abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205598295
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 11:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Heerlijke overwinning, eindelijk valt zo'n wedstrijd weer eens goed _O_

Enige wat me zorgen baart is dat ik nog totaal geen lijn in het spel van PSV kan ontdekken. Hoop dat Ruudje daar toch echt iets aan gaat doen.
Wat je gisteren wel zag bij vlagen was het kort combineren in driehoekjes om de tegenstander te laten lopen en zelf de ruimte te creëren. Ik heb dat soort combinaties de afgelopen jaren weinig gezien. Probleem is dan alleen dat je een paar spelers hebt die gewoon niet mee kunnen in het max 2 keer raken en dat je dan de bal kwijt bent.

Met een Simons in plaats van Til win je al zo veel op dat vlak. Ik snap dat Ruud kiest voor 11 vaste namen, maar door Til te laten starten wedt hij voor mij wel op het verkeerde paard. Guti of Simons sluiten veel beter aan op het spel van de andere spelers. Zelfs Sangaré ging goed mee in de korte combinaties.

Verder speel je natuurlijk tegen een ploeg met meer geld, meer kracht en een paar uitstekende voetballers. En het boekje met standaardsituaties van Monaco wil ik wel eens inzien, want daar zitten een paar geniale varianten in. Al was de corner waar Veerman bijna uit scoorde ook sterk.

Die 3-2 kwam voort uit een heel ander plan B, maar dat was ook een beauty. Die opening op Bakayoko, het terugleggen op Teze en dan die pass. Pfffff....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')