Hup Heerenveen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zin in de Eredivisie en de eerste divisie
We hebben een handreiking gedaan waarbij alles van tafel moet en ze deden NIKS!!!quote:Van Maanen las ook een verklaring voor namens de acht boerenorganisaties die woensdag een voorbespreking hielden. "We hebben een handreiking gedaan. Die heeft het kabinet niet aangepakt. Daardoor is het geschonden vertrouwen niet hersteld. Daarom wachten wij op wat het kabinet ons gaat bieden. De bal ligt bij kabinet."
Vd Brom is ook al zo heerlijk bezigquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ach, hahaha
Nu Van Bommel nog.
Henkie krijgt vermoedelijk een heel hard plassertje van alle aandacht. Ik vrees dat de man daar van leeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Henk Bleker![]()
![]()
. Gore, vuile klootzak.
Wanneer mogen we zo'n programma als Op 1 dat constant een podium biedt aan staatsgevaarlijke gekken, terroristen en andere randdebielen een stel collaborateurs noemen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:05 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk is Trippel bee meteen weer bij Op 1
Jammer dat de bedreigingen minder geworden zijn.
ONTEIGENEN, ONTEIGENEN, ONTEIGENEN!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:31 schreef DeeBee het volgende:
Ondanks ambities van kabinet zijn er minder koopwoningen gebouwd - https://nos.nl/l/2439497
BOUWEN, BOUWEN, BOUWEN!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een gemiddelde spookrijder was achtervolgd tot hij tot stilstand werd gebracht maar als je in een trekker zit mag je gewoon naar huis
Gaaf land.quote:Geen boetes of arrestaties spookrijdende boeren op A7
Bij het spookrijden van boeren gisteravond op de A7 tussen Heerenveen en Drachten zijn geen boetes uitgedeeld of arrestaties verricht. Volgens de politie lag de prioriteit bij het be๋indigen van de gevaarlijke situatie op de snelweg.
Ze zouden die trekkers ook in beslag moeten nemen. Alleen hebben ze geen idee hoe ze dat moeten doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een gemiddelde spookrijder was achtervolgd tot hij tot stilstand werd gebracht maar als je in een trekker zit mag je gewoon naar huis
Ik heb een keer de avondklok genegeerd, kwam politie tegen, maar ze gingen niet achter me aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet wel een gaaf gevoel zijn om te weten dat de wet niet geldt voor jou
Liep je met een hooivork en op klompen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb een keer de avondklok genegeerd, kwam politie tegen, maar ze gingen niet achter me aan
Je werd toen gedubbeld?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb Mollema mooi een kilometer of 5 in m'n wiel gehad op kop van een flink groepje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |