abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 19:45:41 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_206688754
Iemand The Bear gezien? Comedy/drama over een restaurant. Ik vind het leuk! Grappig en beetje chaotisch ook. Toen ik het ging kijken dacht ik: niet echt iets voor Disney, vond het meer iets wat ik op HBO zou vinden eigenlijk. Maar zeker een aanrader.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_206688820
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2022 19:45 schreef Karina het volgende:
Iemand The Bear gezien? Comedy/drama over een restaurant. Ik vind het leuk! Grappig en beetje chaotisch ook. Toen ik het ging kijken dacht ik: niet echt iets voor Disney, vond het meer iets wat ik op HBO zou vinden eigenlijk. Maar zeker een aanrader.
Ja, ik heb hem ook gezien, vond hem ook echt leuk.
Een van de eerste series die echt laat zien hoe het vaak in een keuken er aan toegaat :P
Twiddel
pi_206711442
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206737675
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 11:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Kan aan de trailer liggen, maar eerste keer in jaren dat ik niet enthousiast word van een Disney of Pixar animatie trailer.
Logisch: "from the studio that brought you Big Hero 6 and Encanto".
Dat waren niet de sterkste films...
pi_206873852
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 29 november 2022 @ 21:44:42 #81
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206874912
Ik wacht nog steeds op de series x-men evolutions en Wolverine and the X-men heeft Disney plus ergens een Nederlandse support account ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206875741
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wacht nog steeds op de series x-men evolutions en Wolverine and the X-men heeft Disney plus ergens een Nederlandse support account ?
Ik heb deze op dvd koekoek GENOT
pi_206876569
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 19:28 schreef catfish het volgende:

[..]
Logisch: "from the studio that brought you Big Hero 6 and Encanto".
Dat waren niet de sterkste films...
Ik vond Encanto wel tof.
Tap tap tap
  maandag 5 december 2022 @ 15:05:46 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_206952298
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 11:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Kan aan de trailer liggen, maar eerste keer in jaren dat ik niet enthousiast word van een Disney of Pixar animatie trailer.
Ik wel, for obvious reasons.
Maar wacht wel ff tot Disney+.

Iemand al aan Willow begonnen?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_206953406
Die GotG holiday special is wel echt een flauwekullig niemendalletje zeg.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 december 2022 @ 17:07:06 #86
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206953914
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 16:32 schreef wolfrolf het volgende:
Die GotG holiday special is wel echt een flauwekullig niemendalletje zeg.
Precies wat het moest zijn vond hem wel leuk vooral drax en mantis zijn leuk samen en stelen ook echt de show de rest is achtergrond en Cosmo zit er nu definitief bij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206958031
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 09:21 schreef vencodark het volgende:
Is er iemand die dat gedrocht van een CGI Pinokkio heeft gezien? :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn hemel.
Die heb ik bewust geskipt maar de versie van Guillermo del Toro vond ik briljant. Binnenkort op Netflix
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206958184
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 20:19 schreef Slayage het volgende:

[..]
Die heb ik bewust geskipt maar de versie van Guillermo del Toro vond ik briljant. Binnenkort op Netflix
Daar heb ik al veel over gelezen ja. Ben benieuwd!
pi_206958653
Eind van de maand staat Amsterdam erop.
Tap tap tap
pi_207016587
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Precies! O+ Mag opschieten.

Wel vreemd trouwens die verdeling van die serie.
De serie op Disney+, de film ergens anders. De spin off wellington paranormal op HBO max, net als ook de nieuwe serie van de regisseur (Our flag means death). Snap niet zo goed waarom de serie dus op Disney komt.
STAAT ER NU OP *O*
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 07:34:23 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_207074693
The Patient (TV Mini Series 2022) - Reference View - IMDb op mijn lijstje gezet. Ziet er wel interessant uit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_207125265
Drie afleveringen van The Patient gezien, de spanning zit er lekker in. Het zijn overigens maar afleveringen van rond de twintig minuten waardoor je er zo doorheen vliegt.
  zondag 18 december 2022 @ 18:40:53 #93
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_207134985
Staat de korte film A christmas carol (en dan de versie met Dagobert Duck in de rol van Scrooge, op Disney+?
pi_207136572
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef GayGuy het volgende:
Staat de korte film A christmas carol (en dan de versie met Dagobert Duck in de rol van Scrooge, op Disney+?
Kennelijk nergens te streamen https://www.moviemeter.nl/film/1135206
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Public Relations / Redactie Film zondag 18 december 2022 @ 23:02:02 #95
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_207139970
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef GayGuy het volgende:
Staat de korte film A christmas carol (en dan de versie met Dagobert Duck in de rol van Scrooge, op Disney+?
Is wel te koop op iTunes als onderdeel van de film Mickey’s Kerstmagie.
pi_207289751
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207385666
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef GayGuy het volgende:
Staat de korte film A christmas carol (en dan de versie met Dagobert Duck in de rol van Scrooge, op Disney+?
Nee. Vreemd genoeg is deze in veel andere landen wél beschikbaar op Disney+.
Maar in Europa lijkt Disney geen klassieke Disney content aan Disney+ te willen toevoegen; er zijn inmiddels al zeker honderd titels die in de VS, Canada, Australië etc. beschikbaar zijn, maar in Europese landen niet. Waarbij Nederland er in vergelijking met andere Europese landen nog net iets bekaaider vanaf komt. Erg jammer, want ik denk dat een streaming dienst uiteindelijk een zo breed mogelijk aanbod moet hebben. De nadruk ligt hier vooral op Fox- en Hulu library content. Begrijpelijk, maar voor de Disney fans zou het leuk zijn als er af en toe eens wat klassieke cartoons of een oude (pre-2000) TV special tussen zat.
pi_207385727
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 00:33 schreef JaxStrumleyII het volgende:

[..]
Nee. Vreemd genoeg is deze in veel andere landen wél beschikbaar op Disney+.
Maar in Europa lijkt Disney geen klassieke Disney content aan Disney+ te willen toevoegen; er zijn inmiddels al zeker honderd titels die in de VS, Canada, Australië etc. beschikbaar zijn, maar in Europese landen niet. Waarbij Nederland er in vergelijking met andere Europese landen nog net iets bekaaider vanaf komt. Erg jammer, want ik denk dat een streaming dienst uiteindelijk een zo breed mogelijk aanbod moet hebben. De nadruk ligt hier vooral op Fox- en Hulu library content. Begrijpelijk, maar voor de Disney fans zou het leuk zijn als er af en toe eens wat klassieke cartoons of een oude (pre-2000) TV special tussen zat.
Misschien komt dat op termijn?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207391239
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2023 00:45 schreef Slayage het volgende:

[..]
Misschien komt dat op termijn?
Dat kan! Maar ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel hoop meer op. Veel van deze klassieke titels waren in de VS immers al vanaf het begin in 2019 aanwezig; we zijn inmiddels 3 jaar verder en er is hier nog geen spoor van.
Mijn vermoeden is dat Disney+ hier in Europa het ‘Disney’ imago wil afschudden en er de nadruk op leggen dat ze een breed aanbod hebben. Je ziet het ook aan de marketing, waarin ze een bekende Disney titel (bv. Encanto of The Santa Clause) koppelen aan een populaire titel waarvan de meeste mensen hem niet onder het Disney label zouden verwachten (bv. Grey’s Anatomy).
Op zich geen vreemde strategie. Maar wel jammer dat veel mooi materiaal hierdoor onbereikbaar blijft voor Europese kijkers. Naar mijn idee zou een én-én aanpak ook werken. Voeg naast de grote Marvel-, Star Wars-, Fox- en Hulu-titels bv. één keer per maand iets klassieks toe. Of bv. elke week een klassieke cartoon.
pi_207391274
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 16:08 schreef JaxStrumleyII het volgende:

[..]
Dat kan! Maar ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel hoop meer op. Veel van deze klassieke titels waren in de VS immers al vanaf het begin in 2019 aanwezig; we zijn inmiddels 3 jaar verder en er is hier nog geen spoor van.
Mijn vermoeden is dat Disney+ hier in Europa het ‘Disney’ imago wil afschudden en er de nadruk op leggen dat ze een breed aanbod hebben. Je ziet het ook aan de marketing, waarin ze een bekende Disney titel (bv. Encanto of The Santa Clause) koppelen aan een populaire titel waarvan de meeste mensen hem niet onder het Disney label zouden verwachten (bv. Grey’s Anatomy).
Op zich geen vreemde strategie. Maar wel jammer dat veel mooi materiaal hierdoor onbereikbaar blijft voor Europese kijkers. Naar mijn idee zou een én-én aanpak ook werken. Voeg naast de grote Marvel-, Star Wars-, Fox- en Hulu-titels bv. één keer per maand iets klassieks toe. Of bv. elke week een klassieke cartoon.
gewoon even een vpn aangooien en je hebt alle Amerikaanse content die je wilt
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')