abonnement Unibet Coolblue
pi_205548683
Amerikaanse basketbalster Griner in Rusland veroordeeld tot negen jaar cel.

Amerikaanse basketbalster Griner in Rusland veroordeeld tot negen jaar cel
De Amerikaanse topbasketbalster Brittney Griner (31) is in Rusland veroordeeld tot negen jaar cel voor drugssmokkel. Ze werd in februari opgepakt op het vliegveld van Moskou, omdat ze cannabisolie bij zich had in vullingen voor een e-sigaret.

De straf valt een half jaar lager uit dan de 9,5 jaar die de Russische aanklager had geëist.

Brittney Griner werd geboeid naar een kooi in de rechtszaal geleid. Tijdens de zitting zei de aanklager dat ze de cannabisolie bewust had meegenomen.

Maar Griner spreekt tegen dat ze bewust de wet heeft overtreden. Ze gebruikt de olie in de Verenigde Staten om medicinale redenen en spreekt van een vergissing. "Het was een fout van mij, maar ik heb deze misdaad niet gepland", zei ze geëmotioneerd voor de rechtbank. "Ik heb nooit iemand kwaad willen doen of de wet willen overtreden. Ik hoop niet dat u mijn leven hier beëindigt met een veroordeling."

Minimale hoeveelheid cannabis
In de rechtbank bood Griner haar excuses aan aan haar teamgenoten, ouders, broers en zussen en partner. Haar advocaat had gepleit voor de mildste straf, "als de rechtbank het al nodig acht om Griner te straffen". Volgens de advocaat kon Griner niet weten hoe streng de wetgeving in Rusland is. Griner bekende na haar aanhouding schuld, in de hoop op clementie van de rechtbank.

Ook vanwege de minimale hoeveelheid cannabis die Griner bij zich droeg, minder dan 1 gram, en haar betekenis voor de sport hoopte haar juridische team op een lage straf.

Twee keer goud
De basketbalster vloog in februari naar Moskou omdat ze buiten het Amerikaanse basketbalseizoen zou gaan spelen voor het Russische team UMMC Jekaterinenburg. Griner is een van de beste basketbalsters ter wereld. Ze won twee keer goud op de Olympische Spelen en is ook in de WNBA een belangrijke speler voor Phoenix Mercury.

Als Griner wordt veroordeeld, is er een kans dat ze onderdeel wordt van een gevangenenruil tussen de Verenigde Staten en Rusland. Vorige week werd bekend dat de Amerikaanse regering hoopt Griner en ex-marinier Paul Whelan, een andere Amerikaan die vastzit in Rusland, te kunnen ruilen voor wapenhandelaar Viktor Bout, die vastzit in de VS.

De basketbalster zei zelf te hopen dat alle politiek rond de zaak "ver buiten de rechtbank" blijft. "Iedereen heeft het over politiek, maar ik hoop dat dat geen rol speelt in deze zaak."

https://nos.nl/artikel/24(...)d-tot-negen-jaar-cel



Rullevante filmpje op TMZ.
https://www.tmz.com/2022/(...)es-in-russian-court/

Terechte celstraf.

Inb4 gevangenenruil dankzij Joe Biden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_205548689
Is dit revanche van Putin voor die oligarchen die zijn aangepakt?
pi_205548702
Het is natuurlijk een absurd hoge straf waar zeker ook een politiek kantje aan zit. Maar ik vind je wel echt heel dom als je niet even checkt of cannabisolie is toegestaan in het land waar je heen reist.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_205548706


4D chess master die Biden _O_.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205548716
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Is dit revanche van Putin voor die oligarchen die zijn aangepakt?
Nee, of toch ja.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 4 augustus 2022 @ 17:51:06 #6
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_205548718
9,5 jaar voor 1 gram cannabis _O- _O- _O-

Man, man, man wat een ongelofelijk kutland is het toch ook :')
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_205548719
quote:
6s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

4D chess master die Biden _O_.
En ze is een Amerika hater.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_205548723
Niet ff rijksoverheid.nl checken :') En ja, boeit me niet dat ze Amerikaans is.
pi_205548741
quote:
4s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:51 schreef aloa het volgende:
9,5 jaar voor 1 gram cannabis _O- _O- _O-

Man, man, man wat een ongelofelijk kutland is het toch ook :')
De strafmaat is dom, maar om t mee te nemen is imo nog dommer
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  donderdag 4 augustus 2022 @ 17:54:15 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205548745
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:51 schreef superniger het volgende:

[..]
En ze is een Amerika hater.
Wie had dit aan zien komen :o
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Official ESF Kreviewer donderdag 4 augustus 2022 @ 17:54:22 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205548746
quote:
4s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:51 schreef aloa het volgende:
9,5 jaar voor 1 gram cannabis _O- _O- _O-

Man, man, man wat een ongelofelijk kutland is het toch ook :')
Drugs meenemen als je in deze tijden van usa naar Rusland vliegt. Dan smeek je ook wel om een veroordeling.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 17:54:22 #12
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_205548747
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:53 schreef marsan het volgende:

[..]
De strafmaat is dom, maar om t mee te nemen is imo nog dommer
Niet slim idd. Maar om dan 9,5 jaar te geven :')
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  donderdag 4 augustus 2022 @ 17:58:55 #13
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205548772
quote:
4s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:54 schreef aloa het volgende:

[..]
Niet slim idd. Maar om dan 9,5 jaar te geven :')
Ik vind het nog vrij mild. In de UAE had ze doodstraf ofzo gekregen :X .
  donderdag 4 augustus 2022 @ 17:59:54 #14
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_205548780
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:58 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ik vind het nog vrij mild. In de UAE had ze doodstraf ofzo gekregen :X .
Wat hebben we het toch goed in Nederland :P
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_205548783
quote:
4s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:51 schreef aloa het volgende:
9,5 jaar voor 1 gram cannabis _O- _O- _O-

Man, man, man wat een ongelofelijk kutland is het toch ook :')
Wat krijg je in andere landen?
pi_205548792
Kans is groot dat ze geruild wordt voor Viktor Bout, de wapenhandelaar . Die heeft in de VS 25 jaar gekregen.

Een faire ruil, de rechter die Bout veroordeelde zei zelf dat Bout de feiten niet gepleegd zou hebben zonder de sting operatie van de DEA (of welk agency het ook was).
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_205548817
quote:
4s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:54 schreef aloa het volgende:

[..]
Niet slim idd. Maar om dan 9,5 jaar te geven :')
Je weet waar je heengaat. Ff kijken hoe of is dan geen overbodige luxe.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  donderdag 4 augustus 2022 @ 18:10:18 #18
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_205548874
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 18:00 schreef Nober het volgende:

[..]
Wat krijg je in andere landen?
Geen idee eigenlijk.
Ik ken wel een die in Engeland vrij lang heeft vastgezeten...maar zeker geen 9 jaar.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  donderdag 4 augustus 2022 @ 18:10:40 #19
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_205548878
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 18:04 schreef marsan het volgende:

[..]
Je weet waar je heengaat. Ff kijken hoe of is dan geen overbodige luxe.
Echt slim is het niet idd.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  donderdag 4 augustus 2022 @ 18:13:55 #20
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_205548900
Ah nu is de VS niet meer zo'n ''Kutland'' volgens 'mevrouw' ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_205548922
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:46 schreef superniger het volgende:
Amerikaanse basketbalster Griner in Rusland veroordeeld tot negen jaar cel.

Amerikaanse basketbalster Griner in Rusland veroordeeld tot negen jaar cel
De Amerikaanse topbasketbalster Brittney Griner (31) is in Rusland veroordeeld tot negen jaar cel voor drugssmokkel. Ze werd in februari opgepakt op het vliegveld van Moskou, omdat ze cannabisolie bij zich had in vullingen voor een e-sigaret.

De straf valt een half jaar lager uit dan de 9,5 jaar die de Russische aanklager had geëist.

Brittney Griner werd geboeid naar een kooi in de rechtszaal geleid. Tijdens de zitting zei de aanklager dat ze de cannabisolie bewust had meegenomen.

Maar Griner spreekt tegen dat ze bewust de wet heeft overtreden. Ze gebruikt de olie in de Verenigde Staten om medicinale redenen en spreekt van een vergissing. "Het was een fout van mij, maar ik heb deze misdaad niet gepland", zei ze geëmotioneerd voor de rechtbank. "Ik heb nooit iemand kwaad willen doen of de wet willen overtreden. Ik hoop niet dat u mijn leven hier beëindigt met een veroordeling."

Minimale hoeveelheid cannabis
In de rechtbank bood Griner haar excuses aan aan haar teamgenoten, ouders, broers en zussen en partner. Haar advocaat had gepleit voor de mildste straf, "als de rechtbank het al nodig acht om Griner te straffen". Volgens de advocaat kon Griner niet weten hoe streng de wetgeving in Rusland is. Griner bekende na haar aanhouding schuld, in de hoop op clementie van de rechtbank.

Ook vanwege de minimale hoeveelheid cannabis die Griner bij zich droeg, minder dan 1 gram, en haar betekenis voor de sport hoopte haar juridische team op een lage straf.

Twee keer goud
De basketbalster vloog in februari naar Moskou omdat ze buiten het Amerikaanse basketbalseizoen zou gaan spelen voor het Russische team UMMC Jekaterinenburg. Griner is een van de beste basketbalsters ter wereld. Ze won twee keer goud op de Olympische Spelen en is ook in de WNBA een belangrijke speler voor Phoenix Mercury.

Als Griner wordt veroordeeld, is er een kans dat ze onderdeel wordt van een gevangenenruil tussen de Verenigde Staten en Rusland. Vorige week werd bekend dat de Amerikaanse regering hoopt Griner en ex-marinier Paul Whelan, een andere Amerikaan die vastzit in Rusland, te kunnen ruilen voor wapenhandelaar Viktor Bout, die vastzit in de VS.

De basketbalster zei zelf te hopen dat alle politiek rond de zaak "ver buiten de rechtbank" blijft. "Iedereen heeft het over politiek, maar ik hoop dat dat geen rol speelt in deze zaak."

https://nos.nl/artikel/24(...)d-tot-negen-jaar-cel

[ afbeelding ]

Rullevante filmpje op TMZ.
https://www.tmz.com/2022/(...)es-in-russian-court/

Terechte celstraf.

Inb4 gevangenenruil dankzij Joe Biden.
Aanpakken die cannabis kartels!
  donderdag 4 augustus 2022 @ 18:21:18 #22
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_205548961
TT: Amerikaanse basketbalster in Rusland veroordeeld tot 9 jaar
OP:
Amerikaanse basketbalster Griner in Rusland veroordeeld tot negen jaar cel.

Amerikaanse basketbalster Griner in Rusland veroordeeld tot negen jaar cel
De Amerikaanse topbasketbalster Brittney Griner (31) is in Rusland veroordeeld tot negen jaar cel

Laat me raden, TS... Er is een Amerikaanse basketbalster. Genaamd Griner.. die zich onverhoopt in Rusland heeft laten veroordelen tot negen jaar cel?

Ik wil het even zeker weten.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_205550918
Eens met TomiGODIN

twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 4 augustus 2022 @ 21:03:56 #24
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205551123
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 18:01 schreef crystal_meth het volgende:
Kans is groot dat ze geruild wordt voor Viktor Bout, de wapenhandelaar . Die heeft in de VS 25 jaar gekregen.

Een faire ruil, de rechter die Bout veroordeelde zei zelf dat Bout de feiten niet gepleegd zou hebben zonder de sting operatie van de DEA (of welk agency het ook was).
:')
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 21:28:05 #25
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_205551447
quote:
Volgens de advocaat kon Griner niet weten hoe streng de wetgeving in Rusland is.
In Amerika hebben ze geen Google Translate?

Lijkt me toch vrij logisch om even op te zoeken hoe men in het buitenland naar je drugsgebruik/bezit kijkt. Zelfs in Amerika zijn er staten waar ze veroordeeld zou worden.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_205551628
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:51 schreef Sfancta het volgende:
Niet ff rijksoverheid.nl checken :') En ja, boeit me niet dat ze Amerikaans is.
Dat deed ze juist wel.Site gaf aan dat het mocht.
pi_205551749
Cannabisolie ook echt. Fucking harddrugs.
pi_205552369
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 21:28 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
In Amerika hebben ze geen Google Translate?

Lijkt me toch vrij logisch om even op te zoeken hoe men in het buitenland naar je drugsgebruik/bezit kijkt. Zelfs in Amerika zijn er staten waar ze veroordeeld zou worden.
Dat vond ik ook de meest domme uitspraak voor een advocaat nog wel :')

Tuurlijk kon je het wel weten je was alleen te lui om het op te zoeken
No bitch to me
pi_205552868
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:46 schreef superniger het volgende:
Viktor Bout
Dat zou wel een ruil zijn voor Rusland :o

In dit soort omstandigheden zijn ervaren sanctionbusters wel handig om te hebben, al zal dat na 13 jaar wel wat roestig zijn.

quote:
9s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Ah nu is de VS niet meer zo'n ''Kutland'' volgens 'mevrouw' ?
Als ze principes zou hebben dan zou ze die ruil weigeren

Je weet, voor het groter goed :P
pi_205553420
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het is natuurlijk een absurd hoge straf waar zeker ook een politiek kantje aan zit. Maar ik vind je wel echt heel dom als je niet even checkt of cannabisolie is toegestaan in het land waar je heen reist.
Het is ook gewoon haar eigen schuld, drugs zijn ze gewoon fel op daar, punt. Al wekenlang worden er allerlei celebrities en bekende atleten ingezet op social media om een lans te breken voor haar, terwijl de average john doe gewoon massaal roept dat ze haar straf maar moet ondergaan. Het betreft hier een Amerikaanse met een uitgesproken anti Amerika mening en knielt tijdens het volkslied bij wijze van protest, geen enkele Amerikaan die daar ook maar een traan om zal laten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205553422
quote:
4s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:51 schreef aloa het volgende:
9,5 jaar voor 1 gram cannabis _O- _O- _O-

Man, man, man wat een ongelofelijk kutland is het toch ook :')
If you can't do the time, don't do the crime. In Thailand zou ze opgehangen zijn. Daar kunnen we allemaal wel wat van vinden, maar het is wel hun land, hun regels.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205553447
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 20:48 schreef superniger het volgende:
Eens met TomiGODIN

[ twitter ]
Amerikanen... Wonen in het land met de meeste gevangenen per capita, en denken dat ze het "land of the free" zijn.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_205553478
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 02:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Amerikanen... Wonen in het land met de meeste gevangenen per capita, en denken dat ze het "land of the free" zijn.
Alleen als je geld hebt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 07:19:03 #34
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205553599
quote:
De basketbalster zei zelf te hopen dat alle politiek rond de zaak "ver buiten de rechtbank" blijft. "Iedereen heeft het over politiek, maar ik hoop dat dat geen rol speelt in deze zaak."
Dan ken je die Russen niet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205553602
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 01:36 schreef Hathor het volgende:

[..]
If you can't do the time, don't do the crime. In Thailand zou ze opgehangen zijn. Daar kunnen we allemaal wel wat van vinden, maar het is wel hun land, hun regels.
Nou, zelfs in Thailand is wiet legaal tegenwoordig. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 07:30:40 #36
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205553616
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 07:19 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Dan ken je die Russen niet.
Ja klopt. Amerikanen doen dit totaaaal niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 07:31:23 #37
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205553617
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 07:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nou, zelfs in Thailand is wiet legaal tegenwoordig. :D
Het is iets gecompliceerder;

quote:
Thaise overheid deelt gratis wietplanten uit, maar jointje op straat nog verboden
De regering van Thailand is begonnen met het weggeven van een miljoen gratis wietplanten. Dit plan is onderdeel van een campagne om een grote cannabisindustrie op te zetten in het land.

De teelt van cannabis in Thailand is gisteren officieel gelegaliseerd. Dit betekent niet dat de Thai nu zomaar een jointje mogen opsteken. De nieuwe wetgeving beperkt de consumptie van cannabis tot medicatie of voedselproducten met een maximum van 0,2 procent THC, de werkzame stof in de drug.

Ander gebruik van wiet in het openbaar kan nog steeds leiden tot hoge boetes of celstraffen. Normale wiet bevat tussen de 5 en 35 procent THC.
https://nos.nl/artikel/24(...)-straat-nog-verboden

Of zou ik moeten zeggen; ronduit hypocriet?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205553879
Zeer sneu, je weet dat je naar een corrupt land gaat die zeer graag jou als Amerikaan er uit gaat pikken als ze iets kunnen vinden. Als je dan cannabisolie mee neemt stond je niet bepaald vooraan toen de hersenen werden uitgedeeld.
pi_205553943
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 08:37 schreef TegendraadseTelg het volgende:
Zeer sneu, je weet dat je naar een corrupt land gaat die zeer graag jou als Amerikaan er uit gaat pikken als ze iets kunnen vinden. Als je dan cannabisolie mee neemt stond je niet bepaald vooraan toen de hersenen werden uitgedeeld.
Gezien de geringe hoeveelheid, en het feit dat de capsules niet in iets verborgen zaten, lijkt het me best mogelijk dat ze die per ongeluk bij zich had.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_205554010
Kom laat ik eens met cannabis naar een corrupt land gaan dat de eerste oorlog sinds WO2 gaat beginnen in europa en waarbij je eigen land steun heeft toegezegd voor de andere partij!
Wat kan er fout gaan!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205554096
Viktor Bout, dat is inspiratie voor de Lord of War dude.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:20:44 #42
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205554212
Je bent natuurlijk niet helemaal lekker wanneer je een arms dealer gaat ruilen voor een WNBA speelster.
  Redactie Sport vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:21:46 #43
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205554218
Moet zij weten
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205555396
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 07:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nou, zelfs in Thailand is wiet legaal tegenwoordig. :D
Ok Filipijnen dan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205555411
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 09:20 schreef Twiitch het volgende:
Je bent natuurlijk niet helemaal lekker wanneer je een arms dealer gaat ruilen voor een WNBA speelster.
Rusland heeft twee keer voordeel in dat geval aangezien ze nogal anti-Amerikaans is.
pi_205555412
Verschrikkelijk voor deze vrouw. Ik hoop dat ze gauw toch vrij mag komen.
pi_205555610
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het is natuurlijk een absurd hoge straf waar zeker ook een politiek kantje aan zit. Maar ik vind je wel echt heel dom als je niet even checkt of cannabisolie is toegestaan in het land waar je heen reist.
Dit inderdaad ja, toch ik vind die disproportionele straffen rondom drugs idioot, het is niet dat ze een kilo coke in haar bagage verstopt had oid. En was ook nog aantoonbaar voor medicinaal gebruik.

Maar de menselijke maat is in Rusland ver te zoeken, en dat geldt voor wel meer landen op dat gebied.

Dat soort shitholes ga ik nieteens naartoe, er zou maar een onzichtbaar achtergebleven korreltje wiet op een kledingstuk of in naadje van mijn handtas achter gebleven zijn..
pi_205556159
Hoe gaat zeepjes rapen in een vrouwengevangenis in zijn werk? Ik vraag dit voor een vriendin.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206994290
twitter


en geruild tegen een wapenhandelaar... :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')