Bier drinken natuurlijk. Wat een domme vraag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 07:32 schreef Sodemieters het volgende:
Vandaag zou een piekdag zijn, volgens Schiphol. Ook op de radio werd vanochtend gewaarschuwd voor verwachte drukte op de wegen naar Schiphol vandaag. Vanwege de staking bij NS, maar ook omdat vandaag heel veel (65 à 70.000) mensen via Schiphol reizen. Dus ik was er (bijna) vier uur van tevoren, zoals Schiphol aangeeft. En nu is er dus helemaal geen drukte.
04:00 opgestaan
06:20 bij de parkeergarage
06:40 aansluiten in de rij bij security
07:10 door de security heen
07:20 door de paspoortcontrole heen.
Duurde dus een uurtje, inclusief parkeren. En nu? Mijn vlucht gaat pas rond tien uur.
Waarom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Schiphol 'veel betrouwbaarder' na maandenlange chaos
Buikpijn van het lachen hier nu en komt geen eind aan
En dat voor een vlucht die in de herfstvakantie gaat?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:38 schreef RealRS het volgende:
Ryanair ziet er wel de lol van in (serieus de e-mail en ja ik ben een tokkie omdat ik met Ryanair ging):
[ afbeelding ]
Puntje 1: zeer decadentquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:01 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat ik onze reis naar Kaapverdië maar via België laat gaan.
Iemand die hier een antwoord op heeft ? Zaterdag ochtend vroeg vlieg ik. Ik wou gewoon 2 uur van te voren aanwezig zijn. Verstandig of niet ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:31 schreef Drass het volgende:
Hoe gaat het tegenwoordig op Eindhoven Airport? Asking for a friend...
Dank je voor jouw antwoord, ik heb ook geen ruimbagage inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 06:26 schreef Jed1Gam het volgende:
Gisteren een bericht gekregen dat het druk was, melding om op tijd te komen. Binnen 2min door de security check, niet eens een rij.Het was wel druk binnen, dat dan dan weer wel, en ik had geen bagage mee.
Ochtend is drukker dan in de avond.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 06:48 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Dank je voor jouw antwoord, ik heb ook geen ruimbagage inderdaad.
Ik ga gewoon 2 uur van te voren aanwezig zijn denk ik, dat is al 5 uur in de ochtend. Sowieso gaan ze pas 04:30 open las ik net
Op Eindhoven Airport kan het volgens mij nog steeds wisselend zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 06:07 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Iemand die hier een antwoord op heeft ? Zaterdag ochtend vroeg vlieg ik. Ik wou gewoon 2 uur van te voren aanwezig zijn. Verstandig of niet ?
Dank je voor jouw uitgebreide antwoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 08:38 schreef simonblue het volgende:
[..]
Op Eindhoven Airport kan het volgens mij nog steeds wisselend zijn.
Zelf op maandag 15 augustus rond lunchtijd op het vliegveld aangekomen. Koffers afgeven kon 2,5 uur voor de geplande originele vertrektijd. Op dat moment stonden bij een paar self-service balies rijen van ca 5 personen, bij andere self-service balies was de rij 0 tot 1 persoon.
Daarna aansluiten in de rij voor handbagage controle. Voor het punt waar je je boarding pass moet scannen was de rij ca 10 meter (met best nog wel wat wegbrengers er tussen) dus dat duurde 1 of 2 minuten. Daarna de slalomlijn voor de controle zelf. Daar waren best wel veel mensen, maar het liep ook prima door. Ik denk dat we daar 15-20 minuten hebben gestaan.
Dus uiteindelijk heeft het ons ca 30 minuten gekost. Achter de bagagecontrole was het wel erg druk dus weinig vrije stoelen om te zitten wachten (logisch als iedereen 2,5 uur ipv 1,5 uur van te voren aanwezig is).
Een week later teruggekomen rond dezelfde tijd. Van landen via de douanecontrole en koffers op de band tot het vliegveld verlaten was 30-35 minuten.
Op dat moment stond er wel een rij voor de security check tot ver buiten (ca 2/3 van de tenten buiten). Geen idee hoe lang het dan duurt tot aan het scannen van de boardingpass, maar ik denk dat je dan wel rekening moet houden met 45-60 minuten terwijl dat een week eerder 1-2 minuten was.
Lolquote:Op woensdag 7 september 2022 14:51 schreef britneycheers het volgende:
Er is weer veel drukte bij de security. Schijnbaar hebben veel collega’s het werk opgezegd omdat de zomertoeslag stopt. Dit geldt ook voor mij.
Hard voor de zaakquote:Op woensdag 7 september 2022 14:51 schreef britneycheers het volgende:
Er is weer veel drukte bij de security. Schijnbaar hebben veel collega’s het werk opgezegd omdat de zomertoeslag stopt. Dit geldt ook voor mij.
Heb een nieuwe baan waar ik 8 euro meer per uur ga verdienen. Schiphol kan mij gestolen worden met hun onregelmatige dienstenquote:
En al die reizigers staan nu buiten in de kouquote:Op woensdag 7 september 2022 16:05 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Heb een nieuwe baan waar ik 8 euro meer per uur ga verdienen. Schiphol kan mij gestolen worden met hun onregelmatige diensten
Eerder in de brandende zon.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
En al die reizigers staan nu buiten in de kou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |