Die reflex heb je volgens mij wel vaker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk het niet. Wilde het toch graag even gedeeld hebben.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die reflex heb je volgens mij wel vaker.
Was dat maar alles.quote:
Denk dat de inwoners van Nice gewoon voor Olympique Nice zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:06 schreef Sked het volgende:
Als er naar je wedstrijd in de vCL net zoveel bezoekers hebt als Vitesse tegen Sparta gaat er wel iets mis.
Denk niet dat Monaco met een bejaarde juffrouw achterin speelt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:11 schreef fetX het volgende:
Til kan scoren, maar niet voetballen.
Vraag maar aan Ajax.
Nee, voor FC Nicequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat de inwoners van Nice gewoon voor Olympique Nice zijn.
Moeten zij weten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat de inwoners van Nice gewoon voor Olympique Nice zijn.
Monaco heeft wel redelijk veel fans verspreid door Frankrijk overigens, maar goed dat zijn meer types zoals Pietje volgens mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Alle bewoners zitten zowat in het stadion.
Won PSV in dat topjaar met Cocu en Bommel niet van Monaco?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het echt een kansloze entourage
Kun je alvast wennen aan dat Belgische clubje in de playoff.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het echt een kansloze entourage
Vanwaar deze persoonlijke aanval op de man?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Monaco heeft wel redelijk veel fans verspreid door Frankrijk overigens, maar goed dat zijn meer types zoals Pietje volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |