Ten noorden van Harlingen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waar is deze foto (ongeveer) gemaakt? Plaats ik 'm morgen bij het weerbericht, dank hiervoor!
Je ziet het er gewoon uit vallenquote:Op zondag 9 juli 2023 15:32 schreef aloa het volgende:
Vanmiddag gemaakt. Bui boven de waddenzee/IJsselmeer, waar ook onweer in zat.
[ afbeelding ]
Ik zien 'm nu pas, maar morgen ziet iedereen hem bij het weerbericht, dat is, net als de wolken een dreiging.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:42 schreef Ouwesok het volgende:
Dreigend luchtje boven het Oostvaardersveld. Dreiging is in de nabewerking een tikje aangezet. Tikje erg aangezet.
Opname met Panny FZ300, Wolkeneffect iets opgekalefuckterd met NIK HDR-effects plugin
[ link | afbeelding ]Oostvaardersveld by Ouwesok, on Flickr
Mooi plaatje hoor! Dank voor je foto, heb 'm er bij gezet!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:21 schreef aloa het volgende:
Deze foto is woensdag gemaakt in de AquaZoo ten noorden van Leeuwarden.
[ afbeelding ]
Zo lief dat ze bij het weerbericht staanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:39 schreef Ouwesok het volgende:
Lieve wolkjes boven de Oostvaardersplassen
[ afbeelding ]
Deze had ik nog niet eens gezien!quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:19 schreef Ouwesok het volgende:
Vanaf de Veluwe zie ik hoe Flevo'tjesland even een spoelinkje krijgt.
[ link | afbeelding ]Buitje by Ouwesok, on Flickr
Gave foto! Je zou haast denken dat het de duinen zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:25 schreef Morrigan het volgende:
[ afbeelding ]
Maasvlakte Rotterdam vandaag
quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
mooi buitje![]()
ik onthoud 'm voor morgen
Dank! Wellicht had je het al gezien maar ik had deze geplaatst bij het weerbericht!quote:Op donderdag 30 november 2023 17:45 schreef aloa het volgende:
Besneeuwde zeedijk ten noorden van Harlingen. Met een sneeuwbui boven de Waddenzee tijdens zonsondergang.
[ afbeelding ]
Wat een takkefoto!quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:36 schreef Ouwesok het volgende:
Een winterse blauwe lucht inclusief kaal takkenwerk
[ link | afbeelding ]Winterblauw by Ouwesok, on Flickr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |