abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 augustus 2022 @ 11:15:47 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205520373
quote:
Herdenking Oostenrijkse corona-arts na zelfdoding om bedreigingen



In verschillende steden in Oostenrijk zijn vandaag herdenkingen voor een huisarts die uit het leven stapte nadat ze was overspoeld met haatberichten en bedreigingen. Het lichaam van de 36-jarige Lisa-Maria Kellermayr werd vrijdag gevonden in haar praktijk in Seewalchen, ten oosten van Salzburg.

Kellermayr was een van de gezichten van de coronapandemie in Oostenrijk. Ze gaf regelmatig uitleg in de media over het virus en over het belang van vaccinaties. Ze werd daardoor een mikpunt van antivaxers en tegenstanders van de coronamaatregelen.

Maatregelen waren niet genoeg
De bedreigingen bleven dusdanig lang aanhouden dat ze al enkele maanden politiebescherming kreeg. Toch voelde Kellermayr zich niet voldoende beveiligd door de autoriteiten. Ze gaf naar eigen zeggen zo'n 100.000 euro uit aan extra beschermende maatregelen.

In juni sloot ze haar praktijk, omdat ze vreesde voor de veiligheid van haar patiënten en medewerkers. Een maand later werd in diezelfde praktijk haar lichaam gevonden. De politie zegt onderzoek te doen naar dreigmails die ze heeft ontvangen.

Voor vanavond staan enkele herdenkingen op de planning, meldt initiatiefnemer Daniel Landau op Twitter. Onder meer in Wenen, Graz, Linz en Wels gaan mensen de straat op. Eenzelfde bijeenkomst zou morgen ook in Salzburg georganiseerd worden.

Ondertussen hebben diverse artsen hun steun voor Kellermayr uitgesproken op sociale media, door dezelfde tekst te plaatsen. Ze zweren actief te blijven op Twitter, met naam en toenaam, om juiste informatie te blijven bieden rond de coronapandemie. "We moeten dit niet overlaten aan de dwarse denkers, idioten, nazi's en vijanden van de vrijheid."

Ook in Nederland zijn de gezichten van de coronapandemie de afgelopen jaren bedreigd. Zo deed het Erasmus MC eind vorig jaar aangifte van bedreiging van viroloog Marion Koopmans, die aan de lopende band haatmails krijgt. Vorige maand zou ze voor een tv-programma naar festival Oerol gaan op Terschelling, maar dat werd uiteindelijk afgeblazen omdat de politie haar veiligheid niet kon garanderen.

Jaap van Dissel, directeur Infectieziektebestrijding bij het RIVM, heeft ook met bedreigingen te maken gekregen. De afgelopen jaren zijn al meerdere mensen tot celstraffen veroordeeld vanwege bedreigingen aan zijn adres. Ook loopt er nog een rechtszaak tegen drie complotdenkers. Van Dissel wordt 24 uur per dag beveiligd vanwege de bedreigingen.

https://nos.nl/artikel/24(...)ding-om-bedreigingen
-----------------------------------

Wat triest :'(

Rust zacht.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205520392
Ik mis de link tussen de bedreigingen en haat die ze heeft ontvangen en haar zelfmoord, zonder dat ze dit zelf kenbaar heeft gemaakt dat dit de reden was om uit het leven te stappen is dit een grote aanname. De inhoud van haar afscheidsbrief zal niet openbaar gemaakt worden.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2022 11:22:32 ]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 1 augustus 2022 @ 11:23:07 #3
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205520421
Dat is zeker triest.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 1 augustus 2022 @ 11:27:40 #4
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_205520453
Zo bang voor bedreigingen dat je zelfmoord pleegt? Niet echt logische gevolgtrekking, maar in een angstsituatie redeneer je natuurlijk ook niet normaal. Toch vind ik het wat voorbarig geconcludeerd.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 1 augustus 2022 @ 11:31:51 #5
269689 crew  Viv
pi_205520499
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:18 schreef Dries4Ever het volgende:
Ik mis de link tussen de bedreigingen en haat die ze heeft ontvangen en haar zelfmoord, zonder dat ze dit zelf kenbaar heeft gemaakt dat dit de reden was om uit het leven te stappen is dit een grote aanname.
Scherp. Ze heeft zelfmoord gepleegd ná de bedreigingen, dat is niet per se dóór de bedreigingen. Dat zal nog moeten blijken (of zal nooit duidelijk worden).

Mooie parallel met de misverstanden rondom vaccinaties trouwens. Ook daar is wat er mis gaat ná de vaccinatie niet per se veroorzaakt dóór de vaccinatie. :Y)
  maandag 1 augustus 2022 @ 11:31:53 #6
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205520501
*Wordt bedreigd met de dood*
*Pleegt zelfmoord*

Checkmate wappies.
pi_205520537
Er zijn ook boeren die zelfmoord plegen in Nederland.

En dat is vast ook in het toeslagenschandaal voorgekomen.

En nu?
pi_205520646
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:35 schreef Nober het volgende:
Er zijn ook boeren die zelfmoord plegen in Nederland.

En dat is vast ook in het toeslagenschandaal voorgekomen.

En nu?
Nu ga jij verder met je leven.
pi_205520676
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:35 schreef Nober het volgende:
Er zijn ook boeren die zelfmoord plegen in Nederland.

En dat is vast ook in het toeslagenschandaal voorgekomen.

En nu?
Welk punt denk je in godsnaam te maken?
  maandag 1 augustus 2022 @ 11:53:14 #10
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_205520680
Kansloos dat een 'bepaalde groep mensen' dit soort nieuws weer moeten gebruiken als wapen. Maar goed, Oostenrijk kreeg nogal wat fascistische trekken dus her verbaast niet.
pi_205520692
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:18 schreef Dries4Ever het volgende:
Ik mis de link tussen de bedreigingen en haat die ze heeft ontvangen en haar zelfmoord, zonder dat ze dit zelf kenbaar heeft gemaakt dat dit de reden was om uit het leven te stappen is dit een grote aanname. De inhoud van haar afscheidsbrief zal niet openbaar gemaakt worden.
Ja natuurlijk is het een grote aanname. Maar types als van Ranst gaan wel lekker op die aanname. Want de schuld van Willem Engel.

En over zelfmoord gesproken, hoeveel mensen hebben er zelfmoord gepleegd vanwege coronamaatregelen, omdat ze hun baan kwijt raakten want ze wilden geen vaccin nemen etc.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 1 augustus 2022 @ 11:59:21 #12
269689 crew  Viv
pi_205520724
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:35 schreef Nober het volgende:
Er zijn ook boeren die zelfmoord plegen in Nederland.

En dat is vast ook in het toeslagenschandaal voorgekomen.

En nu?
Wat bedoel je met "En nu?"

Het is altijd tragisch als iemand geen andere uitweg ziet dan zelfmoord. Het is een teken dat er iets goed mis is. En het kan tegelijkertijd goed mis zijn bij boeren die gebukt gaan onder de gevolgen van overheidsbeleid, ouders die gebukt gaan onder de gevolgen van het toeslagenschandaal, en artsen/wetenschappers die gebukt gaan onder bedreigingen vanuit de antivax-beweging.

Als het op meerdere fronten mis is, moeten we het er dan maar bij laten zitten? :{
pi_205520789
Triest nieuws.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205520798
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:53 schreef YoungDriller het volgende:
Kansloos dat een 'bepaalde groep mensen' dit soort nieuws weer moeten gebruiken als wapen. Maar goed, Oostenrijk kreeg nogal wat fascistische trekken dus her verbaast niet.
Precies, met extreem beleid kun je ook extreme reacties verwachten.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205520860
ik zou toch even onderzoeken of het wel echt zelfmoord was.
  maandag 1 augustus 2022 @ 12:12:28 #16
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205520861
Mensen bedreigen omdat ze een andere mening hebben :')

quote:
"We moeten dit niet overlaten aan de dwarse denkers, idioten, nazi's en vijanden van de vrijheid."
Dat zijn meer de mensen die voor een vaccinatieplicht zijn/waren
Ik ben inmiddels overleden
pi_205520899
Nazi’s?? Lol
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_205520944
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:55 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Ja natuurlijk is het een grote aanname. Maar types als van Ranst gaan wel lekker op die aanname. Want de schuld van Willem Engel.

En over zelfmoord gesproken, hoeveel mensen hebben er zelfmoord gepleegd vanwege coronamaatregelen, omdat ze hun baan kwijt raakten want ze wilden geen vaccin nemen etc.
Snap de nieuwswaardigheid ook niet van dit artikel. "Oostenrijkse arts pleegt zelfmoord" is voldoende. Die hele link met corona moet er niet bij. En idd, dat laatste wat je zegt ook.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 1 augustus 2022 @ 12:29:11 #19
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205520969
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:19 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Nazi’s?? Lol
Dat ben je al snel bij extreem links als je een andere mening hebt
Ik ben inmiddels overleden
pi_205520975
quote:
De bedreigingen bleven dusdanig lang aanhouden dat ze al enkele maanden politiebescherming kreeg. Toch voelde Kellermayr zich niet voldoende beveiligd door de autoriteiten. Ze gaf naar eigen zeggen zo'n 100.000 euro uit aan extra beschermende maatregelen.
En uiteindelijk bleek ze zelf haar eigen grootste gevaar...

Altijd blijven relativeren. Als je zelfmoord wil plegen omdat je bang bent om vermoord te worden, dan moet je halt houden en nog eens goed objectief beschouwen wat je nou eigenlijk precies aan het denken bent.

Mocht je zelf met zelfmoordgedachten vechten, neem dan even de tijd om met deze mensen te spreken: https://www.113.nl/i/zelfmoordlijn. Het kost je maar een paar minuutjes, er is geen reden om het voor je uit te schuiven of zelfs om het niet te doen.
pi_205520985
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:35 schreef Nober het volgende:
Er zijn ook boeren die zelfmoord plegen in Nederland.

En dat is vast ook in het toeslagenschandaal voorgekomen.

En nu?
https://www.113.nl/i/zelfmoordlijn

Dus...
pi_205521017
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:29 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Dat ben je al snel bij extreem links als je een andere mening hebt
Ah daar is de reflex weer hoor. Lees dat zinnetjes nou nog eens. Nazi's worden nazi's genoemd, verder heeft men het over dwarse denkers, idioten en vijanden van de vrijheid. Die verdedigingsreflex zegt meer over jou dan over het vermeend extreem-links zijn van degene die de uitspraak deed.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 1 augustus 2022 @ 12:36:36 #23
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205521024
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:35 schreef recursief het volgende:

[..]
Ah daar is de reflex weer hoor. Lees dat zinnetjes nou nog eens. Nazi's worden nazi's genoemd, verder heeft men het over dwarse denkers, idioten en vijanden van de vrijheid. Die verdedigingsreflex zegt meer over jou dan over het vermeend extreem-links zijn van degene die de uitspraak deed.
Lees mijn zinnetje dan ook , dat je al snel een nazi genoemd wordt tegenwoordig
Ik ben inmiddels overleden
pi_205521035
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:35 schreef Nober het volgende:
Er zijn ook boeren die zelfmoord plegen in Nederland.

En dat is vast ook in het toeslagenschandaal voorgekomen.

En nu?
:') _!!!!
Moeten zij weten
  maandag 1 augustus 2022 @ 12:41:11 #25
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205521054
Pfizer vaccin bevat een nanochip met DNA streng van een zogenaamde suïcide kikker die in de tropische gebieden in Uruguay leeft en bekend staat om z'n suïcidale neigingen. Het RNA is eruit gefilterd en verva gen door FGT ionen die het afweersysteem van de mens passeren en zodoende je aanzetten tot zelfmoord. Het is allemaal een vooropgezet plan van de Bilderbergs het WEF in het kader van de totale reset. De kikker in kwestie schijnt trouwens ook enorme boost te geven aan je 5G! Ikzelf plug mijn telefoon iedere avond aan de kikker, de dag erna kan ik met de hele wereld bellen en appen _O_
pi_205521058
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:36 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Lees mijn zinnetje dan ook , dat je al snel een nazi genoemd wordt tegenwoordig
Wie worden er in de betreffende zin nazi's genoemd ? Nazi's misschien?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 1 augustus 2022 @ 12:44:16 #27
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205521078
Trieste zaak sowieso :{

Weet alleen niet of dit direct komt door bedreigingen van de antivax goegemeente
  maandag 1 augustus 2022 @ 12:44:23 #28
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205521079
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:41 schreef recursief het volgende:

[..]
Wie worden er in de betreffende zin nazi's genoemd ? Nazi's misschien?
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:41 schreef recursief het volgende:

[..]
Wie worden er in de betreffende zin nazi's genoemd ? Nazi's misschien?
Wat ik al zei , dat ben je in de ogen van sommige mensen al snel
Ik ben inmiddels overleden
pi_205521089
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:44 schreef Enchanter het volgende:

[..]
[..]
Wat ik al zei , dat ben je in de ogen van sommige mensen al snel
Dat is geen antwoord op mijn vraag
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 1 augustus 2022 @ 12:48:54 #30
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205521126
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:45 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
Wat is in hun ogen een nazi , een extreem rechtse kaalkop of iemand met een andere mening ?
Weet jij het ?
Wat ik al zei , je wordt al snel een nazi genoemd tegenwoordig
Ik ben inmiddels overleden
pi_205521900
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:41 schreef RedFever007 het volgende:
Pfizer vaccin bevat een nanochip met DNA streng van een zogenaamde suïcide kikker die in de tropische gebieden in Uruguay leeft en bekend staat om z'n suïcidale neigingen. Het RNA is eruit gefilterd en verva gen door FGT ionen die het afweersysteem van de mens passeren en zodoende je aanzetten tot zelfmoord. Het is allemaal een vooropgezet plan van de Bilderbergs het WEF in het kader van de totale reset. De kikker in kwestie schijnt trouwens ook enorme boost te geven aan je 5G! Ikzelf plug mijn telefoon iedere avond aan de kikker, de dag erna kan ik met de hele wereld bellen en appen _O_
Kijk, een goed onderbouwde reactie. Zo lezen we het graag! _O_
Cindy De Vuyst
  maandag 1 augustus 2022 @ 17:15:04 #32
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205523131
Moet hij weten.
Laffe huichelaar
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 1 augustus 2022 @ 17:16:05 #33
269689 crew  Viv
pi_205523136
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 17:15 schreef timmmmm het volgende:
Moet hij weten.
Het was een zij. :)
  maandag 1 augustus 2022 @ 17:21:53 #34
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205523175
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 17:16 schreef Viv het volgende:

[..]
Het was een zij. :)
Dan moet zij het zelf weten.

Dat gescherm de hele tijd met zelfmoorden of bedreigingen ben ik helemaal moe, me bekruipt steeds meer het gevoel dat het door voor en tegenstanders misbruikt wordt.
Laffe huichelaar
  maandag 1 augustus 2022 @ 21:20:13 #35
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205525015
https://www.geenstijl.nl/(...)rd-corona-arts/#more
Sadistisch zieke haat aan adres Oostenrijkse zelfmoord-corona-arts

Wat is de wereld beter geworden door 'social' media hè?

Afgelopen vrijdag pleegde de door media bekende Oostenrijkse corona-arts Lisa-Maria Kellermayr (36) zelfmoord. Uit afscheidsbrieven blijkt dat ze de onophoudelijke stroom aan dreigementen en haat niet langer kon verdragen.

Omdat ze als een soort Oostenrijkse versie van Ab Osterhaus vaak in beeld was, onder andere om levensreddende vaccinatie te promoten, kreeg ze zeer ernstige dreigementen binnen.

Vooral via 'social' media uiteraard, want dankzij 'social' media zijn de wereld, en vooral de samenleving danwel democratie, er echt stukken beter op geworden en worden mensen écht goed 'in verbinding met elkaar gebracht'.

Meer over deze arts en haar dood leest u op TPO (gave site!). Na de breek wat uit het Duits vertaalde dreigementen die Kellermayr via 'social' media binnenkreeg en publiceerde op haar website.

Opdat we niet vergeten hoe zorgwekkend ziek sommige Oostenrijkse sadisten van de Wappen SS kennelijk zijn (haha, meta-Godwin!). We denken zomaar dat ook in Nederland dergelijke wappies doodleuk vrij rondlopen, beslist ongehinderd door politie en justitie.

Tot er een dode valt. Door zelfmoord. Of moord. Sterkte met lezen en vergeet geen teiltje klaar te zetten!

'Hallo jij dom stuk stront!'
Je kunt wel met aangiftes dreigen maar je krijgt me sowieso niet te pakken. In plaats daarvan heb ik besloten jou te pakken. Wanneer ik daar ben zal ik uiteraard ook alle andere medewerkers van je praktijk afslachten. Ik ben bewapend en heb een jachtgeweer.

Daarmee zal ik je niet alleen voor je raap schieten want dat is veel te makkelijk. Nee, ik zal als patiënt komen en wanneer we dan alleen in de behandelkamer zijn zal ik je neerslaan en aan je artsenstoel vastbinden. Daarna zal je moeten toekijken hoe ik je medewerkers de keel doorsnijd. Ik zal je zo neerzetten dat je helemaal onder het bloed komt te zitten wat uit hun nek zal spuiten.

Wanneer dat varkentje eindelijk is gewassen zal ik een paar maal op hun lijken trappen zodat je ook daar van kunt genieten. Je kunt dan niets doen omdat je in je eigen privé-lockdown op je stoel vastzit. De vaccins die je hebt zal ik direct bij een medewerkster in de aderen spuiten.

Of misschien direct met de naald in het hart. Dat wordt een leuk gezicht wanneer ze de ogen wegdraait nadat ze een dodelijke vaccindosis heeft gekregen, nietwaar? Alleen bij de gedachte al moet ik lachen. Daarna kom jij aan de beurt. Als dokter weet je zeker wel hoe je een lobotomie uitvoert?

Die zal ik dan uitvoeren en dan via je ogen de rest van de vaccins die zich in je praktijk bevinden in je hersens spuiten. En als dat liters zijn zal je brein in het vaccin zwemmen. Misschien overleef je dat. Lobotomie met vaccinschade. Ik weet zeker dat het leuk wordt wanneer je immuunsysteem in de dagen daarna je hersencellen aanvallen en vernietigt.

Zo zul je langzaam maar zeker sterven en kom je als vanzelfsprekend in de categorie vaccinatieschade terecht. Mocht ik echter veel weerstand ondervinden wanneer ik op bezoek kom dan schiet ik je eenvoudigweg gelijk dood. Wel jammer, want dan hebben we veel minder plezier.

Tot ziens!

Je Klaas.

'Je zult me nooit vinden'
Hoi Lisa,

Ik heb de zeer interessante bijdrage op de Oostenrijkse televisie over jou gezien en met grote interesse gevolgd. Het is zeer interessant hoeveel zorgen jij je maakt om je eigen minderwaardige leven en hoe je verzoekt om bescherming en dat wat onvermijdelijk is wil uitstellen. Het is werkelijk erg jammer dat ik van mijn oorspronkelijke plan vermoedelijk moet afzien en geduld moet betrachten.

Maar wanneer jij zo graag niet in je praktijk wil sterven wil ik het uiteraard heroverwegen. Ik denk dat we beiden wel weten dat jij je huidige levensstijl niet voor altijd kunt blijven voortzetten. Je huisnazi zal je niet voor eeuwig kunnen beschermen, je moet ooit uit je vaccinhel tevoorschijn komen.

Zeg me eerlijk, je gelooft toch werkelijk zelf niet dat je ooit nog uit deze situatie komt? Corona is voorbij en alles is vergeten? Niet door mij, oh nee. Ik heb er geen probleem mee om lange tijd af te wachten, tot ik toesla.

Daar willen we toch samen van genieten, nietwaar? Ik heb er geen zin in om me als een noodgeval voor te doen om vervolgens de muren van je praktijk met de hersens van je medewerkers te beschilderen. Verdoven en in een kelder folteren is meer mijn stijl.

Ken je GHB? Dat is smaak- en reukloos en na enige uren niet meer aantoonbaar. Ofschoon ik mij om de sporen geen grote zorgen hoef te maken omdat jij onder mijn hoede door niemand zal worden gevonden, ook je lijk niet.

Wat het thema 'We moeten deze gast vinden' betreft: bespaar je de moeite, je zult me nooit vinden. Net zoals men jou nooit zal terugvinden wanneer ik mijn werk heb gedaan.


Met dodelijke groeten,

Klaas.


'We houden je in de gaten'
Mevrouw dr. Kellermayr,

We houden je in de gaten en zullen karikaturen zoals jij voor de toekomstig op te richten volkstribunalen brengen!

[ Bericht 31% gewijzigd door slashdotter3 op 02-08-2022 02:02:45 ]
  maandag 1 augustus 2022 @ 21:53:14 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205525367
Mevrouw heeft haar praktijk moeten sluiten omdat ze ondanks de ¤100.000 die ze aan haar beveiliging uitgaf nog niet veilig haar beroep kon uitoefenen. Mensen deden zich voor als patiënt om zo met een mes op zak binnen te komen, maar nee laten we vooral doen alsof die vredelievende antivaxwappies niks kwaads in de zin hebben en haar dood niks met de bedreigingen te maken heeft (ondanks het duidelijke verband dat uit de door de politie gevonden notities blijkt) :') .
Huilen dan.
  maandag 1 augustus 2022 @ 21:53:54 #37
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_205525377
kutwappies
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
  maandag 1 augustus 2022 @ 21:55:42 #38
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205525399
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:35 schreef Nober het volgende:
Er zijn ook boeren die zelfmoord plegen in Nederland.

En dat is vast ook in het toeslagenschandaal voorgekomen.

En nu?
Wat de fuck probeer je hier nu te zeggen? :')
Het is niet zo erg? Reageer dan gewoon niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 1 augustus 2022 @ 22:53:21 #39
269689 crew  Viv
pi_205525890
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 17:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dan moet zij het zelf weten.

Dat gescherm de hele tijd met zelfmoorden of bedreigingen ben ik helemaal moe, me bekruipt steeds meer het gevoel dat het door voor en tegenstanders misbruikt wordt.
Ah, dus je bent liever onverschillig dan dat je voor een karretje gespannen wordt? (Oprechte vraag, geen sarcasme.)

Ik sta hier zelf niet onverschillig in.

Ik vind het heel erg dat een jonge vrouw geen andere oplossing meer zag dan zelfmoord te plegen, terwijl ze niets misdaan had. Ze deed gewoon haar werk, als maatschappelijk betrokken arts.

Maar: ik vind zelfmoord aan de kant van de 'tegenstanders' óók heel erg, bijvoorbeeld dit gezinsdrama:
quote:
Het gezin dat afgelopen weekend levenloos werd gevonden in de Duitse plaats Königs Wusterhausen blijkt door de vader om het leven te zijn gebracht vanwege een vervalst coronavaccinatiebewijs. Dat heeft de hoofdaanklager van het parket in Cottbus bekendgemaakt. De man had het vaccinatiebewijs zelf vervalst en was bang dat hij en zijn vrouw zouden worden gearresteerd en dat ze daardoor hun drie kinderen zouden verliezen, staat in een afscheidsbrief die in het huis van het gezin is gevonden.

Afgelopen zaterdag trof de politie vijf doden aan in een appartementencomplex in Königs Wusterhausen in de deelstaat Brandenburg. Het ging om drie meisjes van 4, 8 en 10 jaar oud en hun ouders van 40 jaar.
https://nos.nl/artikel/24(...)iebewijs-was-ontdekt

Zo is het dan toch in balans voor mij. ;(
  maandag 1 augustus 2022 @ 23:01:30 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205525969
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 22:53 schreef Viv het volgende:

[..]
Ah, dus je bent liever onverschillig dan dat je voor een karretje gespannen wordt? (Oprechte vraag, geen sarcasme.)

Ik sta hier zelf niet onverschillig in.

Ik vind het heel erg dat een jonge vrouw geen andere oplossing meer zag dan zelfmoord te plegen, terwijl ze niets misdaan had. Ze deed gewoon haar werk, als maatschappelijk betrokken arts.

Maar: ik vind zelfmoord aan de kant van de 'tegenstanders' óók heel erg, bijvoorbeeld dit gezinsdrama:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)iebewijs-was-ontdekt

Zo is het dan toch in balans voor mij. ;(
Ook ontzettend treurig, maar het verschil is wel dat er niemand hun leven doelbewust aan het verzieken was.
Huilen dan.
pi_205525995
Arts doet haar werk en helpt de samenleving, wordt bedreigd door wappies.
Wappie pleegt valsheid in geschrifte en is bang dat het aan het licht komt.
Nee, toch niet echt hetzelfde...
  maandag 1 augustus 2022 @ 23:23:32 #42
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205526078
Wat voor mislukkeling ben je dan als arts als je je eigen leven niet onder controle kan houfen... laat me denken aan de zoveelste dikke papzak arts die rookt
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 1 augustus 2022 @ 23:37:19 #43
269689 crew  Viv
pi_205526126
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2022 23:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ook ontzettend treurig, maar het verschil is wel dat er niemand hun leven doelbewust aan het verzieken was.
Er was inderdaad niemand doelbewust het leven van dat specifieke gezin aan het verzieken, maar kennelijk voelden zij zich wel volledig klem gezet door het coronabeleid van de overheid.

Maar goed, mijn punt was vooral dat empathie opbrengen niet gelijkstaat aan een kant kiezen. :)
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 00:12:57 #44
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205526221
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:18 schreef Dries4Ever het volgende:
Ik mis de link tussen de bedreigingen en haat die ze heeft ontvangen en haar zelfmoord, zonder dat ze dit zelf kenbaar heeft gemaakt dat dit de reden was om uit het leven te stappen is dit een grote aanname. De inhoud van haar afscheidsbrief zal niet openbaar gemaakt worden.
quote:
Het lichaam van de 36-jarige dokter werd afgelopen vrijdag in haar eigen praktijk gevonden. De politie bevestigt dat het om zelfdoding gaat, en dat er notities zijn gevonden. Daarin hekelt ze onder meer het optreden van de politie ten tijde van de bedreigingen. Volgens de Oostenrijkse krant Kronen Zeitung schreef Kellermayer 'dat er veel gepraat werd, maar niemand iets deed'.

Kellermayer werd ruim zeven maanden bedreigd door antivaxers en coronacomplotdenkers. Op Twitter kreeg ze zeer gedetailleerde verwensingen naar haar hoofd, onder meer over hoe ze zou worden gemarteld en vermoord.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oding-113-herdenking
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 00:16:48 #45
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205526237
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:12 schreef pokkerdepok het volgende:
ik zou toch even onderzoeken of het wel echt zelfmoord was.
quote:
Onderzoek gaat door

De ordediensten voerden al een onderzoek naar de dreigbrieven die de vrouw ontving. Ze zetten dat onderzoek ook na haar dood verder, klinkt het nu. Wel duidelijk is dat er geen derde partij in het spel is bij haar dood. De dokter stapte zelf uit het leven.
https://www.metronieuws.n(...)rd-arts-antivaxxers/
pi_205526289
quote:
okee. t klinkt wel erg vedacht. waaroom zou ze zelfmoord plegen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 2 augustus 2022 @ 01:00:54 #47
269689 crew  Viv
pi_205526314
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 00:46 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
okee. t klinkt wel erg verdacht. waarom zou ze zelfmoord plegen.
Ergens is het natuurlijk tegenstrijdig: zelfmoord plegen omdat je met de dood bedreigd wordt.

Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat het leven op deze manier niet meer hoefde voor haar. Als je je eigen praktijk voor onbepaalde tijd moet sluiten, als je altijd op je hoede moet zijn omwille van je veiligheid, als je continu per telefoon, e-mail en Twitter bestookt wordt met de meest nare dingen, als de politie er te weinig aan doet, etc. :{
pi_205526327
Het zouden ook zomaar pro-vaxxers kunnen zijn, de samenleving vehard en polariseerd. Waar zijn de onderhandelaars? Waar is het mis gegaan? Ik weet het wel, onze falende regering, alleen daar liggen de fouten. Niet bij ons, maar bij hen.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205526354
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 01:00 schreef Viv het volgende:

[..]
Ergens is het natuurlijk tegenstrijdig: zelfmoord plegen omdat je met de dood bedreigd wordt.

Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat het leven op deze manier niet meer hoefde voor haar. Als je je eigen praktijk voor onbepaalde tijd moet sluiten, als je altijd op je hoede moet zijn omwille van je veiligheid, als je continu per telefoon, e-mail en Twitter bestookt wordt met de meest nare dingen, als de politie er te weinig aan doet, etc. :{
Ik denk dat het vooral een paar extreem stressvolle jaren zijn geweest, waarbij alle dreigementen haar verder in een zware depressie gedrukt hebben. Zelfmoord enkel omdat ze bedreigd werd is vrij simplistisch gedacht.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 2 augustus 2022 @ 02:44:00 #50
269689 crew  Viv
pi_205526412
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 01:30 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik denk dat het vooral een paar extreem stressvolle jaren zijn geweest, waarbij alle dreigementen haar verder in een zware depressie gedrukt hebben. Zelfmoord enkel omdat ze bedreigd werd is vrij simplistisch gedacht.
Je hebt bedreigen en bedreigen. In haar geval ging het erg ver en was het zeer expliciet.

GeenStijl heeft een aantal van de bedreigingen vertaald:
https://www.geenstijl.nl/(...)lfmoord-corona-arts/

Toen haar praktijk nog open was:
quote:
Nee, ik zal als patiënt komen en wanneer we dan alleen in de behandelkamer zijn zal ik je neerslaan en aan je artsenstoel vastbinden. Daarna zal je moeten toekijken hoe ik je medewerkers de keel doorsnijd. Ik zal je zo neerzetten dat je helemaal onder het bloed komt te zitten wat uit hun nek zal spuiten.
Toen haar praktijk gesloten was:
quote:
Zeg me eerlijk, je gelooft toch werkelijk zelf niet dat je ooit nog uit deze situatie komt? Corona is voorbij en alles is vergeten? Niet door mij, oh nee. Ik heb er geen probleem mee om lange tijd af te wachten, tot ik toesla. Daar willen we toch samen van genieten, nietwaar?
Etc. :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')