Lineaire tv-genot.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:32 schreef Szura het volgende:
Hele dag moeten wachten tot ik BCS kan kijken, manmanman
Sep Vergoossen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij Sep kan een ach niet ontbreken.
Die Floris van den Berg lijkt nog wel eens over dingen na te denken en te kunnen denken. Maar volgens de mediawaarheid heeft elk kamp half gelijk dus zit hij uiteraard naast een blaaskaak als Zihni Ozdil. Treurig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:34 schreef Szura het volgende:
Zihni Özdil, Floris van den Berg en Sujet Shams over de woke-beweging
De zwartepietendiscussie begint dit jaar in augustus: tv-presentator Tim den Besten maakte huilend zijn excuses voor het zingen van een Sinterklaasliedje. Gaat de woke-beweging te ver? Elsevier-columnist Zihni Özdil en schrijver Sujet Shams reageren vanavond bij Op1, samen met Universitair docent Floris van den Berg. Hij ziet zijn leerlingen steeds gevoeliger worden.
Ik ken mensen die ooit op Zihni gestemd hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:36 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Die Floris van den Berg lijkt nog wel eens over dingen na te denken en te kunnen denken. Maar volgens de mediawaarheid heeft elk kamp half gelijk dus zit hij uiteraard naast een blaaskaak als Zihni Ozdil. Treurig.
Ik heb een vermoeden, maar ik durf dat hier niet meer uit te spreken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:28 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik ken mensen die ooit op Zihni gestemd hebben.
Zihni is heel soms wel te pruimen en dan vergeet je heel eventjes alle mindere momenten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:28 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik ken mensen die ooit op Zihni gestemd hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door Slobeend op 10-08-2022 14:21:12 ]
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
Geweldige aflevering wederom, al kan Jesse echt niet meer.
SPOILER: BCS spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Slobeend vindt dit niet leuk.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit had natuurlijk moeten zijn:
Ach Parsons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |