Op Kopenhagen Airport (CPH) was afgelopen weekend het beeld nagenoeg hetzelfde. Ook veel losse en verdwaalde koffers.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Koffer chaos op Schiphol https://www.dumpert.nl/item/100038551_a53f073a
![]()
Hoe laat vloog je?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik vloog afgelopen weekend via Terminal 3. Alleen handbagage, security duurde 45 min. Al met al vanaf het treinstation naar de gate nog geen uur kwijt, viel best mee.
Jep, is veel beter te doen nuquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:32 schreef KreKkeR het volgende:
Gister binnen 3 minuten door de security (departures 2).
Ook het in-checken van de bagage ging zonder rij. We waren ongeveer 3,5 uur van te voren op Schiphol.
Zal hier wel niets mee te maken hebben: https://www.spanjevandaag(...)in-spanje-van-start/quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:38 schreef RealRS het volgende:
Ryanair ziet er wel de lol van in (serieus de e-mail en ja ik ben een tokkie omdat ik met Ryanair ging):
[ afbeelding ]
Is dit officiële communicatie vanuit Ryanair? 🧐quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:38 schreef RealRS het volgende:
Ryanair ziet er wel de lol van in (serieus de e-mail en ja ik ben een tokkie omdat ik met Ryanair ging):
[ afbeelding ]
Lol dit geloof je toch niet? Laat mailadres van ze zien.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:38 schreef RealRS het volgende:
[ afbeelding ]
Airpot.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:38 schreef RealRS het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, die hebben ook wegens personeelsgebrek iemand van de straat geplukt dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:17 schreef RealRS het volgende:
@:Selenophilia & @:Molo
Ja, zeker. Geen grap, hierbij het adres. Zojuist ook al het geld terug in het portaal via de wallet.
[ afbeelding ]
Is er iemand in pak die jij competent vindt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sinds wanneer is Benschop competent
Pieter Winsemiusquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:11 schreef opgebaarde het volgende:
Is er iemand in pak die jij competent vindt?
Fapje zetten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 07:32 schreef Sodemieters het volgende:
. En nu? Mijn vlucht gaat pas rond tien uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |