abonnement Unibet Coolblue
pi_205640664
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 22:59 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
idd, deceptie _O-
Mis ook nog eens het laatste 'gevecht'.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 14 augustus 2022 @ 23:02:51 #77
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205640674
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:01 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Channah is 1 van de weinige die redelijk haar eotb bekendheid in geld heeft weten te zetten.
En Harry,
De Tweeling kregen ook een eigen show geloof ik nooit gezien maar bestond wel.
Jordan presenteerde ook eventjes iets voor mtv.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205640675
Op naar seizoen 9 dan maar.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_205640677
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:01 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Mis ook nog eens het laatste 'gevecht'.
had de afstandsbediening al in de hand toen ze alsnog begonnen :D
pi_205640679
Viel wel tegen, op dat opstootje na. Overigens legt Lars het zowel tegen Harrie als tegen Luca keihard af natuurlijk.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 14 augustus 2022 @ 23:06:08 #81
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205640707
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:03 schreef ISVV het volgende:
Viel wel tegen, op dat opstootje na. Overigens legt Lars het zowel tegen Harrie als tegen Luca keihard af natuurlijk.
Samir niet Harry heeft wel wat met agressie naar mannetje die hij sowieso wel kan hebben.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 14 augustus 2022 @ 23:06:29 #82
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_205640710
de opzet van de reünie vorig jaar, in groepjes, was leuker

toen pakte die sophie ze wat harder aan
al heeft channah dat al een beetje gedaan tijdens meekijken met I guess

die fittie op het einde was wel heerlijk juicy, die hadden ze wat langer mogen uitmelken :9~
TEAM TAFEL
pi_205640715
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Samir niet Harry heeft wel wat met agressie naar mannetje die hij sowieso wel kan hebben.
Ik ben wel benieuwd waarom Harrie en Samir ruzie hadden
pi_205640720
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:03 schreef ISVV het volgende:
Viel wel tegen, op dat opstootje na. Overigens legt Lars het zowel tegen Harrie als tegen Luca keihard af natuurlijk.
Inderdaad. Luca duwde Lars met gewoon met 1 handzwaai weg en viel bekant 2 meter naar achter :P
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 14 augustus 2022 @ 23:08:49 #85
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205640731
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:06 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd waarom Harrie en Samir ruzie hadden
Ja ik ook stom dat Channah niet door vroeg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205640783
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
En Harry,
De Tweeling kregen ook een eigen show geloof ik nooit gezien maar bestond wel.
Jordan presenteerde ook eventjes iets voor mtv.
Ja, tuurlijk. Brody heeft ook vast wel eventjes geprofiteerd van z'n bekendheid, maar het levert geen bestendige carrière op. Waarschijnlijk werkt het uiteindelijk vooral tegen je. 'Waarom zouden we jou aan moeten nemen, wat zijn je sterke punten?' 'Nou, ik heb wel één heel sterk punt mevrouw, heheheh. Verder heb ik honderd domme wijven geneukt, ik loop er vaak bij als Zorro en ik ben wel eens mee op tv gekomen.' 'OK, we bellen nog wel.'
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 14 augustus 2022 @ 23:19:42 #87
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205640858
Daarom zijn ze nu ook allemaal te huur om in de club te staan en beginnen sommige vrouwelijke deelnemers van eerdere seizoenen Onlyfans.

Tot het nieuwe seizoen en dan zijn ze niet relevant meer.

Brody trouwens alleen maar problemen gehad na ex on the beach zag laatst nog een filmpje van hem Danny en Mark Gillis voorbij komen met een tafel vol coke en in een ander filmpje kreeg die klappen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 14 augustus 2022 @ 23:22:20 #88
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205640880
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205641517
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:01 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Oh toch nog een fittie op t laatst :D
Ja maar dat is toch gewoon gespeeld.

'Reality' serie.

Waarom die Lars ook zo gaat reageren. Het is eotb..
  maandag 15 augustus 2022 @ 13:25:01 #91
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205644394
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 16:33 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Omdat die mensen niet de behoefte hebben om voor heel Nederland en België neukend op tv te zien te zijn. Dat wil niet zeggen dat ze niet vergelijkbaar gedrag vertonen op hun eigen vakanties. Bovendien hebben Roderick en Marie-Claire gewoon prima carrièreperspectieven en hoeven zij niet met een EOTB-deelname te hopen op een influencer/Only Fans carrière om hun leefstijl te kunnen bekostigen.
Ergens vind ik Roderick en MC zelfs erger. Want t gedrag is gelijk, maar t IQ is hoger.
Dus die doen het ook nog eens met het volle verstand ipv het halve.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 15 augustus 2022 @ 13:26:11 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205644405
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:01 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Channah is 1 van de weinige die redelijk haar eotb bekendheid in geld heeft weten om te zetten.
Harrie, daten op 't kamp. :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205645103
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 13:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ergens vind ik Roderick en MC zelfs erger. Want t gedrag is gelijk, maar t IQ is hoger.
Dus die doen het ook nog eens met het volle verstand ipv het halve.
Het gedrag is ook niet gelijk. Natuurlijk zijn adolescenten en jong-volwassen vaak sterk gericht op seks, dat is gewoon biologisch bepaald. Maar Ivory is daar 24/7 mee bezig en kan letterlijk geen één zin uitspreken zonder dat het over seks gaat. Roderick zou niet continu ranzige opmerkingen maken jegens Marie-Claire, die zou het toch iets subtieler aanpakken - ook al is het doel gelijk.

Ook is Ivory achterin de 20, terwijl Roderick dit gedrag na z'n studententijd wel ontgroeid is.

Tenslotte zou Roderick ook niet of nauwelijks tattoos hebben en zeker geen tattoos waarvan hij zelf eigenlijk ook niet snapt wat ze nou betekenen.
  maandag 15 augustus 2022 @ 14:55:53 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205645155
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 14:50 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het gedrag is ook niet gelijk. Natuurlijk zijn adolescenten en jong-volwassen vaak sterk gericht op seks, dat is gewoon biologisch bepaald. Maar Ivory is daar 24/7 mee bezig en kan letterlijk geen één zin uitspreken zonder dat het over seks gaat. Roderick zou niet continu ranzige opmerkingen maken jegens Marie-Claire, die zou het toch iets subtieler aanpakken - ook al is het doel gelijk.
Je bedoelt zo subtiel als "de nek breken en m'n lul er in stoppen. Hoeren! Hoeren! Sperma-emmer!" ;)

quote:
Ook is Ivory achterin de 20, terwijl Roderick dit gedrag na z'n studententijd wel ontgroeid is.
Dat mogen we hopen. Of dat ook zo is, is een vraag.

quote:
Tenslotte zou Roderick ook niet of nauwelijks tattoos hebben en zeker geen tattoos waarvan hij zelf eigenlijk ook niet snapt wat ze nou betekenen.
Tattoos is een redelijk non-issue aan t worden anno 2022 (niet weten wat ze betekenen is wel erg dom).

Begrijp me niet verkeerd: Ik vind de gemiddelde deelnemer qua alpha-man en barbie-pop ook te dom om te poepen (en extreem kampo-trash) en ergens schaam ik me er voor dat ik dit kijk als leedvermaak/ergenis-TV en zo de "influencer"/reality-ster mee in stand blijf houden. Maar een Roderick en MC kunnen net zo erg zijn, alleen die zie je niet in zulke programma's want die hebben nog t besef het niet op TV te doen ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205646500
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Je bedoelt zo subtiel als "de nek breken en m'n lul er in stoppen. Hoeren! Hoeren! Sperma-emmer!" ;)
Dat was dom gebral van jongens onderling. En we hebben gezien hoe goed dat scoorde toen het bekend werd bij de dames. Niet dus.

Ik kijk naar dit programma alsof het een antropologisch / biologisch experiment is. Het zijn mensen die volledig los staan van mij, waardoor het fascinerend is om ze te kunnen bestuderen. Een beetje alsof je in een laboratorium het gedrag van muizen bestudeert. Je zet een groepje bij elkaar in een gecontroleerde omgeving, met camera's er op. Vervolgens ga je kijken hoe ze zich gedragen. Wat doen ze om hun territorium af te bakenen? Is er een leider? Zijn er conflicten? Hoe verloopt het paren? Wat gebeurt er als we een nieuw muisje aan het experiment toevoegen of als we er juist eentje weghalen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2022 17:36:05 ]
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 17:54:21 #96
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205646612
Wel weer typisch dat Harry wanneer een grote guy ruzie heeft hij die grote gaat helpen en niet de magere kleine was in seizoen 4 ook al toen king mezdi hem op de plaats zette uiteindelijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205646664
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:34 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat was dom gebral van jongens onderling. En we hebben gezien hoe goed dat scoorde toen het bekend werd bij de dames. Niet dus.

Ik kijk naar dit programma alsof het een antropologisch / biologisch experiment is. Het zijn mensen die volledig los staan van mij, waardoor het fascinerend is om ze te kunnen bestuderen. Een beetje alsof je in een laboratorium het gedrag van muizen bestudeert. Je zet een groepje bij elkaar in een gecontroleerde omgeving, met camera's er op. Vervolgens ga je kijken hoe ze zich gedragen. Wat doen ze om hun territorium af te bakenen? Is er een leider? Zijn er conflicten? Hoe verloopt het paren? Wat gebeurt er als we een nieuw muisje aan het experiment toevoegen of als we er juist eentje weghalen?
Het zijn gewoon mensen. Niet mijn maten maar ook niet een speciaal volk. Niks bijzonders vergeleken met jonge mensen in studententijd. Hockey feestjes zijn trouwens ook beruchte feestjes. Dat sommige in dit topic tijdens hun studententijd alleen hun zolderkamer zagen of naar een schaakcafe gingen, en hierdoor niet weten dat de populaire studenten flink van bill gaan en de issues jongens/meisjes, lees jongen wil neuken, meisje denkt dat er meer is, is ook in die kringen normaal. Ook ruzie met meiden onderling als duidelijk was dat Floor Daan wilde en Willemijn met Daan ging tongen. Dat was tegen de girlcode. Nee, dan worden er geen haren getrokken maar Willemijn staat even op een blacklist.En soms niet als bleek dat Daan een eikel was.


Is het echt zo moeilijk te geloven?
pi_205649318
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:00 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Het zijn gewoon mensen. Niet mijn maten maar ook niet een speciaal volk. Niks bijzonders vergeleken met jonge mensen in studententijd. Hockey feestjes zijn trouwens ook beruchte feestjes. Dat sommige in dit topic tijdens hun studententijd alleen hun zolderkamer zagen of naar een schaakcafe gingen, en hierdoor niet weten dat de populaire studenten flink van bill gaan en de issues jongens/meisjes, lees jongen wil neuken, meisje denkt dat er meer is, is ook in die kringen normaal. Ook ruzie met meiden onderling als duidelijk was dat Floor Daan wilde en Willemijn met Daan ging tongen. Dat was tegen de girlcode. Nee, dan worden er geen haren getrokken maar Willemijn staat even op een blacklist.En soms niet als bleek dat Daan een eikel was.

Is het echt zo moeilijk te geloven?
Moet ik je nou voor de zoveelste keer gaan vertellen wat het verschil is? Je blijft jezelf herhalen. Ik lees niks waarop ik niet al gereageerd had.

Het geldt niet voor elke deelnemer, maar dit zijn mensen die bij wijze van spreken in IQ waarschijnlijk nauwelijks uitstijgen boven een chimpansee. Als ik als advocaat kandidaten uit dit programma als cliënt zou krijgen, omdat ze verdacht worden van het een of ander, zou ik waarschijnlijk eerst willen uitzoeken of er sprake is van een LVB. Natuurlijk vertonen zulke mensen ander gedrag dan zij die wel gezegend zijn met een meer dan gemiddelde intelligentie.

De laatste zin van je post vind ik wel intrigerend trouwens. Waarom zou jouw mening geloofd moeten worden? Ben je op de een of andere manier deskundig op dit gebied? Sociaal wetenschapper?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2022 22:51:37 ]
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 23:11:10 #99
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205650264
Jaoa of hoe die ook heet geeft toe dat hij er uit moest vanwege corona.


Over Lars en Luca gingen ook de geruchten omdat het van Joyce wel bekend was dat ze weg was vanwege corona.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_209154435
Over een half uurtje mogen we weer, tokkies kijken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')