Helemaal gratiesquote:
misschienquote:
quote:
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:56 schreef suzi1 het volgende:
ja maar ik earnde nu 10 punten. dat krijg ik niet bij yt
Hebben ze vers fruit nodig?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:14 schreef suzi1 het volgende:
ik moet even wat aan de fruitvliegjes in de keuken doen
Ja daar neig ik dus ook naar. Darkraver alleen omdat we wel eens zijn streams kijken eigenlijk.quote:
Ja zijn allebei nog wel vaak te zien eigenlijk. Darkraver wat vakerquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:36 schreef suzi1 het volgende:
zijn ze beide vaak te zien? darkraver sws wel. en nou ja, precies ook wat je zegt
Ja dat zegt mij dan dus weer helemaal niksquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:38 schreef suzi1 het volgende:
kan je gelijk blijven staan voor stanton ook
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:40 schreef suzi1 het volgende:
ja, hebben we vorig jaar geluisterd omdat ik het aanraadde. jij en schakel vonden het toen wel leuk
Op de brommer vroem vroemquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:43 schreef suzi1 het volgende:
ja ligt t ver uit elkaar?
anders even de step pakken
Typisch Erpelquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:53 schreef suzi1 het volgende:
hoef al niet verder te denken hoe die gaat, want hij gaat al over naar ander nr
Jup....en die mc ook. Is een maat van hem volgens mij dus ik gok dezelfde leeftijd maar weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:05 schreef suzi1 het volgende:
erpel zou je toch ook geen 40 geven. lijkt amper 30
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:09 schreef suzi1 het volgende:
hmm zal even kijken of ik iets kan vinden dan.
Ah okay maar dan wel iets jonger dus...quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:12 schreef suzi1 het volgende:
zn email is met ddriessen88. dus ga er gwn vanuit dat dat zn jaartal is
haha ja kan...quote:
Oh dat vind ik dan weer nietquote:
Een collega schatte mij laatst op 37quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:19 schreef suzi1 het volgende:
ik weet iig dat ik heel slecht ben in leeftijden schatten
Ja maar dan omgekeerdquote:
Ja dat had ik ook al gezienquote:
Ja heb er ook echt zin inquote:
Ja tochquote:
Jij had dit geweldig gevondenquote:
Ja 17 is ze. En dan gewoon een hele sterke early set laten horenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:53 schreef suzi1 het volgende:
ik zag dat noxa een meiske is van een jaar of 17?! grappig dat ze dan zo in die early zit
Ja Typhoon...ik weet niet of ik daarvoor wel erheen gegaan was...quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:27 schreef suzi1 het volgende:
o maar ik zie dat je munten kreeg voor je ticket omdat hoofdact last had van zn meniscus
Niet voor 12 euro zonder 3 drankjes iigquote:
lol..ruk muziek maar de sfeer is wel aardigquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:32 schreef suzi1 het volgende:
ja zo ben ik dus ooit jantje smit gaan kijken
21h00 Moguaiquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
Is Paul van Dyk al langsgeweest bij Nature one?
Al die namen zeggen mij niksquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
21h00 Moguai
22h30 Pretty Pink
23h30 Karotte
01h00 Super Flu
02h00 Marco Bailey
03h30 Klaudia Gawlas
05h00 Dominik Eulberg
Zeggen mij ook weinigquote:
Naar masters was ik ook alleen maar dat was heel anders. Dat was zo vol dat het eigenlijk niet opviel dat je er alleen bent. En bij dit soort kleinere dingen komt ook gewoon veel volk uit die regio. Was voor m'n gevoel de enige brabo daar terwijl het toch best dichtbij is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:55 schreef suzi1 het volgende:
ooo je was alleen?! wist het even niet meer. maar bedacht me vandaag dat ik ook een keer alleen naar een party hier in de buurt ben geweest en dat was wel leuk, maar indd heel anders. ik kende er wel wat mensen die er rond hingen en heb wel praatjes gemaakt. maar leuker is met een clubje gaan. en of je ze dan niet heel de tijd in je buurt hebt maakt dan ook niet echt uit.
Zit die niet ergens aan het strand ofzo?quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:44 schreef suzi1 het volgende:
zeg schakeltje, het heeft nu wel weer lang genoeg geduurd he!
Ja ik denk ook dat ik tot 2 komquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:48 schreef suzi1 het volgende:
een 2e zou me maar half lukken heb ik het idee
Goed bekeken wel. Lijkt heel afgesloten zo maar zie aan de link dat het op een vakantiepark isquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:50 schreef suzi1 het volgende:
die zit in het strandhuisje ja
[ afbeelding ]
Katers gaan overquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:55 schreef suzi1 het volgende:
dat huisje had daar in reuver moeten staan op t strand!
heb wat foto's gezien en korte filmpjes van gister. echt geweldig
alleen zou balen dat t nu voorbij is. of dat ik nu met een kater zou zitten
Ja gelukkig welquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:07 schreef suzi1 het volgende:
haha dat is toch ook wel heel leuk! als je maar op tijd wakker bent
Pat B zo te zien....en dan heb ik nog niet gekliktquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:09 schreef suzi1 het volgende:
wie is dit dan, heel vrolijke dj iig
[ afbeelding ]
kan toch niet twijfelen als dazzler draait hahaquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:11 schreef engine het volgende:
Oh is ook alleen screenshotmaar ja is Pat B.....samen met potato....draaide tegelijk met dazzler dus heb ik niet gezien. Heb ik wel over getwijfeld want zal vast ook een leuke set geweest zijn.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan toch niet twijfelen als dazzler draait haha
Niet zo massaal maar wel een goede sfeer. En gemiddelde leeftijd 35 ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:14 schreef suzi1 het volgende:
maar het lijkt wel een groot feest waar ze elkaar allemaal kennen ja. echt zoals het hoort eigenlijk
al zie ik natuurlijk maar fragmenten.
Het is ook wel afhankelijk van het soort feestje. Alles met early zal automatisch een iets ouder publiek trekken. Maar op harmony, moh, thunderdome enzo is early vaak gewoon een stage op het festival.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:17 schreef suzi1 het volgende:
ja dat klinkt dus fantastisch in mijn oren
het is al snel vrij jong wat je normaal gesproken ziet zover ik weet
of nou ja, je bent al vrij snel oud. (ja jij dus niet)
Ja dat is ook een beetje smaakquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:34 schreef suzi1 het volgende:
mijn laatste waren, als ik het goed heb, in '06 en '08 en vond het veel jong.
en de oldskool vond ik niks old maar veel te snel/hard. maar wat ze nu zo draaien is dus wel wat ik erbij had verwacht, zoals ik het dus echt graag hoor.
Ja tof tochquote:
Hoeft helemaal niet zo luxe te zijnquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:36 schreef suzi1 het volgende:
hij hoeft niet eens zo luxe te zijn, maar is super om mee naar een party/festival te gaan
Sjiek exemplaarquote:
Dat is voor iedereen verschillend maar voor mij is een bed genoeg jaquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:52 schreef suzi1 het volgende:
een bed is eigenlijk meer dan genoeg he. zeker met dit weer
Ja soms ook wel. Ben nog even aan het kijken voor de wintersport volgend jaar.quote:
Ochjaquote:
Ja misschien wel. Ik heb teveel below deck gekeken waar ze superyachten verhuren. Het principe lijkt me hetzelfde.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
als je zo'n hut een weekje kan huren, kan ej t ook wel kopen
below deck is ook theaterquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Ik heb teveel below deck gekeken waar ze superyachten verhuren. Het principe lijkt me hetzelfde.
Ja maar dat idee heb ik dus ook van dit soort woningen. Dat het vooral heel veel geld kost maar er maar weinig echt in gewoond wordt. Je hebt een hele staff nodig om dat lopende te houden. Veel van die woningen zijn ook gebruikt in series en films.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
below deck is ook theater
die gasten betalen maar 50% van het bedrag van de charter, om op tv te komen
Ja dat vind ik altijd grappig....dat ze heel gewichtig doen over hun positiesquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
ook weinig echt zeelui gespot in die serie
ja ongetwijfeldquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat idee heb ik dus ook van dit soort woningen. Dat het vooral heel veel geld kost maar er maar weinig echt in gewoond wordt. Je hebt een hele staff nodig om dat lopende te houden. Veel van die woningen zijn ook gebruikt in series en films.
ja vooral die captain sandy.. man man man wat een waardeloos wijf johquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vind ik altijd grappig....dat ze heel gewichtig doen over hun positiesterwijl het eigenlijk niks voorstelt. Er is geen jaren opleiding nodig om die taken te doen.
Ik heb een moederquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ongetwijfeld
zo'n huis zonder personeel is niet te doen.
wil voor mn 90m2 appartement al een interieurmanager
ja het is bij mij ook niet dat ik geen tijd heb.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb een moeder![]()
Grapje he...die komt hier nooit.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja vooral die captain sandy.. man man man wat een waardeloos wijf joh
en idd 'im the bosun' ja, een ONDER officer
als je in nl de zeevaartschool verlaat heb je gelijk de bevoegdheid om als kapitein op veel van die grootste units te varen
stewardess is gewoon horecaquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind die van sailing yacht wel grappig...Glen volgens mij.
Maar ja dat dus...Die taken van een bosun en een stewardess stel ik ongeveer gelijk aan het animatie team op een camping. Daar heb je ook skills voor nodig al is het wat minder luxe...trucje leren.
Als je spannendste taak een touw werpen isquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stewardess is gewoon horeca
en bosun. tja.. bootje vastknopen etc. je bent gewoon matroos
¯\_(ツ)_/¯quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Als je spannendste taak een touw werpen is
Sterktequote:
Daarmee danquote:
klinkt goed!quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:35 schreef suzi1 het volgende:
nee haha/ die is volop op vakantie. in nl
en draait her en der
en vreet zich vol
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:24 schreef Schakeltopia het volgende:
oooh ik heb nog gevulde koeken![]()
wult je ook eentje?
Of ze krijgt weer eten,,lucky girlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |