Ook al door douane? Lekker man bier klappen voor 8 euro per stukquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 07:41 schreef Tjacka het volgende:
ben er 4 uur van te voren
kon binnen 30 minuten overal doorlopen
zit je daar 4 uur van te voren
Ja ook al door douanequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ook al door douane? Lekker man bier klappen voor 8 euro per stuk![]()
Als je naar buiten europa gaat ga je gewoon door de douane hoor. En zo niet, dan snap jij nog heel goed wat ze bedoelen.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:57 schreef DX11 het volgende:
[..]
Als je naar buiten europa gaat ga je gewoon door de douane hoor. En zo niet, dan snap jij nog heel goed wat ze bedoelen.
Lekker bezig. Beetje gezwaaid naar de paupers mensen in de rij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:55 schreef Scorpie het volgende:
Zo, even een recap van vandaag tot nu toe;
We waren om 11:15 op Schiphol en toen was het relatief rustig. We konden gelijk bagage droppen en hebben toen even een rondje op Plaza gelopen alvorens we afspraken met onze hostess. Dit was rond 12:15 en toen merkten we al dat het wat drukker aan het worden was op de filters, wachtrijen werden langer en ook bij check-in en bagage drop-off kwamen nu rijen.
Opgehaald en via wat doorgangetjes binnen 2 minuten aangekomen bij Security 1, daar nog een keer 5 a 10 minuten gewacht omdat de handbagage gecontroleerd werd.
Als dit niet het geval was geweest had ik binnen 1 minuut erdoorheen geweest.
Daarna even onze gate opgezocht en nu gaan we lunchen, met 1.15 uur te gaan moet dit te doen zijn.
Al met al 0 stress tot nu toe en ik vermoed dat ik een uur tot 5 kwartier uitgespaard heb bij security, en daar was het me om te doen met 2 kleine kinderen. Money well spent.
Kreeg een hoop boze en verbaasde blikken jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lekker bezig. Beetje gezwaaid naar de paupers mensen in de rij?![]()
Fijne vakantie!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kreeg een hoop boze en verbaasde blikken ja
Als je niet was gaan wandelen op plaza, zou het ook snel zijn gegaan. Nu had je al betaald voor de service dus ik snap dat je niet bent gaan doorlopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:55 schreef Scorpie het volgende:
We waren om 11:15 op Schiphol en toen was het relatief rustig. We konden gelijk bagage droppen en hebben toen even een rondje op Plaza gelopen alvorens we afspraken met onze hostess. Dit was rond 12:15 en toen merkten we al dat het wat drukker aan het worden was op de filters, wachtrijen werden langer en ook bij check-in en bagage drop-off kwamen nu rijen.
Opgehaald en via wat doorgangetjes binnen 2 minuten aangekomen bij Security 1, daar nog een keer 5 a 10 minuten gewacht omdat de handbagage gecontroleerd werd.
Daarna even onze gate opgezocht en nu gaan we lunchen, met 1.15 uur te gaan moet dit te doen zijn.
Al met al 0 stress tot nu toe en ik vermoed dat ik een uur tot 5 kwartier uitgespaard heb bij security, en daar was het me om te doen met 2 kleine kinderen. Money well spent.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:55 schreef Scorpie het volgende:
Mwoah, er was toen een wachttijd van 30-45 minuten gok ik. Maar we zullen het nooit weten, het was iig heerlijk om niet te hoeven kijken naar de klok.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als je niet was gaan wandelen op plaza, zou het ook snel zijn gegaan. Nu had je al betaald voor de service dus ik snap dat je niet bent gaan doorlopen.
Dat klinkt wel goed. En wat betaal je daar dan voor?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:55 schreef Scorpie het volgende:
Volgens mij zit hij al in het vliegtuig, maar ik weet van hem dat hij 150 euro heeft betaald toen hij het kocht, maar dat het inmiddels 160 euro kost.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed. En wat betaal je daar dan voor?
Zeker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij al in het vliegtuig, maar ik weet van hem dat hij 150 euro heeft betaald toen hij het kocht, maar dat het inmiddels 160 euro kost.
Als je dan zeker weet dat je niet je vliegtuig mist vanwege de rijen vind ik dat een koopje, want 160 euro op het totaalbedrag is natuurlijk niet zo heel veel (wel als je hele vakantie maar 500 euro kost natuurlijk).
Wat CG zegt klopt. Bij mij was het een 150 euro op een totale reissom van 6k, dus dat was natuurlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker.
Wij gaan voorlopig nog niet vliegen vanaf Schiphol, maar overwegen wel een reis voor volgend jaar. Mocht het dan weer zo'n toestand zijn, vind ik dat inderdaad het overwegen waard.
Big King XL genotquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat CG zegt klopt. Bij mij was het een 150 euro op een totale reissom van 6k, dus dat was natuurlijk helemaal niks.
Ondertussen aangekomen in het hotel en eigenlijk nergens “gedoe” gehad behalve bij het opstijgen: de trekkers om de pushback te doen voor het vliegtuig waren op dus we mistten onze time slot. 40 minuten vertraging helaas.
Maar zoals gezegd echt 0 stress op Schiphol gehad en het was toch echt druk. Langst gewacht voor de Burger King
Ik zou lekker rond half 4 a half 5 daar zijn. Je bent toch niet 100% uitgerust, dan maakt dat extra uurtje niet uit.quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:34 schreef DX11 het volgende:
Lekker duidelijk weer dit.
We vliegen om 7:30.
Schiphol app zegt kom binnen om 3:30, ok prima.
Op de vlieg tickets staat dat de incheck balie open gaat om 5:10 (en security/lange rij is daarna, toch?)
En voor de incheck balies staan toch geen rijen?
Dus wat ga ik doen tussen 3:30 en 5:10 dan? Niet in de rij staan toch?
En incompetente Dick doet er helemaal niks aan. Tijd dat ie kaalgeplukt in het gevang gegooid wordtquote:Op zondag 14 augustus 2022 00:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net even naar spotplaats Buitenveldert baan geweest mc donalds
22.15 aankomst en gesloten![]()
![]()
Op bord buiten staat tot 02.00 open
En giga rij voor de mc drive en mensen ook lopend door de mc drive heen![]()
Blijkt alleen restaurant dicht te zijn gegaan om 22.00 vanwege gebrek aan personeel![]()
Tering wat een puinhoop
Wat heeft dit met Schiphol te maken?quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
Blijkt alleen restaurant dicht te zijn gegaan om 22.00 vanwege gebrek aan personeel![]()
Tering wat een puinhoop
Had je daar een incognito afspraak met wat accountants om faal informatie uit te wisselen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
Tering wat een puinhoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |