quote:Nadat weekblad Privé woensdag wist te onthullen dat Nick en Simon beiden aandacht willen besteden aan hun solocarrières, bevestigt nu het management van de Volendamse zangers het nieuws aan het ANP.
Privé schrijft dat het gerucht in Volendam de ronde doet dat de chemie tussen de twee zangers na achttien jaar niet meer zou zijn als voorheen en dat zij ’beiden de behoefte hebben om te ontdekken wat de showbizz hen als soloartiest nog meer te bieden heeft’.
Als ze allebei solo gaan, hoor je ze twee keer zoveel op de radioquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:47 schreef Speedfight het volgende:
Als ze allebei solo gaan, hoor je ze twee keer zoveel op de radio
Hahahha boner killer jijquote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:47 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Als ze allebei solo gaan, hoor je ze twee keer zoveel op de radio
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:58 schreef Homijn het volgende:
Ik was eerst blij verrast toen ik hoorde over de breuk. Maar toen ging ik nadenken. En nu zijn de mogelijke consequenties me duidelijk: als ze allebei solo gaan, krijgen we eigenlijk een dubbele portie muziek van deze gladjakkers.![]()
quote:
BREAK: Zojuist kwam bij onze Shownieuws redactie het bericht binnen dat Nick en Simon niet definitief als duo stoppen, maar na een sabatical van een jaar verder gaan als Nicole en Simone. Zodra er meer bekend is over dit heuglijke gegeven zullen we jullie, lieve kijkers, natuurlijk van een update voorzien.
Hot Fuzzquote:
Ik heb net de breuk tussen Mattie en Wietze verwerkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:34 schreef Speedfight het volgende:
Als zelfs Nick & Simon op elkaar uitgekeken raken, wat is de hoop dan nog voor alle andere stelletjes?![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:28 schreef schommelstoel het volgende:
Nadat weekblad Privé...
Hier stopte in met lezen.
Dat was me ook een partijtje heftig jaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb net de breuk tussen Mattie en Wietze verwerkt.
Bassie en Adriaan komen ook elke keer weer tot elkaar. Er is nog hoop.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:34 schreef Speedfight het volgende:
Als zelfs Nick & Simon op elkaar uitgekeken raken, wat is de hoop dan nog voor alle andere stelletjes?![]()
![]()
Nou, Freek noikt voor het huwelijk al buiten de deur, dus dat wordt binnenkort ook een dubbele dosis.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:58 schreef Homijn het volgende:
Ik hoop van harte dat Suzan en Freek bij elkaar blijven.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 08:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Simon schijnt een enorme gluiperd te zijn.
Zo staat die Kees ook op hun kleedkamerdeur te kloppen.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:39 schreef LordofLeaves het volgende:
Zo staat die Kees ook op hun kleedkamerdeur te kloppen.
Wat een mongool ook.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:41 schreef DerekB het volgende:
[..]
Nou, Freek noikt voor het huwelijk al buiten de deur, dus dat wordt binnenkort ook een dubbele dosis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |