En dat in de "zomer"! Ik ga 'm erbij zetten van de week. Dankjewel!quote:Op maandag 1 juli 2024 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze schitterende herfstlucht is op 1 juli 2024 gefotografeerd in de uiterwaarden van Overasselt.
Jij woont in Mordor 😱quote:Op maandag 15 juli 2024 17:31 schreef Luuntje het volgende:
[ afbeelding ]
https://flic.kr/p/2q4dcAK
Hier dan mijn bijdrage
Mmmmmm van Mor... Oh wachtquote:
Euh....mijn eerste hond heette Tinka Luna, haar naam staat op mijn been getatoeėerd....vandaar ook mijn usernaam. Toen ik me aanmeldde leefde ze nogquote:Op maandag 15 juli 2024 18:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mmmmmm van Mor... Oh wacht
Jouw username doet me altijd aan mijn hond denken![]()
Die heet Luna, maar die noem ik ook vaak Luuntje
Inmiddels is ze al 12 jaar geleden overleden.....ja ik struin hier al 18 jaar rondquote:
Dank voor je foto! Volgens mij was het zaterdag bijna overal wel raak.. Gelukkig heeft de zon daarna nog wel geschenen, wat te zien is op de foto onder jouw postquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:23 schreef StateOfMind het volgende:
Donkere wolken boven Arnhem, in de richting van winkelcentrum Kronenburg.
Niet veel later kwam er een flinke bak water uit.
Uiteraard net toen ik niet meer in de auto zat
[ link | afbeelding ]
Dank voor jouw bijdrage! Gister scheen het zonnetje al flink, dus een mooi moment deze foto vandaag te plaatsenquote:Op maandag 15 juli 2024 17:31 schreef Luuntje het volgende:
[ afbeelding ]
https://flic.kr/p/2q4dcAK
Hier dan mijn bijdrage
Nederlanders horen te klagen! Je voert jouw burgerplicht dus goed uitquote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:14 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Ik had het zo druk in de klaagbaak, dat ik mijn allerbeste en favoriete weerman helemaal ben vergeten
Hier weer wat foto`s voor het weer.
Belgie
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Luxemburg
[ link | afbeelding ]
Luxemburg
[ link | afbeelding ]
Luxemburg
[ link | afbeelding ]
Luxemburg
[ link | afbeelding ]
Luxemburg
[ link | afbeelding ]
Nederland
[ link | afbeelding ]
Belgie
[ link | afbeelding ]
Da's een behoorlijk slagschip! Wanneer het moment daar is zal ik de appels lossen! Dank voor je foto!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:49 schreef Ouwesok het volgende:
Een flink schip met zure appels komt over de Veluwe aangedreven.
[ link | afbeelding ]Buitje by Ouwesok, on Flickr
Dank voor je foto's! Een tripje goedkoop boodschappen doen of lekker op vakantie? Ik zal ze de komende tijd gaan gebruikenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:04 schreef Managarm het volgende:
Portugal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De meeste foto's zijn genomen van onze eigen boerderij, ik woon in Portugal. De vierde foto is Nevada, een vriendin van ons heeft die genomenquote:Op woensdag 17 juli 2024 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dank voor je foto's! Een tripje goedkoop boodschappen doen of lekker op vakantie? Ik zal ze de komende tijd gaan gebruiken
Dat kan ook nog natuurlijk, dan woon je in een mooie omgeving!quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:22 schreef Managarm het volgende:
[..]
De meeste foto's zijn genomen van onze eigen boerderij, ik woon in Portugal. De vierde foto is Nevada, een vriendin van ons heeft die genomen.
Beetje laat, maar alsnog dank voor de inzending! (meende al een reactie te hebben gegeven...)quote:Op maandag 29 juli 2024 00:25 schreef Ouwesok het volgende:
Fraaie cumuliforme bewolking boven midden Drente
[ link | afbeelding ]Cumulus by Ouwesok, on Flickr
Dank voor je inzending! Ik heb de foto bij het weerbericht geplaatst!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:47 schreef BPS70 het volgende:
De Waddenzee, gezien vanaf de zeedijk bij Harlingen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |