Heeft iemand ervaring met Green City Trip? Ik zie hier bijvoorbeeld een reis naar Budapest (
https://greencitytrip.nl/nl/package/budapest) en dat lijkt mij wel wat. Ik ben nog nooit in de Orban-dictatuur (Hongarije) geweest en Budapest lijkt mij een prachtige stad met veel bezienswaardigheden. Zo kan ik ook weer een land van de kaart afstrepen. Echter, ik wil, vanwege het klimaat niet vliegen en met normale treinen duurt een treinreis naar Budapest te lang. Daarom zie ik wel wat in een reis met Green City Trip. Bijkomend voordeel is dat je zelf een hotel kan kiezen.
Nadeel van Green City Trip is dat de reis niet annuleerbaar is en je gebonden bent aan de dagen waarop de trein rijdt. De combinatie van Covid-19 en de Speciale Militaire Operatie in Oekraďne maakt het boeken van een reis bij Green City Trip riskant. Ook moet je een coupe met andere reizigers delen, anders betaal je de hoofdprijs als je in je eentje reist. Verder misschien nog dingen als mondkapjes, omdat de trein door Duitsland en Oostenrijk gaat.
Maar heeft iemand ervaring met Green City Trip? Dan hoor ik het graag.