abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:16:58 #276
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205626799
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 00:09 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Het zijn niet alleen chips hoor :)
Chips?

pi_205626814
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 21:13 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Opzich denk ik dat het wel goed is voor het westen dan China zichzelf een zerocovid policy opdringt.... Maar ik hoop voor die Chinezen toch een keer dat ze de moed en genoeg mensen kunnen verzamelen om die covid dictatuur omver te werpen.

Onmenselijk om mensen zo lang, zo streng en zo frequent op te sluiten :')
In het najaar is het congres waar Xi herkozen moet worden. Tot die tijd zullen ze geen enkel risico nemen. Misschien daarna.

Maar dit beleid kost China ook enorm veel geld, zelfs Sinologen snappen niet waarom hier aan vastgehouden wordt.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 17:14:58 #278
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205628180
twitter
Ik ben inmiddels overleden
pi_205629761
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220813_92020189

quote:
Eerste Kamer wil het laatste woord hebben over corona

Een meerderheid van de Eerste Kamer eist zeggenschap over het invoeren en weer stopzetten van coronamaatregelen.

In een brief aan minister Ernst Kuipers van Volksgezondheid dringt de voltallige oppositie in de Kamer, minus de SGP, erop aan dat deze bevoegdheid onderdeel moet worden van de nieuwe, permanente coronawet die het kabinet voorbereidt.

De brief, die in handen is van Trouw, is ondertekend door tien fracties van links tot rechts die samen 41 van de 75 zetels in de Eerste Kamer in handen hebben. In de brief staat dat dit brede blok het voorstel voor een structurele coronawet zal beoordelen op basis van de vraag of de zeggenschap van de senaat straks ‘voldoende’ is geregeld. De Eerste Kamer heeft een beslissende stem over de invoering van de nieuwe coronawet.
Of we doen het gewoon helemaal niet, zo'n permanente coronawet...
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:00:22 #280
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205630686
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 20:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220813_92020189
[..]
Of we doen het gewoon helemaal niet, zo'n permanente coronawet...
Nog steeds al die ophef over 1 specifiek virus dat intussen is verworden tot een griep/verkoudheid...
pi_205633049
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Nog steeds al die ophef over 1 specifiek virus dat intussen is verworden tot een griep/verkoudheid...
Covid kan imo ook van de lijst met A-ziektes af. Als het in de herfst meevalt dan kunnen we denk ik wel de conclusie trekken dat de pandemie voorbij is, en dan hoeven er ook niet constant meer maatregelen boven de markt te hangen.
  zondag 14 augustus 2022 @ 09:19:25 #282
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205633301
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 08:28 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Covid kan imo ook van de lijst met A-ziektes af. Als het in de herfst meevalt dan kunnen we denk ik wel de conclusie trekken dat de pandemie voorbij is, en dan hoeven er ook niet constant meer maatregelen boven de markt te hangen.
De pandemie is al lang en breed over. Niet officieel ongetwijfeld volgens de wereldgezondheidsorganisatie, maar gelet op de overvolle vliegvelden de afgelopen maanden heb ik niet de indruk dat de wereld zich per definitie nog heel druk maakt om corona.
pi_205633577
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:19 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De pandemie is al lang en breed over. Niet officieel ongetwijfeld volgens de wereldgezondheidsorganisatie, maar gelet op de overvolle vliegvelden de afgelopen maanden heb ik niet de indruk dat de wereld zich per definitie nog heel druk maakt om corona.
Ik wilde als reactie een briesende tweet van Ginny Mooy plaatsen maar ik zie dat ze al een tijdje is gestopt met twitteren. Wat een rust :P

Om naar het account van Syreetha te gaan dat kan ik op zondagochtend met deze temperaturen even niet opbrengen :') dus je hebt gelijk :')
pi_205633819
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 20:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220813_92020189
[..]
Of we doen het gewoon helemaal niet, zo'n permanente coronawet...
De eerste kamer, een totaal nutteloos orgaan.
Die volgen toch gewoon wat de fracties in de 2e kamer afspreken.

Of gaan ze weer een moeilijk debat doen over de avondklok voor de vorm.
  zondag 14 augustus 2022 @ 11:28:28 #285
338319 ZarB
Piña colada
pi_205634135
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Nog steeds al die ophef over 1 specifiek virus dat intussen is verworden tot een griep/verkoudheid...
Dat biedt mooi zogenaamde afleiding van 's lands echte shitzooi waar ze zich mee bezig zouden moeten houden. Doen veel falende managers ook. Druk druk met allerlei futiliteiten zodat ze geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen voor de dingen die echt moeten gebeuren. "Ben super druk met de werkgroep over roze of groene kartonnen bekers dus ik heb écht geen tijd om het instortende team en de tegenvallende resultaten onderhanden te nemen hoor".
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_205634941
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 11:28 schreef ZarB het volgende:

[..]
Dat biedt mooi zogenaamde afleiding van 's lands echte shitzooi waar ze zich mee bezig zouden moeten houden. Doen veel falende managers ook. Druk druk met allerlei futiliteiten zodat ze geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen voor de dingen die echt moeten gebeuren. "Ben super druk met de werkgroep over roze of groene kartonnen bekers dus ik heb écht geen tijd om het instortende team en de tegenvallende resultaten onderhanden te nemen hoor".
Het voordeel is dat we dit incompetente zooitje gewoon kunnen wegstemmen, maar getuige de peilingen kiezen we gewoon weer dezelfde partijen. Dus kennelijk is een meerderheid toch voorstander van dit beleid.
pi_205635504
Amerikanen die zijn blootgesteld aan het virus, ongeacht de vaccinatiestatus, hoeven niet langer thuis te blijven als ze zijn blootgesteld, volgens de nieuwste richtlijnen van het CDC.
pi_205636387
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 13:06 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het voordeel is dat we dit incompetente zooitje gewoon kunnen wegstemmen, maar getuige de peilingen kiezen we gewoon weer dezelfde partijen. Dus kennelijk is een meerderheid toch voorstander van dit beleid.
Sja, er zijn zoveel mensen die VVD stemmen omdat "ze dat altijd al doen"
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_205641352
In China kan iedereen sinds 2020 allss en draaien de economie en zorg als een tierlier. En wij maar prutsen met onze alleingang en framende OMT'ers die ons allemaal kapotmaken. Heerlijk BNW geworden, dat Joop. _O_

https://www.bnnvara.nl/jo(...)n-maar-zieker-worden
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_205641685
quote:
81s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:29 schreef nostra het volgende:
In China kan iedereen sinds 2020 allss en draaien de economie en zorg als een tierlier. En wij maar prutsen met onze alleingang en framende OMT'ers die ons allemaal kapotmaken. Heerlijk BNW geworden, dat Joop. _O_

https://www.bnnvara.nl/jo(...)n-maar-zieker-worden
En hier is 30% gehandicapt dankzij covid, hadden we maar Chinese lockdowns gehad :(
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 15 augustus 2022 @ 10:24:38 #291
408813 crew  trein2000
pi_205642650
twitter


Wat is deze dan? De ruttedoctrine in het coronakwadraat :')
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 10:31:03 #292
236264 crew  capricia
pi_205642715
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:24 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]

Wat is deze dan? De ruttedoctrine in het coronakwadraat :')
quote:
Volgens de woordvoerder van de gouverneur-generaal was de gang van zaken legaal en was het aan de regering zelf om al dan niet mede te delen of ministers er andere portefeuilles bij hadden gekregen.
:')

Lekker democratisch ook.. :{
Definitely not CIA
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 15 augustus 2022 @ 10:48:21 #293
408813 crew  trein2000
pi_205642901
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:31 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
:')

Lekker democratisch ook.. :{
Macht corrumpeert.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 15 augustus 2022 @ 10:52:30 #294
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205642926
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 15:19 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Sja, er zijn zoveel mensen die VVD stemmen omdat "ze dat altijd al doen"
Dit ja. Al ken ik ook mensen die geen VVD zouden stemmen als het enkel zou draaien om hun Corona standpunten, maar een partij is nog altijd meer dan enkel hun Corona visie.

