abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205556593
In het begin was het ergens wel grappig of kon ik er nog wat begrip voor opbrengen, mensen die tegen de zogenaamde Westerse expansiedrift zijn en whatnot.

Maar als ik nu het nieuws lees op internet rond Rusland en China, dan kom ik toch zo veel westerse haat tegen. Ik denk dan, waarom in godsnaam wil je hier wonen?

Ik ben benieuwd waar deze haat vandaan komt, want ondanks dat er wat ergenissen in het leven zijn hebben we in het algemeen nog nooit zo goed en luxe gehad als mensheid. Daarbij heb je hier relatief gezien super veel vrijheid om te doen en laten wat je wil, dus hoe je het leven wil leven.

Zijn deze mensen zo gefrustreerd omdat ze geen Porsche voor de deur hebben staan? Of omdat ze geen dikke appartement op hun 25e konden aanschaffen in Amsterdam? Of zouden ze erg onaantrekkelijk zijn, altijd afgewezen worden, en is dit een soort coping mechanisme?
  Redactie Frontpage vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:20:00 #2
38148 crew  Innisdemon
pi_205558326
Terechte klacht.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_205558433
Ligt eraan wie die Westerse haat uit.

Haat vanuit Azie? Muil dicht, techproductie heb je van het westen geleerd.
Haat vanuit Arabie? Muil dicht, jullie hebben jarenlang geprofiteerd van onze Westerse oliehonger.
Haat vanuit Afrika? Zowieso muil dicht.
Haat vanuit Rusland / Oostblok? Tja...

Is antipathie jegens het westen gerechtvaardigd? Heel vroeger misschien wel, toen we louter roofden en plunderden, maar er bestaat ook nog zoiets als Handel, waar beide streken van kunnen profiteren.

Die media waarin die haat jegens het Westen wordt gepropageerd had er niet geweest zonder het Westen. Dan had iedereen nog poep en tieten in een envelop rondgestuurd. :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205558444
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 17:20 schreef Innisdemon het volgende:
Terechte klacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')