Ik laat me ook altijd wel meeslepen door onzingesprekken jaquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:44 schreef hhh38 het volgende:
@:Mexicanobakker is PIETJEPUKKED in het Slimste Mens topic
Ik heb hem inmiddels op de negeerlijst staan, heerlijk rustig.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:44 schreef hhh38 het volgende:
@:Mexicanobakker is PIETJEPUKKED in het Slimste Mens topic
Hebben mods niet automatisch abonnementsrechten?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels op de negeerlijst staan, heerlijk rustig.
Toch fijn, zo'n abonnement. Nog bedankt @:momo
Wij krijgen helemaal niets.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben mods niet automatisch abonnementsrechten?
Ik ben er mee gestopt toen die auto van de zaak maar niet kwam.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben mods niet automatisch abonnementsrechten?
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij krijgen helemaal niets.
Wat een knakententquote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt toen die auto van de zaak maar niet kwam.
Bedoel je dat ik die laadpaal voor die Tesla voor niks heb laten plaatsen?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt toen die auto van de zaak maar niet kwam.
Er is een makkelijkere oplossing, waar iedereen profijt van heeftquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond dat je dat wel verdiend had na die mooie voorbeschouwingen, minder opwinden over bepaalde figuren.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Er is een makkelijkere oplossing, waar iedereen profijt van heeft
Kunstenaar Korporaal Putschbakkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 00:46 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom er maar in @:AllesKaputt
Hij zit niet stil.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 00:46 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom er maar in @:AllesKaputt
Zo gaat dat dus met baantjes bij de NOS.quote:Via de voetbalvelden van de Utrechtse club Kampong wist hij nog tijdens zijn studie een baantje bij de NOS te regelen. ‘Ik kwam daar onder meer Xander van der Wulp tegen, die chef was bij de NOS. Hij had jaren in het eerste gespeeld, en ik nam min of meer zijn plek in. Zoals dat dan gaat: je doet na de training samen een drankje. Ik had een stage gedaan bij de NOS, daar waren ze tevreden, en dus was het: Moes, ik heb wat voor je.’
Wel stage gedaan bij de NOS, zo raar vind ik dit niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:54 schreef Pino112 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)p-zichzelf~badd5768/
[..]
Zo gaat dat dus met baantjes bij de NOS.
En dan mag je sowieso tot je pensioen blijven. Van ontslagen hebben ze nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:54 schreef Pino112 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)p-zichzelf~badd5768/
[..]
Zo gaat dat dus met baantjes bij de NOS.
Dat heet een vertrouwenscrisisquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:54 schreef DeeBee het volgende:
Onderhandelen met terroristen, nieuwe bestuurscultuurgod.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:54 schreef DeeBee het volgende:
Onderhandelen met terroristen, nieuwe bestuurscultuurgod.
Waarom mag deze staatsgevaarlijke terrorist nog vrij rondlopen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Terroristen dreigen na mislukte onderhandelingen met nieuwe terreuracties. Gaaf land.
Die tweet kwam er nog voor inderdaad. Wat heb ik een hekel aan deze mensen en het feit dat het kabinet zo laf handelt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Henk Bleker![]()
![]()
. Gore, vuile klootzak.
Omdat de politie sympathiseert met de boeren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een debiel die Bleker. De boeren trappen er met open ogen in. En de immer opruiende FDF is ook present. Waarom zit Mark nog niet achter slot en grendel?
De politie treedt misschien samen met de boeren op bij een karaokebar op een geblokkeerde snelweg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mag toch hopen dat de politiek/politie gaat optreden.
Ik ben eigenlijk nog teleurgestelder in de politie dan in de boeren. Van de boeren wist je van te voren wel dat het voor het grootste gedeelte een stel ongeschoolde, wereldvreemde, egoïstische idioten zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat de politie sympathiseert met de boeren.
Gaaf land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |