abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:52:06 #1
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_205554971
Vrouwen die je regelen voordat ze op vakantie gaan.

Ik heb 4 x gemerkt dat vrouwen op eigen initiatief flirterig(er) worden en makkelijker hun nummer geven, een paar weken voor ze op vakantie gaan. (Dat ze op vakantie gaan weet je dan nog niet).

Dus dan zit zij daar en jij hier.

Herkennen meer mensen dit? Waarom doen ze dat en is dit positief of negatief?
pi_205555005
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 10:52 schreef Plots het volgende:
Vrouwen die je regelen voordat ze op vakantie gaan.

Ik heb 4 x gemerkt dat vrouwen op eigen initiatief flirterig(er) worden en makkelijker hun nummer geven, een paar weken voor ze op vakantie gaan. (Dat ze op vakantie gaan weet je dan nog niet).

Dus dan zit zij daar en jij hier.

Herkennen meer mensen dit? Waarom doen ze dat en is dit positief of negatief?
Nu je dit benoemt herken ik het wel bij mezelf, maar geen idee waarom :P In de zomer zijn vrouwen denk ik sowieso wat meer vrolijker en flirteriger heb ik het idee dan in de winter.
pi_205555040
Dit klinkt alsof er wel heel berekenend te werk wordt gegaan, dat kan ik me haast niet voorstellen.
-nee-
pi_205555191
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 10:52 schreef Plots het volgende:
Vrouwen die je regelen voordat ze op vakantie gaan.
Wat?
pi_205555360
Heb ik ook wel eens gehad. Merk het nu ook op in de zomer.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:42:04 #6
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205555431
Appeltje voor de dorst ofzo. iets om op terug te vallen?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205555512
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 10:56 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Nu je dit benoemt herken ik het wel bij mezelf, maar geen idee waarom :P In de zomer zijn vrouwen denk ik sowieso wat meer vrolijker en flirteriger heb ik het idee dan in de winter.
Is dat misschien ook genetisch bepaald? Meegekregen vanuit een ver verleden?
Veel vrouwtjesdieren worden paarrijp met de seizoenen mee.

Rond juli/augustus hebben ze, door de overvloed van de maanden ervoor, een reserve op kunnen bouwen, waardoor een bevruchting misschien makkelijker plaatsvind.

Als ze in die periode bevrucht worden, kunnen ze de buffer nog verder opbouwen met de overvloed van september/oktober (de vreetbuien?), voordat ze de barre winter in gaan.
De kinderen groeien dan beschermd en warm, in de buik van de vrouw, ipv dat ze meteen de kou van de winter moeten overleven.

De kinderen worden dan rond april/mei geboren. De tijd dat het weer warm is en er weer overvloed ontstaat.
Grotere kans dat het nageslacht het overleeft.

Dat, of ze willen hier nog even oefenen, voordat ze in Spanje of Italië achter de José's en de Tino's aan gaan.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:34:30 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205555943
Vakantiestemming?
The love you take is equal to the love you make.
pi_205556248
Niet te druk om maken. Gewoon de piel er in hengsten.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2022 @ 13:53:14 #10
441859 crew  Lenny77
pi_205556666
Of gewoon omdat het zomer is en dat de kans dan groter is dat mensen op vakantie gaan?
In de winter komen mensen ook iets minder buiten en onder de mensen.
Kortom: je zoekt er veel te veel achter.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 14:53:37 #11
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205557164
Heeft niks met vakantie te maken maar het voorjaar doet altijd goed na een wat deprimerende winter.

Maar toch fijn dat je 'geregeld' wordt door vrouwen. Geniet ervan zolang het duurt. :D
To BG or not to BG!
pi_205557253
Ik heb inderdaad ook ineens 2 vrouwen bij mij in de buurt welke beetje zaten te flirten laatst…
Moet toch maar eens een move maken, maar dan ben ik weer zo’n schijter :P
pi_205557312
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 10:52 schreef Plots het volgende:
Ik heb 4 x gemerkt dat vrouwen op eigen initiatief flirterig(er) worden en makkelijker hun nummer geven, een paar weken voor ze op vakantie gaan. (Dat ze op vakantie gaan weet je dan nog niet).
Maar als je ze echt pas net kent, hoe kun je dan weten dat ze flirteriger waren/makkelijker hun nummer gaven dan normaal?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205557336
Ik denk overigens ook wel dat ik meer flirts heb gehad rondom de zomerperiode, want meer festivals en gelegenheden waar je onbekenden ontmoet.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205558019
quote:
16s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 13:14 schreef Gibson88 het volgende:
Niet te druk om maken. Gewoon de piel er in hengsten.
Volgende keer kan je mijn drinken opruimen.
pi_205558478
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 16:43 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Volgende keer kan je mijn drinken opruimen.
Volgende keer giet je het maar in je glas in plaats van op de grond.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 19:13:45 #17
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_205559194
Deze maand nog 2 vrouwenoo het werk die opeens oogcontact maken, terwijl ze de dat de afgelopen zes maanden hebben ontweken. Nu heb ik ze al 2 weken niet gezien. Zullen vast op vakantie zijn. Maar goed, misschien proberen ze te bereiken dat je ze gaat missen. Of als je hun nummer hebt gescoord, vinden ze het misschien leuk om hun vakantiefoto's en ervaringen met je te delen. Dit heb ik 1 x eerder meegemaakt toen ik net een maand een relatie had met een vrouw, vervolgens ging ze 3 weken naar een meditatie clinic. Dit was in februari overigens.

Allemaal leuk en aardig, oke.. ik zal er niets verkeers achter zoeken. Maar ik ben blij dat ik geen nummers heb uitgewisseld. Dan zit zij lekker en aan het strand zonder mij, en ben ik aan het buffelen op t werk. Plus miss komt ze andere mannen tegen en is ze bij terugkomst veranderd.

Ik wacht wel tot ze terug zijn en kijk dan aan hoe en wat de status is.
pi_205559227
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:13 schreef Plots het volgende:
Deze maand nog 2 vrouwenoo het werk die opeens oogcontact maken, terwijl ze de dat de afgelopen zes maanden hebben ontweken.
Over wat voor een context hebben we het hier nou?
edit: Sorry las over het woordje 'werk' heen. :@

[ Bericht 11% gewijzigd door Stepperoller op 05-08-2022 19:36:36 ]
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 19:30:45 #19
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_205559304
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:18 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Over wat voor een context hebben we het hier nou?
Beginnen met flirten. Maar ik hap niet meteen.

Of hardop praten als je in de buurt bent, zodat je het ook kan horen/meeluisteren. Is ook zo'n flirtactie.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2022 @ 20:28:49 #20
441859 crew  Lenny77
pi_205559732
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:30 schreef Plots het volgende:

Of hardop praten als je in de buurt bent, zodat je het ook kan horen/meeluisteren. Is ook zo'n flirtactie.
Dat is dan toch echt de vreemdste flirtactie ooit..
Zeker van dat niet het één en ander 'ingebeeld' is?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205560207
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat is dan toch echt de vreemdste flirtactie ooit..
Zeker van dat niet het één en ander 'ingebeeld' is?
Dit had je beter in een spoiler kunnen zetten want nu typ je hardop B-)
pi_205562237
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:30 schreef Plots het volgende:

[..]
Beginnen met flirten. Maar ik hap niet meteen.

Of hardop praten als je in de buurt bent, zodat je het ook kan horen/meeluisteren. Is ook zo'n flirtactie.
Tenzij ze zeggen dat je zo’n lekker ding/leuke man/etc. bent vind ik in de buurt van iemand praten geen flirt actie. Of ik flirt al mijn hele leven onbewust, want ik let niet op of er iemand mee kan luisteren als ik een gesprek voer in het openbaar. Ook oogcontact vind ik niet per definitie een flirt actie, ook dat kan een keer per ongeluk voorkomen of onbewust zijn.

Daarnaast denk ik dat je verbanden legt die er in werkelijkheid niet zijn. Het is vakantietijd dus de kans dat iemand die je spreekt binnen een maand op vakantie gaat is groot. Dat houdt ook in dat de kans groot is dat iemand die met je flirt binnenkort op vakantie gaat…
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_205562360
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 11:00 schreef Marsenal het volgende:
Dit klinkt alsof er wel heel berekenend te werk wordt gegaan, dat kan ik me haast niet voorstellen.
Dit ja. Juist vrouwen doen vaak maar wat als het om flirten en daten gaat, mannen weten veel sneller of ze ergens vol voor willen gaan.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205563421
Misschien zijn ze opzoek naar een sugar daddy die hun vakantie betaalt.
pi_205567279
Ik flirtte met een vrouw en nu ben ik op vakantie en was zij afgelopen week nog aan het werk... })

Kortom, ga zelf op vakantie en mauw niet zo :s)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205570483
Merk er niks van ;(
  zondag 7 augustus 2022 @ 03:37:55 #27
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205570494
Ook al zijn vrouwen het hele jaar door vruchtbaar geld toch nogsteeds dat bepaalde momenten gunstiger zijn.

Sterker nog, in tijden van meer barre omstandigheden ging ook de vruchtbaarheid omlaag.
Al met al was het het gunstigste om zo rond rond mei/begin juli een kind te krijgen. Veel plantenleven dat goed eetbaar is, veel dieren die makkelijker te vangen zijn omdat ze jongen hebben. Kortom, grotere kans dat moeder voldoende te eten heeft tijdens de zoog periode en niet droog valt. En het jong op vast voedsel over kan gaan en wat reserve op kan bouwen voor de arme periode weer begint.

De menselijke vrouw is 9 maanden zwanger. Late herfst en winter zijn het meest ongunstig om een kind te krijgen. Tel uit wanneer het wel gunstig is….

Natuurlijk heeft naast voortplanting seks ook andere functies bij de mens. Is het niet zo dat de menselijke vrouw niet ontvankelijk is buiten die periodes. Maar binnen de gunstige periodes is het wel en en.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205576731
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 10:52 schreef Plots het volgende:
Vrouwen die je regelen voordat ze op vakantie gaan.

Ik heb 4 x gemerkt dat vrouwen op eigen initiatief flirterig(er) worden en makkelijker hun nummer geven, een paar weken voor ze op vakantie gaan. (Dat ze op vakantie gaan weet je dan nog niet).Ik

Dus dan zit zij daar en jij hier.

Herkennen meer mensen dit? Waarom doen ze dat en is dit positief of negatief?
Voor een deel denk ik ook dat het aan jezelf ligt. Rond de zomervakantie voel je je losser, meer zelfvertrouwen en voilà de meiden vinden dat leuk. Ik had dat zelf altijd op de laatste dag dat ik ergens was: eindelijk sjans met een leuke dame. Ja, want dan ben je gewend geraakt aan de taal, cultuur en gewoonten en match je dus simpelweg makkelijker met de mensen die er vandaan komen!
  maandag 8 augustus 2022 @ 09:45:46 #29
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_205578193
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 22:33 schreef jaha het volgende:

[..]
Voor een deel denk ik ook dat het aan jezelf ligt. Rond de zomervakantie voel je je losser, meer zelfvertrouwen en voilà de meiden vinden dat leuk. Ik had dat zelf altijd op de laatste dag dat ik ergens was: eindelijk sjans met een leuke dame. Ja, want dan ben je gewend geraakt aan de taal, cultuur en gewoonten en match je dus simpelweg makkelijker met de mensen die er vandaan komen!
Dit is ook een goede en herkenbare verklaring. Van uit die invalshoek had ik het nog niet bekeken :)
  maandag 8 augustus 2022 @ 10:20:32 #30
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205578390
Ik heb zoiets ook ooit gehad :D . Dame in de kroeg ontmoet, beetje gezoend en staan friemelen. Dertig keer gezegd hoe leuk ze me vond. Een berg dates in twee weken tijd. Ik dacht echt van wauw die is enthousiast, kijken waar dit naartoe gaat. Oh ja, ik ga volgende week zes maanden op stage naar Australië maar we kunnen gewoon contact houden toch. Ja nee dank je.

Ik heb echt het idee dat zo iemand dan gewoon bij thuiskomst een lopend projectje wil hebben en/of iemand om gezellig mee te appen totdat de onvermijdelijke lokale fuckboy zich aandient.

[ Bericht 2% gewijzigd door Twiitch op 08-08-2022 10:33:50 ]
pi_205579500
Denk eerder een makkelijke ghostmogelijkheid zonder stalkrisico.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 8 augustus 2022 @ 13:07:13 #32
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_205579727
Vind je oogcontact hebben altijd een flirtactie?
  maandag 8 augustus 2022 @ 13:55:07 #33
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205580095
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:07 schreef mrPanerai het volgende:
Vind je oogcontact hebben altijd een flirtactie?
Zijn er mannen die een beetje oogcontact flirten vinden? :') bijna elke vrouw (en man overigens) die je tegemoet komt op straat of waar dan ook heb je wel oogcontact mee vaak.
Althans ik kijk veel rond en heb met heel veel mensen altijd oogcontact, ook al is het maar even.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:26:17 #34
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205591309
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:55 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Zijn er mannen die een beetje oogcontact flirten vinden? :') bijna elke vrouw (en man overigens) die je tegemoet komt op straat of waar dan ook heb je wel oogcontact mee vaak.
Althans ik kijk veel rond en heb met heel veel mensen altijd oogcontact, ook al is het maar even.
Dat lijkt me ook heel normaal :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:55:26 #35
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_205591564
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:20 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb zoiets ook ooit gehad :D . Dame in de kroeg ontmoet, beetje gezoend en staan friemelen. Dertig keer gezegd hoe leuk ze me vond. Een berg dates in twee weken tijd. Ik dacht echt van wauw die is enthousiast, kijken waar dit naartoe gaat. Oh ja, ik ga volgende week zes maanden op stage naar Australië maar we kunnen gewoon contact houden toch. Ja nee dank je.

Ik heb echt het idee dat zo iemand dan gewoon bij thuiskomst een lopend projectje wil hebben en/of iemand om gezellig mee te appen totdat de onvermijdelijke lokale fuckboy zich aandient.
Precies dit bedoel ik. Ze doen het wel vaker als ze weggaan: voordat ze reizen, trouwen of op vakantie gaan. Misschien toch als appeltje voor de dorst, zoals ze eerder iemand hier postte, of omdat ze duidelijkheid willen hebben of hun interesse ook wederzijds is, voordat ze je een tijdje niet zien.

Tsjah, je hebt normaal oogcontact en een soort oogcontact waarbij vrouwen zelf beginnen met een gewillige blik naar je te kijken(flirten). Met dat laatste hebben de meeste users hier natuurlijk geen of weinig ervaring mee.
pi_205591648
Ik ben bang dat jullie het "oogcontact" veel groter maken dan het is.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  woensdag 10 augustus 2022 @ 09:09:36 #37
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205596425
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 20:03 schreef Speedfight het volgende:
Ik ben bang dat jullie het "oogcontact" veel groter maken dan het is.
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 19:26 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook heel normaal :+
Ja, precies. Als een vrouw, of man er echt wat mee wil bereiken dan merk je dat welaan meer dingen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 09:51:41 #38
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205596783
Je moet altijd overdreven over je lippen likken als iemand oogcontact maakt.
En zachtjes kreunen als ze wegkijken

Succes gegarandeerd.
pi_205597324
quote:
16s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 13:14 schreef Gibson88 het volgende:
Niet te druk om maken. Gewoon de piel er in hengsten.
Maar als TS in Nederland zit en de dame die hem regelde is op vakantie in Spanje dan is zijn piel niet lang genoeg om er in te hengsten.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_205597519
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:20 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb zoiets ook ooit gehad :D . Dame in de kroeg ontmoet, beetje gezoend en staan friemelen. Dertig keer gezegd hoe leuk ze me vond. Een berg dates in twee weken tijd. Ik dacht echt van wauw die is enthousiast, kijken waar dit naartoe gaat. Oh ja, ik ga volgende week zes maanden op stage naar Australië maar we kunnen gewoon contact houden toch. Ja nee dank je.

Ik heb echt het idee dat zo iemand dan gewoon bij thuiskomst een lopend projectje wil hebben en/of iemand om gezellig mee te appen totdat de onvermijdelijke lokale fuckboy zich aandient.
Haha wtf lekker is dat :')
pi_205608478
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 10:52 schreef Plots het volgende:
Vrouwen die je regelen voordat ze op vakantie gaan.

Ik heb 4 x gemerkt dat vrouwen op eigen initiatief flirterig(er) worden en makkelijker hun nummer geven, een paar weken voor ze op vakantie gaan. (Dat ze op vakantie gaan weet je dan nog niet).

Dus dan zit zij daar en jij hier.

Herkennen meer mensen dit? Waarom doen ze dat en is dit positief of negatief?
Iets met correlatie & causaliteit…

Mensen zijn doorgaans flirteriger in de zomer & gaan vaak op vakantie in de zomer. Maar of dat betekent dat er een relatie is tussen die 2 vraag ik me af.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')