abonnement Unibet Coolblue
pi_205536666
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 23:36 schreef RedFever007 het volgende:
Decennia is het al een dikke beerput, maar Rutte komt overal mee weg :r
Rutte is net iets langer dan 1 decennium premier, dus je bewering dat hij al decennia overal mee weg komt lijkt me schromelijk overdreven.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 10:56:05 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205536676
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 10:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat zoveel mensen zo “geschokt” zijn terwijl dit dus schijnbaar op grote schaal gebeurd.
Dan kun jeje ook afvragen wat er fout gaat, is dat de informatievoorziening in hoe NL functioneerd? Is er een droomwereld welke wordt getoond die geen enkel raakvlak heeft met de werkelijkheid?
Geeft het onderwijs en de media wel een juiste kijk op de echte wereld?
Toverwoord: ongemakkelijke waarheid.

Als je een beetje de platforms die gedegen onderzoeksjournalistiek publiceren in de gaten houdt dan zijn dit soort kwesties niks nieuws, maar dat maakt het voor mij niet minder schokkend. De meeste mensen krijgen er echter weinig van mee, laat staan dat ze geschokt zijn, want 'nieuws' moet in hapklare blokjes aangeleverd worden: een artikel van meer dan 500 woorden is tegenwoordig al snel te lang, en natuurlijk veel minder boeiend dan de laatste relatieperikelen van één of ander marginaal figuur.

De Telegraaf en het AD zijn de best verkopende kranten in Nederland. Als je wil weten wat 'het volk' bezighoudt dan moet je daar eens een blik op werpen, maar zorg wel dat je een teiltje klaar hebt staan.
Huilen dan.
pi_205536703
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 10:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik snap je opmerking niet zo goed, D66 maakte juist een grote sprong vooruit bij de laatste verkiezingen.
Als je een grote sprong voorwaarts maakt ontslaat je dat dan van de taak om maatschappelijke ontwikkelingen eens goed door te denken?
pi_205537415
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 10:58 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
Als je een grote sprong voorwaarts maakt ontslaat je dat dan van de taak om maatschappelijke ontwikkelingen eens goed door te denken?
Nu snap ik je nog minder dan wat ik al deed
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 12:26:42 #30
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205537459
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 10:58 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
Als je een grote sprong voorwaarts maakt ontslaat je dat dan van de taak om maatschappelijke ontwikkelingen eens goed door te denken?
Sorry maar dat gebeurt toch ook? Mede omdat die zaken al veel te lang zijn blijven liggen en ja, ook D66 treft daar blaam voor.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 12:31:18 #31
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205537496
Stemt ook VVD! *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205537684
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 12:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Sorry maar dat gebeurt toch ook? Mede omdat die zaken al veel te lang zijn blijven liggen en ja, ook D66 treft daar blaam voor.
Nou, je wijst wel met een beschuldigende vinger naar de mensen die stemmen op marginale partijen maar zelfs een begin van een verklarende analyse ontbreekt volledig.
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 13:01:25 #33
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205537829
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 12:47 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
Nou, je wijst wel met een beschuldigende vinger naar de mensen die stemmen op marginale partijen maar zelfs een begin van een verklarende analyse ontbreekt volledig.
Dat doe ik helemaal niet, ik stel dat de politieke fragmentatie die momenteel plaatsvind een slechte ontwikkeling is en dat het prettig zou zijn als de kiezer daar goed over na zou denken.

Uiteindelijk mag de kiezer stemmen waar ze op willen maar kijk dan ook niet raar op als het vrijwel onmogelijk wordt om een stabiele regering te vormen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205537930
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat doe ik helemaal niet, ik stel dat de politieke fragmentatie die momenteel plaatsvind een slechte ontwikkeling is en dat het prettig zou zijn als de kiezer daar goed over na zou denken.

Uiteindelijk mag de kiezer stemmen waar ze op willen maar kijk dan ook niet raar op als het vrijwel onmogelijk wordt om een stabiele regering te vormen.
Je zegt toch dat ze eens in de spiegel moeten kijken? En die verklarende analyse ontbreekt nog steeds.
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 13:29:15 #35
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205538062
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:14 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
Je zegt toch dat ze eens in de spiegel moeten kijken? En die verklarende analyse ontbreekt nog steeds.
Ik wist niet dat ik verplicht was om dergelijke analyses te leveren? Da's nieuws voor mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205538090
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik wist niet dat ik verplicht was om dergelijke analyses te leveren? Da's nieuws voor mij.
Ik zeg toch nergens dat je daartoe verplicht bent? Ik constateer alleen dat de analyse wederom ontbreekt. Maar als je wel nieuwsgierig bent naar de diepere oorzaken kan je natuurlijk niet zonder dergelijke analyses.
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 13:39:09 #37
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205538158
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:32 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
Ik zeg toch nergens dat je daartoe verplicht bent? Ik constateer alleen dat de analyse wederom ontbreekt. Maar als je wel nieuwsgierig bent naar de diepere oorzaken kan je natuurlijk niet zonder dergelijke analyses.
Je lijkt de analyse van mij te verwachten. Ik ben wel nieuwsgierig en ik lees heel veel dus ik snap nog steeds niet wat je nu eigenlijk wil van mij. Ik constateer een aantal zaken en ik geef mijn mening hoe ik dat in de toekomst zie gaan werken, die analyse vind ik helemaal niet zo relevant voor mijn punt, eigenlijk, dat is iets waar de politieke partijen zich van bewust moeten zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205538230
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je lijkt de analyse van mij te verwachten. Ik ben wel nieuwsgierig en ik lees heel veel dus ik snap nog steeds niet wat je nu eigenlijk wil van mij. Ik constateer een aantal zaken en ik geef mijn mening hoe ik dat in de toekomst zie gaan werken, die analyse vind ik helemaal niet zo relevant voor mijn punt, eigenlijk, dat is iets waar de politieke partijen zich van bewust moeten zijn.
Ik verwacht geen analyse ik constateer alleen dat die ontbreekt. Terwijl even na denken over de oorzaken geen kwaad kan. Rutte weigerde om zich in de sociologische verklaringen te verdiepen over de avondklokrellen. Dat mag uiteraard maar zo leer je de maatschappij natuurlijk niet beter begrijpen.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 13:53:26 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205538261
Goed verhaal jongens.
Huilen dan.
  Beste debater 2022 woensdag 3 augustus 2022 @ 16:07:12 #40
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205539318
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 10:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik snap je opmerking niet zo goed, D66 maakte juist een grote sprong vooruit bij de laatste verkiezingen.
Gelukkig laten de peilingen zien dat die club straks gedecimeerd wordt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 16:08:19 #41
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205539330
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 16:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Gelukkig laten de peilingen zien dat die club straks gedecimeerd wordt.
Ja en het alternatief is...?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Beste debater 2022 woensdag 3 augustus 2022 @ 16:09:02 #42
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205539335
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 16:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja en het alternatief is...?
Alles, werkelijk alles, op FvD na, is beter dan die woke roedel die het al jaren daadwerkelijk voor het zeggen heeft in Nederland.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 16:10:39 #43
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205539354
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 16:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Alles, werkelijk alles, op FvD na, is beter dan die woke roedel die het al jaren daadwerkelijk voor het zeggen heeft in Nederland.
Ah, we zijn weer bij woke want dat is wat echt belangrijk is. Wat een droefenis.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205539355
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:49 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]
Ik verwacht geen analyse ik constateer alleen dat die ontbreekt. Terwijl even na denken over de oorzaken geen kwaad kan. Rutte weigerde om zich in de sociologische verklaringen te verdiepen over de avondklokrellen. Dat mag uiteraard maar zo leer je de maatschappij natuurlijk niet beter begrijpen.
Ik mis jouw analyse dat rutte dat weigerde
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Beste debater 2022 woensdag 3 augustus 2022 @ 16:13:44 #45
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205539370
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 16:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ah, we zijn weer bij woke want dat is wat echt belangrijk is. Wat een droefenis.
Nee, woke is juist niet belangrijk, dat is het hele punt. :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 16:16:13 #46
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205539386
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 16:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, woke is juist niet belangrijk, dat is het hele punt. :')
Jij voert het aan dus blijkbaar vind jij het belangrijk om te vermelden. Mij boeit het totaal niet en ik begin er dus ook nooit over.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Beste debater 2022 woensdag 3 augustus 2022 @ 16:18:18 #47
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205539398
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 16:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Jij voert het aan dus blijkbaar vind jij het belangrijk om te vermelden. Mij boeit het totaal niet en ik begin er dus ook nooit over.
Omdat D66 het belangrijk heeft gemaakt. Van gendergelul tot postkoloniale diversiteitscursussen en Arabisch op het gymnasium en pronouns in je paspoort: D66 weet wat belangrijk is voor Nederland.

Dat alles verder natuurlijk gekoppeld aan hun verder aartskapitalistisch rendementsfetisjisme (leven lang leren geldt vooral, aldus de website, voor mensen in de 'praktische beroepen'. Goh!) Daarom passen ze ook zo goed bij VVD.

[ Bericht 3% gewijzigd door EttovanBelgie op 03-08-2022 16:23:21 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 16:27:34 #48
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205539451
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 16:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omdat D66 het belangrijk heeft gemaakt. Van gendergelul tot postkoloniale diversiteitscursussen en Arabisch op het gymnasium en pronouns in je paspoort: D66 weet wat belangrijk is voor Nederland.

Dat alles verder natuurlijk gekoppeld aan hun verder aartskapitalistisch rendementsfetisjisme (leven lang leren geldt vooral, aldus de website, voor mensen in de 'praktische beroepen'. Goh!)
Het is een EU regel dat pronouns uit de paspoorten gaan, niet van D66. Arabisch op het gymnasium komt vanuit de WER in 1987 en werd aangenomen door een CDA/VVD regering. Waarom het fantaseren? En dat leven lang leren is gewoon een feit tegenwoordig maar jij schijnt daar een persoonlijk probleem mee te hebben.

Het is wel erg triest dat je gewoon dingen verzint om een partij weg te zetten, ik weet niet wat de oorzaak is maar hou het gewoon bij feiten aub?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Beste debater 2022 woensdag 3 augustus 2022 @ 16:28:36 #49
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205539459
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 16:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het is een EU regel dat pronouns uit de paspoorten gaan, niet van D66. Arabisch op het gymnasium komt vanuit de WER in 1987 en werd aangenomen door een CDA/VVD regering. Waarom het fantaseren? En dat leven lang leren is gewoon een feit tegenwoordig maar jij schijnt daar een persoonlijk probleem mee te hebben.

Het is wel erg triest dat je gewoon dingen verzint om een partij weg te zetten, ik weet niet wat de oorzaak is maar hou het gewoon bij feiten aub?
Uhm.... de eigen webstek?

https://d66.nl/
https://d66.nl/lhbti/
https://d66.nl/verkiezing(...)komst-aan-te-kunnen/

Overigens, verzinnen? Daarom dat D66 graag zou zien DAT Arabisch op het gymnasium wordt ingevoerd. Zoek even op Stine Jensen.

En echt het summum van D66... puntje 1 bij "Nederlands erfgoed beschermen":

"D66 is voor de komst van een Slavernijmuseum of -instituut en stimuleert andere culturele instituten die zich richten op het zwarte erfgoed. Deze nieuwe instituten bieden ruimte om te leren van het verleden, het heden in kaart te brengen én na te denken over de toekomst. Ook bestaande (rijks)musea kunnen een bijdrage leveren."

Serieus, eerste punt. _O-

Nice frame, verder.

[ Bericht 8% gewijzigd door EttovanBelgie op 03-08-2022 16:36:53 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 16:36:08 #50
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205539526
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 16:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Uhm.... de eigen webstek?

https://d66.nl/

Overigens, verzinnen? Daarom dat D66 graag zou zien DAT Arabisch op het gymnasium wordt ingevoerd. Zoek even op Stine Jensen.

Nice frame, verder.
Nee, Arabisch op het gymnasium is in 1987 ingevoerd onder de herziening Voortgezet Onderwijs na advies van de WER.

En ik heb geen fucking idee wie of wat Stine Jensen is behalve iemand die boeken schrijft en wat zij hiermee te maken heeft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')