quote:
Op donderdag 6 februari 2003 01:51 schreef MeAndMyself het volgende:
omdat dit topic niet helemaal over de nieuwe film Gangs of New York ging maar ff deze.
PS: Lortnoc 2.23
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 02:05 schreef CloudBox het volgende:[..]
PS: Lortnoc 2.23
ontopic weer
quote:tieft godverdomme op met die offtopic reacties
Op donderdag 6 februari 2003 02:22 schreef I.R.Fox het volgende:
Gelly, 2:34.
quote:Geheel mee eens. Ik vond 't verhaal bepaald niet sterk, maar de film was gewoon een lust voor 't oog!
Op donderdag 6 februari 2003 01:51 schreef MeAndMyself het volgende:
omdat dit topic niet helemaal over de nieuwe film Gangs of New York ging maar ff deze. Ik heb hem zondag gezien en vind het echt een strakke film. Mooi gefilmd, soms erg grof(bloedig) maar ZEKER niet slecht. DiCaprio, persoonlijk nou ''niet bepaald'' een van mijn lievelingsacteurs speelt verbazingwekkend goed. Ook Cameron Diaz opzich maar voor haar rol is, vind ik, niet echt acteertalent nodig, aangezien het niet echt moeiljike stukken zijn die ze moest spelen. Prima film en zeker niet langdradig. Normaal bij een lange film(3 uur duude deze) kijk je als het saai is ff op je klokje/telefoon/whatever om te kijken hoe lang de film al speelt/hoe lang ie nog duurt maar ik heb dit geen moment gehad. Leuke film, als ik hem een cijfer moest geven: 9. En dat is erg hoog voor mij aangezien ik vrij critisch ben over het algemeen qua films...
quote:Plaats je reactie dan in het juiste topic.
Op donderdag 6 februari 2003 02:30 schreef MeAndMyself het volgende:
tieft godverdomme op met die offtopic reacties
Ik heb de film ook gezien en eerlijk gezegd vond ik het een beetje tegenvallen! Ik had de trailer gezien in de bios en was meteen enthousiast; zag er spectaculair uit en vooral dat daniel day lewis 1 van de hoofdrollen had trok me aan. Heel erge mooie sets en sfeer maar ik vond het verhaal halverwege nogal inkakken en ook het einde viel zwaaaaaar tegen; SPOILER-ALERT gaat die dood aan een stukje shrapnel sjees wat flauw! Voor de rest erg goed acteurt maar op zich niet verbijsterend goed en ook de muziek vond ik niet opvallen...had beter gekund imho
Dubbel. Op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |