In de bijbaantijd was er een meid die zo wat extra's verdiende. Je mocht alleen in het gat/goever. In de poes mocht je niet want dat was alleen voor haar man.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:59 schreef knakworst3d het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen dames dit? Dan heb je toch geen eigenwaarde als je je in je reet laat nemen om vervolgens weer de vermoorde onschuld te spelen op kantoor of op school?
Niet normaal.
Klacht: wijven die zich in de reet laten nemen
Wou zeggen.... Toen ik laatst zijn ma anaal pakte kreeg ze gevoel voor me. Maar ik snap dat wel.quote:
TS heeft een anale obsessie, gister zijn andere kloon ook al dat hij in zijn reet geneukt wilde wordenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 07:49 schreef Nine. het volgende:
@:ts is gewoon jaloers dat niemand hem keihard in z'n poepert neemt
Moest dat geen 5 eurocent zijn?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:27 schreef schommelstoel het volgende:
TS heeft zichzelf anaal laten nemen achter het station, voor 5 euro.
En nu schaamt hij zich.
Grappig deed dit weekend hetzelfde bij haarquote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:49 schreef HulkHeld het volgende:
Is helemaal niet klachtwaardig hoor.. van het weekend was ik mijn vriendin aan het beffen en op het moment dat ze bijna kwam even een vingertje naar binnen, schijnt heel intens te zijn.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:34 schreef VarkensHart het volgende:
Grappig deed dit weekend hetzelfde bij haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |