quote:Nou.. daar heb ik een theorie over:
Op donderdag 6 februari 2003 21:39 schreef Vava het volgende:
hmmm...... waarom zou jij nu nog in een normaal dagritme komen
volgende week vlieg je een paar uur en zit je in een heel andere tijdzone, ben je meteen weer uit je dagritme.
of je moet je ver weg aan de Nederlandse tijden gaan houden maar dat lijkt me toch niet.
quote:Je komt toch wel redelijk versleten aan, met andere woorden, je valt meteen in slaap zodra je in je bed gaat liggen.
Op donderdag 6 februari 2003 21:44 schreef Wozzy het volgende:[..]
Nou.. daar heb ik een theorie over:
Die nacht voor m'n vertrek slaap ik slecht. Ik moet om 4 uur 's morgens van huis en ik kom daar om 23 uur lokale tijd aan. Dat betekend volgens mij dat ik redelijk versleten ben, dus ik ga dan meteen naar bed. De volgende morgen om een uur of 9 ben ik weer zo fris als een hoentje
quote:Of niet.. =)
Op donderdag 6 februari 2003 21:44 schreef Wozzy het volgende:[..]
De volgende morgen om een uur of 9 ben ik weer zo fris als een hoentje
quote:Handig hoor, zo'n klein pakketje met een slaapzak er in. Heb ik ook, niet van Nomad maar van de V&D. Scheelde veel in prijs maar niet in kwalitiet. Die van mij weegt nog geen kilo!
Op donderdag 6 februari 2003 21:39 schreef Jaap_ het volgende:
Is het toevallig zo'n Nomad ofzo? Op vakantie hadden een vriend en ik zulke gigantische tassen met de slaapzakken erin, komt z'n vriendin met een ding dat nauwelijks groter is dan een toilettas aanzetten, met een Nomad-slaapzak erin
quote:Nope een Red Dear slaapzak voor temperaturen tot -6 en ook nog aangenaam bij normale temperaturen (15-20 graden). Idd niet veel groter dan een toilettas op z'n kleinst samen gepakt. Maar het is beter om hem wat ruimer te houden. Dan blijft de isolatie beter op z'n plek zitten.
Op donderdag 6 februari 2003 21:39 schreef Jaap_ het volgende:
Is het toevallig zo'n Nomad ofzo? Op vakantie hadden een vriend en ik zulke gigantische tassen met de slaapzakken erin, komt z'n vriendin met een ding dat nauwelijks groter is dan een toilettas aanzetten, met een Nomad-slaapzak erin
Jah, ik weet het.. in de bergen is het kouder, maar daar kan je -20 slaapzakken huren. Die zijn een beetje erg groot en om nou de rest van m'n vakantie met zo'n ding te sjouwen.
quote:Mwah, valt mee.. Gran Canaria (1 uur tijdverschil) is het verste waar ik ben geweest.
Op donderdag 6 februari 2003 21:47 schreef Jaap_ het volgende:
Of niet.. =)
Heb je ervaring met reizen? Het viel mij behoorlijk tegen, toen ik terug kwam uit de VS heb ik een recordtijd van 26 uur achter elkaar slapen gevestigd(ik zeg lekker niet dat ik toen 8 was
)
quote:Je slaapzak niet oprollen maar gewoon in het hoesje proppen, is ook beter voor de isolatie
Op donderdag 6 februari 2003 21:52 schreef Wozzy het volgende:[..]
Nope een Red Dear slaapzak voor temperaturen tot -6 en ook nog aangenaam bij normale temperaturen (15-20 graden). Idd niet veel groter dan een toilettas op z'n kleinst samen gepakt. Maar het is beter om hem wat ruimer te houden. Dan blijft de isolatie beter op z'n plek zitten.
Jah, ik weet het.. in de bergen is het kouder, maar daar kan je -20 slaapzakken huren. Die zijn een beetje erg groot en om nou de rest van m'n vakantie met zo'n ding te sjouwen.
quote:Klopt, dat staat ook in het instructie boekje
Op donderdag 6 februari 2003 21:59 schreef Vava het volgende:
Je slaapzak niet oprollen maar gewoon in het hoesje proppen, is ook beter voor de isolatie
en ja, slaapzakken oprollen is 'n irritant karwei
quote:Goedzo, ik prop hem ook altijd in het hoesje. Mijn slaapzak ligt nu op mijn bed, ik heb het wel eens koud 's nachts.
Op donderdag 6 februari 2003 22:01 schreef Wozzy het volgende:[..]
Klopt, dat staat ook in het instructie boekje
quote:Proppen, daar wordt ie echt veel kleiner van
Op donderdag 6 februari 2003 22:02 schreef Jaap_ het volgende:
Ik krijg hem als ik hem strak oprol al nauwelijks in zooo'n *groot gebaar met handen maakt* tas
quote:Dan heb je zo'n standaard slaapzak, die gaan idd moelijk in de tas.
Op donderdag 6 februari 2003 22:02 schreef Jaap_ het volgende:
Ik krijg hem als ik hem strak oprol al nauwelijks in zooo'n *groot gebaar met handen maakt* tas
quote:Hoi
Op donderdag 6 februari 2003 22:04 schreef MahRain het volgende:
* MahRain is weer terugen ja, slaapzakken oprollen is 'n irritant karwei
quote:wb! lekker ge-outworked
Op donderdag 6 februari 2003 22:04 schreef MahRain het volgende:
* MahRain is weer terugen ja, slaapzakken oprollen is 'n irritant karwei
quote:Wow, da's lang geleden! Was 1997 als ik het goed heb?
Op donderdag 6 februari 2003 22:09 schreef Wozzy het volgende:
D B S - Breakfast @ Tiffany's
quote:Geen idee uit welk jaar die is, maar het blijft okay
Op donderdag 6 februari 2003 22:12 schreef Vava het volgende:
Wow, da's lang geleden! Was 1997 als ik het goed heb?
Ga hem gelijk luisteren
quote:Lachen! Hoe krijg je het voor elkaar, daar moet je echt Wozzy voor heten hoor
Op donderdag 6 februari 2003 22:11 schreef Wozzy het volgende:
Heej.. ik ga vandaag m'n 2000e post in precies 2 jaar halenbeter kan het toch niet
Je hebt nog lang niet zoveel post als ik
quote:Blijft zeker okay!
Op donderdag 6 februari 2003 22:13 schreef Wozzy het volgende:[..]
Geen idee uit welk jaar die is, maar het blijft okay
Het is trouwens 1996, ik had toen een nichtje uit Australie op bezoek, toen was dat liedje heel vaak.
quote:Jah, idontknow hoe ik dat doe. Ik ben gewoon de beste
Op donderdag 6 februari 2003 22:13 schreef Vava het volgende:
Lachen! Hoe krijg je het voor elkaar, daar moet je echt Wozzy voor heten hoorJe hebt nog lang niet zoveel post als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |