijbrengen dat dit liefde is
Denk niet dat ze haar gaan vertellen dat papa met een andere dame geslapen heeft. :P
pi_205556839
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 13:57 schreef vencodark het volgende:

[..]
Denk niet dat ze haar gaan vertellen dat papa met een andere dame geslapen heeft. :P
Haha nee is ook zo. Ze is ook nog te jong om het mee te krijgen natuurlijk. Maar ik betwijfel dat hij het hierbij blijft.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:10:30 #4
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:17:11 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_205587701
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 10:10 schreef Eightyone het volgende:
Vieze Jeroentje & Ilse De lange?

https://www.mediacourant.(...)md-met-ilse-delange/
Heerlijk

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205588939
"Waylon gaat nog steeds vreemd." ( volgens Yvonne Coldeweijer)

https://www.ditjesendatjes.nl/waylon-gaat-nog-steeds-vreemd/
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_205589529
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 14:43 schreef tesssssssss het volgende:
"Waylon gaat nog steeds vreemd." ( volgens Yvonne Coldeweijer)

https://www.ditjesendatjes.nl/waylon-gaat-nog-steeds-vreemd/
´´´Vreselijke narcisten zoals Waylon´´´

Grappig. Er is maar één narcist hier en dat is Yvonne zelf die ontzettend geniet van het blijven kapot maken van mensen en hun relaties.
pi_205590438
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:49 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
´´´Vreselijke narcisten zoals Waylon´´´

Grappig. Er is maar één narcist hier en dat is Yvonne zelf die ontzettend geniet van het blijven kapot maken van mensen en hun relaties.
Yvonne is een vreselijk mens. Maar Waylon is een structurele vreemdganger. De kans is groot dat hij het gewoon blijft doen. Dat Bibi bij hem blijft moet zij weten, maar ze geeft daarmee wel een signaal af naar haar kinderen. En daar vind ik wat van.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205591925
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 17:48 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Yvonne is een vreselijk mens. Maar Waylon is een structurele vreemdganger. De kans is groot dat hij het gewoon blijft doen. Dat Bibi bij hem blijft moet zij weten, maar ze geeft daarmee wel een signaal af naar haar kinderen. En daar vind ik wat van.
....en als het waar is, dan liegt hij nu nog steeds tegen Bibi.

Terwijl hij eerst op instagram zijn excuses had gemaakt.

Ja, dat mag ze zeker zelf weten dat ze bij hem blijft, maar dan moet ze wel accepteren dat het zo altijd blijft, denk ik.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_205605872
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 13:57 schreef vencodark het volgende:

[..]
Denk niet dat ze haar gaan vertellen dat papa met een andere dame geslapen heeft. :P
Ja maar zij kan dat allemaal gemakkelijk opzoeken op internet..
pi_205616273
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:49 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
´´´Vreselijke narcisten zoals Waylon´´´

Grappig. Er is maar één narcist hier en dat is Yvonne zelf die ontzettend geniet van het blijven kapot maken van mensen en hun relaties.
Mwah, feit dat Yvonne een narcist is sluit niet uit dat Waylon dat ook niet is. Als het waar is (wat ik zelf wel geloof) vind ik dat hij ook wel wat narcistische trekjes heeft...
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:27:56 #12
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205616586
Ik lees heel vaak tegenwoordig dat mensen het etiket 'narcist' uitdelen. Een beetje een modewoord, heb ik het idee. Wat is een narcist eigenlijk, volgens jullie? Welk gedrag hoort daarbij?

Bedoelen jullie niet gewoon 'egoïst'? Want narcisme is behoorlijk complex, volgens mij en het lijkt me lastig dat zo maar even vast te stellen. Daar doen mensen jarenlange opleidingen voor.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:34:48 #13
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_205616655
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 12:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lees heel vaak tegenwoordig dat mensen het etiket 'narcist' uitdelen. Een beetje een modewoord, heb ik het idee. Wat is een narcist eigenlijk, volgens jullie? Welk gedrag hoort daarbij?

Bedoelen jullie niet gewoon 'egoïst'? Want narcisme is behoorlijk complex, volgens mij en het lijkt me lastig dat zo maar even vast te stellen. Daar doen mensen jarenlange opleidingen voor.
Eens hoor, het is ook een modewoord tegenwoordig.
Hoewel het ook zo is dat mensen in de showbizz gemiddeld genomen vaker narcistische trekken hebben.

Mocht hij weer vreemdgaan, zegt het vooral iets over zijn vermogen zijn impulsen te beheersen en zijn communicatie-vaardigheden in zijn relatie….
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 14:18:32 #14
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205617659
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 12:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Eens hoor, het is ook een modewoord tegenwoordig.
Hoewel het ook zo is dat mensen in de showbizz gemiddeld genomen vaker narcistische trekken hebben.

Mocht hij weer vreemdgaan, zegt het vooral iets over zijn vermogen zijn impulsen te beheersen en zijn communicatie-vaardigheden in zijn relatie….
Ik zit er net even over te lezen en een belangrijk kenmerk is dat narcisme heel moeilijk te herkennen is, zelfs door psychologen en psychiaters. Er is lang en diepgaand onderzoek voor nodig. Des te knapper dus dat buitenstaanders het zo goed herkennen bij allerlei BN'ers. _O_

Ik zou denken dat 'egoïst' prima voldoet, als je de behoefte voelt zoiets te zeggen over iemand. Dat is een normaal Nederlands woord, dat zo ongeveer is uitgevonden om de bedoelde lading te dekken.

Maar goed, ik ben maar een eenvoudige janlul zonder psychologie-opleiding hoor. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205699909
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 00:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En nu gaan Nick en Simon schijnbaar uit elkaar. Waar rook is, is vuur.
Ik ben niet de enige die een verband heeft gelegd tussen Simon die jongedames vermaakt in z'n mancave en de verwachte breuk met Nick: Nick & Simon uur lang samen op tv: ‘Ze kijken elkaar niet aan!’
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 21 augustus 2022 @ 16:12:09 #16
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205704589
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:18 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik zit er net even over te lezen en een belangrijk kenmerk is dat narcisme heel moeilijk te herkennen is, zelfs door psychologen en psychiaters. Er is lang en diepgaand onderzoek voor nodig. Des te knapper dus dat buitenstaanders het zo goed herkennen bij allerlei BN'ers. _O_

Ik zou denken dat 'egoïst' prima voldoet, als je de behoefte voelt zoiets te zeggen over iemand. Dat is een normaal Nederlands woord, dat zo ongeveer is uitgevonden om de bedoelde lading te dekken.

Maar goed, ik ben maar een eenvoudige janlul zonder psychologie-opleiding hoor. :)
Precies dit. Deze mag wel eens in de herhaling. Alles en iedereen is te pas en te onpas een narcist, :'). In een ander topic een tijd geleden (Hazes) werd ook de hele DSM erbij gehaald. Toen heb ik ook al gezegd: sommige mensen zijn gewoon echt ongelooflijke teringeikels en extreem egoïstisch. Dat bestaat ook nog. Werd me, meen ik me te herinneren, niet heel erg in dank afgenomen en/of er werd benadrukt dat Antwee toch echt wel voor het echhie een narcist was, als uitzondering. Van Hazes zou het me dan weer níet verbazen als daar in de hechtingsperiode iets is misgegaan, :+. Maar goed, ik zit ook maar op tvlaptop-afstand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 21 augustus 2022 @ 16:18:17 #17
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205704648
quote:
17s.gif Op zondag 21 augustus 2022 16:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Precies dit. Deze mag wel eens in de herhaling. Alles en iedereen is te pas en te onpas een narcist, :'). In een ander topic een tijd geleden (Hazes) werd ook de hele DSM erbij gehaald. Toen heb ik ook al gezegd: sommige mensen zijn gewoon echt ongelooflijke teringeikels en extreem egoïstisch. Dat bestaat ook nog. Werd me, meen ik me te herinneren, niet heel erg in dank afgenomen en/of er werd benadrukt dat Antwee toch echt wel voor het echhie een narcist was, als uitzondering. Van Hazes zou het me dan weer níet verbazen als daar in de hechtingsperiode iets is misgegaan, :+. Maar goed, ik zit ook maar op tvlaptop-afstand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze het van jou al niet aannemen, met je opleiding, dan kan ik helemaal wel inpakken. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 21 augustus 2022 @ 16:27:29 #18
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205704725
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 16:18 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Als ze het van jou al niet aannemen, met je opleiding, dan kan ik helemaal wel inpakken. :D
Nou, ik heb toentertijd niet met mijn opleiding te koop gelopen ofzo, _O-. Het is dat jij er iets over zei in je post, :+. Ik werk ook niet in de GGZ of iets dergelijks. Desalniettemin: wel de opleiding gedaan en afgerond. Weet dus wel een en ander.

Toch: ook zonder zo'n opleiding, zoals jij, moet zoiets toch duidelijk zijn, zou je zeggen? Niet elke vreemdganger is een narcist. Het zijn wel allemaal lullen (no pun intended). Sommige mensen zijn niet alleen tot in den extreme egoïstisch of een eikel, maar ook enorm manipulerend. Ook met ál die 'kwaliteiten' samen ben je niet per se een narcist. Sowieso een erg lastige diagnose om te stellen inderdaad. Het broertje van een vriendin van mij heeft die plakker echter wel officieel gekregen, :') :+.

Tot slot even eindigen met: we hebben allemaal wel een stukje narcisme in ons, imo. Durven de meeste mensen echt te zeggen dat zij nooit hebben gedacht dat zij echt belangrijk zijn (op bepaalde gebieden, wellicht)? Of 'Ja maar, ik wel!'. Of nooit afgunstig zijn geweest? Pff.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 21-08-2022 23:13:43 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 21 augustus 2022 @ 19:58:40 #19
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205706716
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 20:31 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
....en als het waar is, dan liegt hij nu nog steeds tegen Bibi.

Terwijl hij eerst op instagram zijn excuses had gemaakt.

Ja, dat mag ze zeker zelf weten dat ze bij hem blijft, maar dan moet ze wel accepteren dat het zo altijd blijft, denk ik.
Waar slaat het in Allah's naam op om op Instagram je excuses te maken :')
Gaat het je dan om de gevoelens van je vrouw of is het dan vooral belangrijk voor je dat de buitenwereld weet dat je spijt toont?
pi_205707165
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2022 16:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou, ik heb toentertijd niet met mijn opleiding te koop gelopen ofzo, _O-. Het is dat jij er iets over zei in je post, :+. Ik werk ook niet in de GGZ of iets dergelijks. Desalniettemin: wel de opleiding gedaan en afgerond. Weet dus wel een en ander.

Toch: ook zonder zo'n opleiding, zoals jij, moet het toch duidelijk zijn? Niet elke vreemdganger is een narcist. Het zijn wel allemaal lullen (no pun intended). Sommige mensen zijn niet alleen tot in den extreme egoïstisch of een eikel, maar ook enorm manipulerend. Ook met ál die 'kwaliteiten' samen ben je niet per se een narcist. Sowieso een erg lastige diagnose om te stellen. Het broertje van een vriendin van mij heeft die plakker echter wel officieel gekregen, :') :+.

Tot slot even eindigen met: we hebben allemaal wel een stukje narcisme in ons, imo. Durven de meeste mensen echt te zeggen dat zij nooit hebben gedacht dat zij echt belangrijk zijn (op bepaalde gebieden, wellicht)? Of 'Ja maar, ik wel!'. Of nooit afgunstig zijn geweest? Pff.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het niet zo vergezocht dat er met de hechting iets flink mis is gegaan :@
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 21 augustus 2022 @ 23:09:20 #21
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205708837
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 20:36 schreef mootie het volgende:

[..]
Ik vond het niet zo vergezocht dat er met de hechting iets flink mis is gegaan :@
Dat daar iets mis is gegaan vind ik zelf dus ook niet vergezocht, _O-. Maar overal en nergens het narcistenlabel plakken vind ik dan wel weer vermoeiend (geen idee of jij dat ook deed of doet hoor! Bedoel het meer in zijn algemeen). Tegenwoordig is iedereen die een manipulerende eikel is een narcist, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205708884
quote:
17s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:09 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat daar iets mis is gegaan vind ik zelf dus ook niet vergezocht, _O-. Maar overal en nergens het narcistenlabel plakken vind ik dan wel weer vermoeiend (geen idee of jij dat ook deed of doet hoor! Bedoel het meer in zijn algemeen). Tegenwoordig is iedereen die een manipulerende eikel is een narcist, :+.
Ik was van de hechting :7
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 21 augustus 2022 @ 23:15:01 #23
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205708893
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:14 schreef mootie het volgende:

[..]
Ik was van de hechting :7
+1 kudo voor jou :7
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205799968
Koel en donker bewaren
pi_205800745
En we willen natuurlijk allemaal weten over wie dít persoonlijke verhaal gaat… :9

https://www.vriendin.nl/p(...)-hij-bij-mij-in-bed/
pi_205801577
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 12:13 schreef vencodark het volgende:
En we willen natuurlijk allemaal weten over wie dít persoonlijke verhaal gaat… :9

https://www.vriendin.nl/p(...)-hij-bij-mij-in-bed/
Wat een zeurverhaal zeg :') vrouwen...
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 31 augustus 2022 @ 16:41:01 #27
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205803784
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 13:25 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Wat een zeurverhaal zeg :') vrouwen...
Echt hoor :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')