abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 juli 2022 @ 10:46:29 #1
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_205508928
Heeft iemand ervaring met Green City Trip? Ik zie hier bijvoorbeeld een reis naar Budapest (https://greencitytrip.nl/nl/package/budapest) en dat lijkt mij wel wat. Ik ben nog nooit in de Orban-dictatuur (Hongarije) geweest en Budapest lijkt mij een prachtige stad met veel bezienswaardigheden. Zo kan ik ook weer een land van de kaart afstrepen. Echter, ik wil, vanwege het klimaat niet vliegen en met normale treinen duurt een treinreis naar Budapest te lang. Daarom zie ik wel wat in een reis met Green City Trip. Bijkomend voordeel is dat je zelf een hotel kan kiezen.

Nadeel van Green City Trip is dat de reis niet annuleerbaar is en je gebonden bent aan de dagen waarop de trein rijdt. De combinatie van Covid-19 en de Speciale Militaire Operatie in Oekraďne maakt het boeken van een reis bij Green City Trip riskant. Ook moet je een coupe met andere reizigers delen, anders betaal je de hoofdprijs als je in je eentje reist. Verder misschien nog dingen als mondkapjes, omdat de trein door Duitsland en Oostenrijk gaat.

Maar heeft iemand ervaring met Green City Trip? Dan hoor ik het graag.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  zondag 31 juli 2022 @ 10:52:17 #2
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205508989
Hier spreekt de Graaf.
Nee, geen ervaring mee. Wat kost zo'n reis dan ongeveer?
  zondag 31 juli 2022 @ 10:57:08 #3
405562 Erno-BE
pi_205509058
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:52 schreef rosita1 het volgende:
Hier spreekt de Graaf.
Nee, geen ervaring mee. Wat kost zo'n reis dan ongeveer?
Circa ¤500 voor trein en hotel, vijfdaagse reis.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  zondag 31 juli 2022 @ 10:59:19 #4
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205509076
Wat leuk. Ik kende deze website nog helemaal niet. Ik zit nu inderdaad even te kijken. Maar de bijkomende kosten zijn best fors. Zeker als je alleen op pad gaat, in een eigen coupé.
pi_205509201
Ik heb zelf geen ervaring mee, maar mij is het volgende nieuwsitem wel bijgebleven: https://www.google.com/am(...)ige-treindienst/amp/

Dan ben ik wel blij dat je als vliegtuigreiziger beter beschermd bent. Coupe delen met anderen heb ik vaak gedaan en heb er zelf niet zo'n moeite mee.
  zondag 31 juli 2022 @ 13:00:25 #6
405562 Erno-BE
pi_205510186
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 11:12 schreef exelletor het volgende:
Ik heb zelf geen ervaring mee, maar mij is het volgende nieuwsitem wel bijgebleven: https://www.google.com/am(...)ige-treindienst/amp/

Dan ben ik wel blij dat je als vliegtuigreiziger beter beschermd bent. Coupe delen met anderen heb ik vaak gedaan en heb er zelf niet zo'n moeite mee.
Probleem is dat vliegtuig veel vervuilender is voor het klimaat dan de trein en Schiphol en Duitse luchthavens zijn gewoon een puinhoop. En met normale treinen kom je niet in één dag in Budapest.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_205510201
Ook geen ervaring hiermee, maar ik zou het wel aandurven. Lijkt me volkomen legit. Ze zijn ook aangesloten bij SGR, ANVR en Calamiteitenfonds. Wel even goed de voorwaarden lezen en bijv. zelf een reis-/annuleringsverzekering afsluiten.

Vond nog deze videoimpressie:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')