En ik hoor ook veel: ‘ja, maar waar moet ik dan op stemmen?’. Ik heb zelf PVV gestemd vorige keer, maar daar zit toch wel een stigma op. Er is gewoon een gebrek aan goede alternatieven, dus dan maar op de standaard coalitie partijen stemmen; VVD, CDA, D66.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 20:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220813_92020189
[..]
Of we doen het gewoon helemaal niet, zo'n permanente coronawet...
Ik snap ook niet waarom dat geen optie is. Ze zijn het niet meer gewend om niks te doen. Tijd om naar Scandinavië te verhuizen, die zijn vanaf de start al wat losser.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_205642951
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Dit ja. Al ken ik ook mensen die geen VVD zouden stemmen als het enkel zou draaien om hun Corona standpunten, maar een partij is nog altijd meer dan enkel hun Corona visie.

En ik hoor ook veel: ‘ja, maar waar moet ik dan op stemmen?’. Ik heb zelf PVV gestemd vorige keer, maar daar zit toch wel een stigma op. Er is gewoon een gebrek aan goede alternatieven, dus dan maar op de standaard coalitie partijen stemmen; VVD, CDA, D66.
[..]
Ik snap ook niet waarom dat geen optie is. Ze zijn het niet meer gewend om niks te doen. Tijd om naar Scandinavië te verhuizen, die zijn vanaf de start al wat losser.
Scandinavië of Zweden?
Noorwegen bijvoorbeeld was niet bepaald losjes vergeleken met ons. Zweden vaak wel, maar niet over de hele linie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 15 augustus 2022 @ 11:03:53 #296
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205643041
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Scandinavië of Zweden?
Noorwegen bijvoorbeeld was niet bepaald losjes vergeleken met ons. Zweden vaak wel, maar niet over de hele linie.
Bedoelde dat er altijd wel een land in Scandinavië was die wat losser was. Tijdje Zweden inderdaad (op de meeste vlakken althans), en nu geeft Denemarken het goede voorbeeld door Corona weg te halen uit de A ziektes.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_205644251
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:48 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Macht corrumpeert.
Ja, en het staatshoofd zit aan de andere kant van de wereld. Top controle :')
  maandag 15 augustus 2022 @ 13:13:20 #298
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205644289
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Bedoelde dat er altijd wel een land in Scandinavië was die wat losser was. Tijdje Zweden inderdaad (op de meeste vlakken althans), en nu geeft Denemarken het goede voorbeeld door Corona weg te halen uit de A ziektes.
Denemarken heeft ook maar heel kort die coronapas gehad, terwijl wij er van eind september tot half februari oid mee hebben lopen hannesen. Op het eind zelfs nog in combi met maskerplicht ook op binnenlocaties, dat was helemaal lachwekkend. Men had toen al lang en breed moeten inzien dat Omikron niet meer te remmen was.
pi_205644321
Het essentiële verschil tussen Nederland en Denemarken was de communicatie. Denemarken heeft altijd duidelijke criteria gehad wanneer de maatregelen zouden worden geschrapt en dat zijn ze netjes nagekomen. Dat schept vertrouwen en leidt tot meer compliance.

Hier in Nederland was het altijd sturen op dagkoersen, we gaan nergens op vooruit lopen en we kijken niet verder dan 3 weken/volgende persco.
pi_205644334
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Dit ja. Al ken ik ook mensen die geen VVD zouden stemmen als het enkel zou draaien om hun Corona standpunten, maar een partij is nog altijd meer dan enkel hun Corona visie.

En ik hoor ook veel: ‘ja, maar waar moet ik dan op stemmen?’. Ik heb zelf PVV gestemd vorige keer, maar daar zit toch wel een stigma op. Er is gewoon een gebrek aan goede alternatieven, dus dan maar op de standaard coalitie partijen stemmen; VVD, CDA, D66.
Er is op rechts niet bepaald een alternatief nee. Ik heb het maar op JA21 gehouden, maar die hoef ik nou ook weer niet in vak K te zien.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')