abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8305640
omdat dit topic niet helemaal over de nieuwe film Gangs of New York ging maar ff deze. Ik heb hem zondag gezien en vind het echt een strakke film. Mooi gefilmd, soms erg grof(bloedig) maar ZEKER niet slecht. DiCaprio, persoonlijk nou ''niet bepaald'' een van mijn lievelingsacteurs speelt verbazingwekkend goed. Ook Cameron Diaz opzich maar voor haar rol is, vind ik, niet echt acteertalent nodig, aangezien het niet echt moeiljike stukken zijn die ze moest spelen. Prima film en zeker niet langdradig. Normaal bij een lange film(3 uur duude deze) kijk je als het saai is ff op je klokje/telefoon/whatever om te kijken hoe lang de film al speelt/hoe lang ie nog duurt maar ik heb dit geen moment gehad. Leuke film, als ik hem een cijfer moest geven: 9. En dat is erg hoog voor mij aangezien ik vrij critisch ben over het algemeen qua films...
| Foto's |
pi_8305797
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 01:51 schreef MeAndMyself het volgende:
omdat dit topic niet helemaal over de nieuwe film Gangs of New York ging maar ff deze.

PS: Lortnoc 2.23

pi_8305842
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 02:05 schreef CloudBox het volgende:

[..]

PS: Lortnoc 2.23

ontopic weer

| Foto's |
  donderdag 6 februari 2003 @ 02:22:21 #4
40680 I.R.Fox
Toeval is logisch.
pi_8305925
Gelly, 2:34.
"Originaliteit wordt verheven als een ware kunst; echter de onderschatte ware kunst is die van de imitatie." [i]Harry Mulisch[/i]
pi_8306007
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 02:22 schreef I.R.Fox het volgende:
Gelly, 2:34.
tieft godverdomme op met die offtopic reacties
| Foto's |
pi_8306133
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 01:51 schreef MeAndMyself het volgende:
omdat dit topic niet helemaal over de nieuwe film Gangs of New York ging maar ff deze. Ik heb hem zondag gezien en vind het echt een strakke film. Mooi gefilmd, soms erg grof(bloedig) maar ZEKER niet slecht. DiCaprio, persoonlijk nou ''niet bepaald'' een van mijn lievelingsacteurs speelt verbazingwekkend goed. Ook Cameron Diaz opzich maar voor haar rol is, vind ik, niet echt acteertalent nodig, aangezien het niet echt moeiljike stukken zijn die ze moest spelen. Prima film en zeker niet langdradig. Normaal bij een lange film(3 uur duude deze) kijk je als het saai is ff op je klokje/telefoon/whatever om te kijken hoe lang de film al speelt/hoe lang ie nog duurt maar ik heb dit geen moment gehad. Leuke film, als ik hem een cijfer moest geven: 9. En dat is erg hoog voor mij aangezien ik vrij critisch ben over het algemeen qua films...
Geheel mee eens. Ik vond 't verhaal bepaald niet sterk, maar de film was gewoon een lust voor 't oog!
Ben je ook een ex van mij? Klaag dan HIER
  donderdag 6 februari 2003 @ 09:15:21 #7
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_8307049
Ik verwacht dat dit topic geen lang leven beschoren is...
pi_8307081
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 02:30 schreef MeAndMyself het volgende:
tieft godverdomme op met die offtopic reacties
Plaats je reactie dan in het juiste topic.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8307111
Opzouten met dat gelul over de waarde ban dit topic stelletje zeikerds!

Ik heb de film ook gezien en eerlijk gezegd vond ik het een beetje tegenvallen! Ik had de trailer gezien in de bios en was meteen enthousiast; zag er spectaculair uit en vooral dat daniel day lewis 1 van de hoofdrollen had trok me aan. Heel erge mooie sets en sfeer maar ik vond het verhaal halverwege nogal inkakken en ook het einde viel zwaaaaaar tegen; SPOILER-ALERT gaat die dood aan een stukje shrapnel sjees wat flauw! Voor de rest erg goed acteurt maar op zich niet verbijsterend goed en ook de muziek vond ik niet opvallen...had beter gekund imho

fluff for life
  Moderator donderdag 6 februari 2003 @ 10:11:27 #10
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_8307760
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')